eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2016-10-18

Ogłoszenie nr 325321 - 2016 z dnia 2016-10-18 r.

Pyrzyce: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 306349-201


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Przedszkole Publiczne nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Narutowicza 5, 74-200 Pyrzyce REGON 320-89-20-48 dyrektor Anna Napiórkowska tel.091-570-07-07, Przedszkole Publiczne nr 4, ul. Zabytkowa 4, 74-200 Pyrzyce REGON 320-89-66-26 dyrektor Sabina Litwic tel.091-570-18-86, Przedszkole Publiczne w Żabowie, Żabów 70, 74-200 Pyrzyce REGON 320-89-22-10 dyrektor Irena Olech tel.091-563-02-49, Przedszkole Publiczne w Brzezinie, Brzezin 38, 74-200 Pyrzyce REGON320-89-37-63 dyrektor Elżbieta Kępka tel.091-570-05-40, Szkoła Podstawowa w Okunicy, Okunica 23 74-200 Pyrzyce REGON 810-49-02-24 dyrektor Katarzyna Jaszczak tel. 091-5700807, Szkoła Podstawowa nr Żabowie, Żabów 8, 74-200 Pyrzyce im. Mikołaja Kopernika REGON 000-70-24-98 dyrektor Mirosław Staciwa tel.091-5630892, Szkoła Podstawowa w Brzesku, 74-211 Brzesko 125 REGON 810-49-02-47 dyrektor Małgorzata Jasion tel. 091-563-00-25, Szkoła Podstawowa w Mielęcinie, ul. Główna 72, 74-230 Mielęcin im. Władysława Broniewskiego NIP 853-11-13-184 REGON 001-222-317 dyrektor Roman Major tel. 091-563-04-90, Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Pyrzycach ul. Poznańska 2, 74-200 Pyrzyce im. Leonida Teligi NIP 853-11-13-221 regon 810-49-02-01 dyrektor Alina Janił tel. 091-570-09-57, Publiczne Gimnazjum w Pyrzycach, ul. T. Rejtana 6 , 74-200 Pyrzyce REGON 811-87-36-77 dyrektor Renata Bochan - Bochanowicz tel. 091-570-03-55, Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pyrzycach, ul. Rolna 5, 74-200 Pyrzyce REGON 320-07-75-55 dyrektor Joanna Woźniak tel. 091-570-16-18, Pyrzycka Szkoła Muzyczna I st. Ul. Jana Pawła II 5, 74-200 Pyrzyce REGON 320-24-88-44 dyrektor Ewa Loba - Diakite tel.091-570-42-19

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyrzyce, krajowy numer identyfikacyjny 81116857110000, ul. Plac Ratuszowy  1, 74200   Pyrzyce, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39 70 320, faks 91 39 70 314, e-mail inwestycje@pyrzyce.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pyrzyce.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Gmina Pyrzyce. Pozostali zamawiający nie odpowiadają za przeprowadzanie postępowania. Gmina Pyrzyce zawrze umowę generalną, na podstawie której pozostali zamawiający zawrą umowy szczegółowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dystrybucja (usługa kompleksowa) energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych, tj. dla punktów poboru energii elektrycznej innych niż oświetlenie uliczne i drogowe oraz dla punktów poboru energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i drogowego. 2. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dystrybucję energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych. Zestawienie punktów odbioru wyszczególniono w załączniku Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dystrybucję energii elektrycznej do 92 punktów poboru energii o łącznym wolumenie (+/-)10% 1 001 477,00 kWh w okresie objętym zamówieniem. 4. Obecnie usługi dystrybucji świadczone są na podstawie odrębnej umowy zawartej z ENEA Operator Sp. z o.o. 5. Odrębne umowy na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej posiada Zamawiający. 6. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego, w imieniu Zamawiającego wypowiedzenia obecnie obowiązujących umów na dystrybucję energii oraz zgłoszenia o zawarciu umowy kompleksowej na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. 7. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie objętym zamówieniem (od dnia wskazanego w załączniku nr 1 do SIWZ do dnia, 30.09.2017 r. - dla wszystkich PPE) dla poszczególnych jednostek: 1. Przedszkole Publiczne nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Narutowicza 5, 74-200 Pyrzyce 2. Przedszkole Publiczne nr 4, ul. Zabytkowa 4, 74-200 Pyrzyce 3. Przedszkole Publiczne w Żabowie, Żabów 70, 74-200 Pyrzyce 4. Przedszkole Publiczne w Brzezinie, Brzezin 38, 74-200 Pyrzyce 5. Szkoła Podstawowa w Okunicy, Okunica 23 74-200 Pyrzyce 6. Szkoła Podstawowa nr Żabowie, Żabów 8, 74-200 Pyrzyce 7. Szkoła Podstawowa w Brzesku, 74-211 Brzesko 125 8. Szkoła Podstawowa w Mielęcinie, ul. Główna 72, 74-230 Mielęcin 9. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Pyrzycach ul. Poznańska 2, 74-200 Pyrzyce 10. Publiczne Gimnazjum w Pyrzycach, ul. T. Rejtana 6 , 74-200 Pyrzyce 11. Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pyrzycach, ul. Rolna 5, 74-200 Pyrzyce 12. Pyrzycka Szkoła Muzyczna I st. Ul. Jana Pawła II 5, 74-200 Pyrzyce9. Przewidywane zużycie energii elektrycznej dla każdego PPE w okresie objętym zamówieniem dla każdego PPE biorącego udział w postępowaniu (kWh) wskazano w załączniku Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 9. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określone są każdorazowo w poszczególnych umowach o świadczenie usług dystrybucji zawartych pomiędzy Zamawiającym a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dalej określanego jako OSD - wskazane również dla każdego PPE w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umów. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione winny zostać w cenie energii elektrycznej. Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umów, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 11. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne(tj. Dz.U. z 2012 r. poz.1059 z późn.zm.). W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty wg stawek określonych w § 42 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tj. Dz.U. z 2013 r. poz.1200) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 12. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną -92 13. Termin płatności faktur wynosi 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. 14. Obiekty Zamawiającego, do których będzie dostarczana energia elektryczna są przyłączone do sieci ENEA Operator Sp. z o.o.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV: 65310000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT523170.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ENEA S,A.,  ,  Ul. Górecka 1,  60-201,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 605198,58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 605198,58
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 605198,58
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.