Ogłoszenie z dnia 2014-02-18
Wrocław: Kampania promocyjna wydarzeń organizowanych przez Filharmonię im. W. Lutosławskiego w ogólnopolskim tygodniku opinii oraz w miesięczniku gospodarczym
Numer ogłoszenia: 32547 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia im. Witolda Lutosławskiego, ul. Piłsudskiego 19, 50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3422001, faks 071 3428980
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocyjna wydarzeń organizowanych przez Filharmonię im. W. Lutosławskiego w ogólnopolskim tygodniku opinii oraz w miesięczniku gospodarczym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kampania promocyjna wydarzeń organizowanych przez Filharmonię im. W. Lutosławskiego w ogólnopolskim tygodniku opinii oraz w miesięczniku gospodarczym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Po analizie dostępnych na rynku tytułów prasowych (ogólnopolskich dzienników, tygodników, miesięczników), zamawiający, biorąc pod uwagę charakter, zasięg i grupę docelową planowanej kampanii uznał, że włączenie tytułu prasowego Newsweek Polska oraz Forbes w kampanię reklamową wydarzeń organizowanych przez Filharmonię im. W. Lutosławskiego, jest niezbędnym elementem gwarantującym osiągnięcie założonego celu kampanii tj. dotarcia z informacją o wydarzeniach do grupy docelowej potencjalnych odbiorców tego rodzaju przekazu artystycznego. Media Impact Polska, ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, jest firmą odpowiedzialną za komercjalizację przestrzeni reklamowej Ringier Axel Springer Polska będącego wydawcą tygodnika Newsweek Polska oraz miesięcznika Forbes. Tytuły te wybrano ze względu na ich dostęp do określonego kręgu odbiorców (czytelników zainteresowanych zagadnieniami kulturalnymi) na terenie całego kraju. Tygodnik Newsweek Polska porusza tematy szeroko pojętego biznesu, nauki, historii, kultury, sztuki, zagadnień lifestylowych. Jego odbiorcami są osoby z wyższym wykształceniem, przedstawiciele wolnych zawodów, managerowie wyższych szczebli zainteresowani sztuką oraz kulturą wysoką. Stanowią oni jedną z grup docelowych, do których chce dotrzeć zamawiający. Według badań czytelnictwa prasy w Polsce realizowanych na zlecenie Spółki Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) przez instytut MillwardBrown SMG/KRC w okresie czerwiec-listopad 2013 tygodnik Newsweek Polska był najczęściej czytanym tygodnikiem opinii w Polsce. Procent respondentów deklarujących czytelnictwo tygodnika Newsweek wynosi 8,72. Forbes jest miesięcznikiem gospodarczym, skierowanym do menedżerów wyższego i średniego szczebla, biznesmenów, osób dynamicznych, aktywnych, otwartych na światowe trendy. Stanowią oni jedną z najistotniejszych grup docelowych, do których chce dotrzeć zamawiający. Istotną częścią miesięcznika Forbes są unikalne rankingi, opinie, analizy i komentarze najwybitniejszych postaci światowego biznesu, zaczerpnięte z amerykańskiej edycji pisma. Autorzy Forbesa to światowe autorytety biznesu. Zakres tematyczny publikowanych w miesięczniku artykułów oraz jego gospodarczy charakter koresponduje z treściami, które Zamawiający chce polecić czytelnikom w publikowanych ogłoszeniach prasowych. Biorąc pod uwagę powyższe parametry, należy przyjąć, iż Media Impact Polska jest wyłącznym wykonawcą zdolnym do realizacji przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym uzasadnione jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.1 lit a ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Media Impact Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont mostu nad rzeką Czerna Mała w ciągu drogi wojewódzkiej nr 296 w km 59+287 w miejscowości Piaseczna. CPV 45000000-7
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 328 w zakresie budowy chodnika przy ul. Kamiennogórskiej w Kaczorowie.
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 119 "Zielona Łąka" WE WROCŁAWIU
- Rozbiórka budynku nr 55 w K-2836 przy ul. Obornickiej 108-132 we Wrocławiu.
- Usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Dostawa aparatu rentgenowskiego z mobilnym ramieniem C z płaskim detektorem cyfrowym i celownikiem laserowym na detektorze z monitorami cyfrowymi.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.