eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek › Kursy i szkolenia zawodowe dla uczestników projektu Kształcenie i samozatrudnienie drogą do sukcesu osób pozostających bez pracy z terenu Gminy Stoczek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-12

Stoczek: Kursy i szkolenia zawodowe dla uczestników projektu Kształcenie i samozatrudnienie drogą do sukcesu osób pozostających bez pracy z terenu Gminy Stoczek
Numer ogłoszenia: 325532 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie na rzecz Rozwoju Gminy Stoczek , ul. Armii Krajowej 1, 07-104 Stoczek, woj. mazowieckie, tel. 25 691 91 77, faks 25 691 91 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.snrrgstoczek.vel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa - stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy i szkolenia zawodowe dla uczestników projektu Kształcenie i samozatrudnienie drogą do sukcesu osób pozostających bez pracy z terenu Gminy Stoczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursów i szkoleń zawodowych dla 20 uczestników projektu Kształcenie i samozatrudnienie drogą do sukcesu osób pozostających bez pracy z terenu Gminy Stoczek współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres tematyczny kursów i szkoleń realizowanych w ramach zamówienia: 1) Dietetyka - kurs online dla 1 osoby, obejmujący min. 20 godzin wykładów i 30 godzin ćwiczeń. Tematyka kursu: poznanie zasad racjonalnego żywienia, poznanie zasad żywienia w wybranych chorobach cywilizacyjnych, poznanie zaleceń żywieniowych wybranych grup ludności, poznanie zasad planowania jadłospisów, nauczenie się układania diet m.in odchudzających i leczniczych, zapoznanie się z dietetyką sportową i suplementacją w sporcie, zapoznaniem się z poradnictwem żywieniowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić salę i sprzęt techniczny oraz materiały szkoleniowe w postaci drukowanej niezbędne do udziału w przedmiotowym szkoleniu. 2) Florystyka - kurs dla 5 osób, w wymiarze min. 50 godzin. Tematyka kursu: podstawy florystyki, technika układania kwiatów, zasady i styl kompozycji, florystyka okolicznościowa, florystyka ślubna, florystyka żałobna, pielęgnacja roślin, zasady profesjonalnej obsługi klienta, technika układania kwiatów, tworzenie ekspozycji wystawowych, florystyka komunijna i świąteczna. 3) Księgowość komputerowa z modułem kadry i płace - szkolenie dla 3 osób, w wymiarze min. 120 godzin. Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników w zakresie: wyliczania wynagrodzenie za pracę, rozliczania składek ZUS, posługiwania się programem Płatnik, kierowania zatrudnianych osób na wstępne badania lekarskie i psychologiczne, sporządzania umów o pracę, wprowadzania danych do komputera i archiwizowania (zakładania akt pracowniczych), przekazywania niezbędnych informacji do urzędów, wprowadzenia kandydata do pracy, skierowania na szkolenie wstępne z zakresu bhp i ppoż., ewidencjonowania i kontrolowania czasu pracy, zwolnień lekarskich i absencji, ustalenia, wg obowiązujących przepisów, stażów pracy skutkujących na urlop wypoczynkowy, wysokości nagród jubileuszowych, wymiaru okresu wypowiedzenia, uprawnień emerytalnych itp. 4) Pracownik Administracyjno-biurowy - kurs dla 4 osób, tym 1 osoba niepełnosprawna (niepełnosprawność nie wymaga przystosowania stanowiska pracy), w wymiarze min. 100 godzin zajęć. Minimalny zakres tematyczny kursu: zasady funkcjonowania biura i organizacji pracy biurowej, praktyczne umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, zapoznanie z organizacją pracy biura, przepływem informacji w zarządzaniu biurem, zasadami efektywnej komunikacji, kultury zawodu, zagadnieniami prawnymi i prawem pracy, oraz zapoznanie z obsługą urządzeń biurowych, jak również z modułem praktycznej obsługi komputera (Word, Excel, Outlook, Internet) 5) Magazynier sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - kurs dla 4 osób w tym 1 osoba niepełnosprawna (niepełnosprawność nie wymaga przystosowania stanowiska pracy). Program kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze min. 60 godzin. 6) Kurs na operatora koparko-ładowarki (wszystkie typy), klasy III - kurs dla 2 osób, Program kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne i być zgodny z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. nr 118 poz. 1263) oraz innymi obowiązującymi przepisami, w tym zakresie. Kurs winien zakończyć się egzaminem państwowym. 7) Kierowca (operator) wózka widłowego (wszystkie typy) wraz z wymianą butli - kurs dla 4 osób, w tym 1 osoba niepełnosprawna (niepełnosprawność nie wymaga przystosowania stanowiska pracy). Program kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze min. 67 godzin i być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym, programem szkoleniowym zatwierdzonym lub opracowanym i zatwierdzonym przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach oraz innymi obowiązującymi przepisami, w tym zakresie. 8) Prawo jazdy kat C - kurs dla 1 osoby. Program kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne i być realizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z dnia 14 września 2012 r. poz.1019) oraz innymi obowiązującymi przepisami, w tym zakresie. Kurs winien zakończyć się egzaminem państwowym. 9) Kwalifikacja wstępna przyspieszona, kat. C - kurs kwalifikacyjny dla 1 osoby. Program kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze min. 140 godzin zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 01.04.2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewozy drogowe (Dz. U. z 2010 r. Nr 53, poz. 314 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami, w tym zakresie. Kurs winien zakończyć się egzaminem państwowym. Wykonawca ma obowiązek: 1) Zorganizować i przeprowadzić ww kursy i szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w zakresie odpowiadającym poszczególnym kursom, przy czym miejsce organizacji poszczególnych kursów nie może znajdować się w odległości większej niż 70 km od siedziby zamawiającego. Zamawiający udostępni Wykonawcy salę na potrzeby realizacji kursu z zakresu florystyki. 2) Ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopie polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przedstawi zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 3) Przeszkolić wszystkich uczestników kursów z zakresu BHP w zakresie odpowiadającym każdemu z ww kursów. 4) Opracować i przekazać zamawiającemu do akceptacji harmonogram kursów i szkoleń, który będzie uwzględniał, że niektóre osoby uczestniczą w więcej niż jednym kursie i szkoleniu, tj.: - Pierwsza osoba będzie brała udział w szkoleniach i kursach: Pracownik administracyjno - biurowy i Florystyka - Druga osoba będzie brała udział w szkoleniach i kursach: Kierowca (operator) wózka widłowego oraz na operatora koparko - ładowarki, - Trzecia osoba będzie brała udział w szkoleniach i kursach: Florystyka i Magazynier sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej 5) Zapewnić uczestnikom poszczególnych kursów: - badania lekarskie w zakresie poszczególnych kursów, jeżeli ich przeprowadzenie jest wymagane do uczestnictwa w kursie. - dostęp do sal wykładowych, sprzętu technicznego, materiału florystycznego oraz wszelkich pojazdów i placów manewrowych niezbędnych do organizacji poszczególnych kursów. - wszelkie niezbędne materiały i środki dydaktyczno-szkoleniowe, w przypadku dokumentów tekstowych muszą zostać przekazane w postaci drukowanej. - serwis kawowy oraz ciepły posiłek (w postaci drugiego dania) podczas każdego dnia w którym organizowane będą zajęcia bez względu na rodzaj prowadzonych zajęć. 6) Wydać stosowne zaświadczenia lub certyfikaty uczestnikom kursu potwierdzające nabyte kwalifikacje z wyszczególnieniem ilości godzin, danego kursu i szkolenia, zgodnie z odrębnymi dla każdego kursu przepisami i wymogami. W przypadku gdy do uzyskania stosownych zaświadczeń i certyfikatów niezbędny jest udział uczestników w egzaminach w tym państwowych, wykonawca zobowiązany jest do ich zorganizowania (wykonawca w cenie oferty winien ująć koszty związane z jednorazowym podejściem kursanta do egzaminu). Szczegółowe wymagania stawiane wykonawcy zawiera zał. nr 5 do SIWZ - istotne dla stron postanowienia umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty (zał. 1 do SIWZ). 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 ustawy (zał. nr 2 do SIWZ). 3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - wymienione w pkt. 10 SIWZ. 4) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWZ). 5) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i jej załączników, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, jak również wszelkie zawiadomienia, zapytania lub informacje odnoszące się do lub wynikające z wykonania przedmiotu umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Strony ustalają, że postanowienia umowy mogą być zmienione w sytuacji: a) wystąpienia siły wyższej; b) wystąpienia okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian i uzupełnień w niniejszej umowie, które nie stanowią istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zmiany zgodne z dyspozycją art. 144 ustawy), z tym zastrzeżeniem, iż zmiany te nie będą naruszać naczelnych zasad udzielania zamówień publicznych, a w szczególności uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawcy oraz zmieniać zakresu i przedmiotu zamówienia oraz jego warunków i treści oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.standardypomocy.stoczek.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Gminy Stoczek przy ul. Armii Krajowej 1 w Stoczku - Sekretariacie NLO w Stoczku (pokój nr 2).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Gminy Stoczek przy ul. Armii Krajowej 1 w Stoczku - Sekretariacie NLO w Stoczku (pokój nr 2).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kursy i szkolenia zawodowe dla beneficjentów ostatecznych projektu pn.: Kształcenie i samo zatrudnienie drogą do sukcesu osób pozostających bez pracy z terenu Gminy Stoczek realizowane są w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I: Zatrudnienie i integracja społeczna Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.