eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa samochodu osobowo-dostawczego na potrzeby Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Zielona Góra: Dostawa samochodu osobowo-dostawczego na potrzeby Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 325404 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Urząd Skarbowy w Zielonej Górze , ul. Dr. Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-64 4560930 lub 32, faks 0-68 4560901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lus.zgora.pl , bip.luszg.mf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowo-dostawczego na potrzeby Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 34110000-1 samochód osobowo-dostawczy - 1 szt W zakres zamówienia wchodzi: dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-dostawczego, sztuk 1. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ dostępny na stronie www.lus.zgora.pl, bip.luszg.mf.gov.pl, tj: l.p. OPIS WYMAGANIA OBLIGATORYJNE 1.Rodzaj silnika Zasilany olejem napędowym (ON) i przystosowany do stosowania biopaliw 2.Skrzynia biegów Manualna ( 6 biegów ) 3.Pojemność silnika (cm3) Minimum 1950cm3- max 2200 cm3 4.Moc silnika minimum 160 KM 5.Liczba miejsc siedzących 7 osób ( 6+1 ) 6.Typ nadwozia VAN 7.Pojemność bagażnika przy rozłożonych wszystkich fotelach Minimum 300 l 8.Pojemność zbiornika paliwa Minimum 58 l 9.Rok produkcji Fabrycznie nowy , nie starszy niż z 2010 roku 10.Wyposażenie związane z eksploatacją i komfortem jazdy: 1)Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego, 2)7 niezależnych siedzeń, 3)Fotel kierowcy z regulacją pochylenia i/lub podparcia odcinka lędźwiowego, 4)Fotel kierowcy z regulacją wysokości fotela, 5)Fotel przedni pasażera z regulacją pochylenia, 6)Klimatyzacja automatyczna z elektroniczną regulacją temperatury, minimum dwustrefowa i/lub klimatyzacja w tylnej części pojazdu, 7)Zdalnie sterowany centralny zamek z immobiliserem, 8)Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, 9)Elektrycznie regulowane lusterka boczne, lusterko lewe-asymetryczne, 10)Kierownica z regulacją położenia w dwóch płaszczyznach, 11)Ogrzewana tylna szyba, 12)Koło zapasowe pełnowymiarowe lub zestaw naprawczy 13)Komplet kół zimowych i letnich ( opony, alufelgi, śruby zabezpieczające) 14)Trójkąt, gaśnica, apteczka pierwszej pomocy, w przypadku zastosowania koła zapasowego -dot.pkt.12 podręczny zestaw narzędzi - (minimalnie : lewarek, klucz do kół). 11.Wyposażenie związane z bezpieczeństwem: 1)System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, 2)System stabilizacji toru jazdy, 3)System optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania, 4)Boczne poduszki powietrzne z przodu , 5)Kurtyny powietrzne, 6)Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera z przodu oraz poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy, 7)Reflektory przeciwmgielne - przód, 8)Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami, 9)Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, 10)Akustyczny system kontroli parkowania z przodu i z tyłu. 12.Wyposażenie dodatkowe: 1)Komplet dywaników - gumowe , 2)Radio z odtwarzaczem płyt CD wraz z głośnikami, 3)Komputer pokładowy. 13.Urządzenia zabezpieczające przed kradzieżą samochodu: 1)Minimum dwa niezależne zabezpieczenia, np: immobiliser plus dodatkowe zabezpieczenie - autoalarm chroniący obwód i wnętrze samochodu, 2)Zamek centralny. 14.Lakier / tapicerka Lakier metalizowany (kolor lakieru i tapicerki do wyboru przez Zamawiającego ). 15.Dodatkowe opcje: 1)Gwarancja przez okres min. 24 miesięcy, 2)Pakiet ubezpieczenia: AC, OC, NW, car asistans - na 12 m-cy 3)Wykonawca rejestruje pojazd (Zamawiający przekazuje pełnomocnictwo do zarejestrowania pojazdu i pokrywa koszty rejestracji) 4)Serwis realizowany w odległości nie większej niż 100km od siedziby Zamawiającego. 16.Dokumentacja Instrukcja obsługi w języku polskim. Karta pojazdu. Karta gwarancyjna. Zarejestrowany samochód po zakupie ( gotowy do odbioru ) w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym na terenie miasta Zielona Góra 17.Termin realizacji zamówienia Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi max do dnia 30.12.2010r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika 2a do SIWZ Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika 2a do SIWZ Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika 2a do SIWZ Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika 2a do SIWZ Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika 2a do SIWZ Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Folder, opis oferowanego samochodu, uwzględniający wszystkie dane niezbędne do sprawdzenia zgodności z przedmiotem zamówienia - wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Oświadczenie, o spełnieniu wymagań określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2a do SIWZ -Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2b do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lus.zgora.pl, bip.luszg.mf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: LUBUSKI URZĄD SKARBOWY 65-054 Zielona Góra ul. dr Pieniężnego 24 tel. 068 456-09-30 /-00 /-02, fax 068 456-09-01.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 12:00, miejsce: LUBUSKI URZĄD SKARBOWY 65-054 Zielona Góra ul. dr Pieniężnego 24 - sekretariat pok. 113 (I piętro) tel. 068 456-09-30 /-00 /-02, fax 068 456-09-01.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.