Ogłoszenie z dnia 2016-10-18
Ogłoszenie nr 325321 - 2016 z dnia 2016-10-18 r.
Pyrzyce: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 306349-201
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Przedszkole Publiczne nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Narutowicza 5, 74-200 Pyrzyce REGON 320-89-20-48 dyrektor Anna Napiórkowska tel.091-570-07-07, Przedszkole Publiczne nr 4, ul. Zabytkowa 4, 74-200 Pyrzyce REGON 320-89-66-26 dyrektor Sabina Litwic tel.091-570-18-86, Przedszkole Publiczne w Żabowie, Żabów 70, 74-200 Pyrzyce REGON 320-89-22-10 dyrektor Irena Olech tel.091-563-02-49, Przedszkole Publiczne w Brzezinie, Brzezin 38, 74-200 Pyrzyce REGON320-89-37-63 dyrektor Elżbieta Kępka tel.091-570-05-40, Szkoła Podstawowa w Okunicy, Okunica 23 74-200 Pyrzyce REGON 810-49-02-24 dyrektor Katarzyna Jaszczak tel. 091-5700807, Szkoła Podstawowa nr Żabowie, Żabów 8, 74-200 Pyrzyce im. Mikołaja Kopernika REGON 000-70-24-98 dyrektor Mirosław Staciwa tel.091-5630892, Szkoła Podstawowa w Brzesku, 74-211 Brzesko 125 REGON 810-49-02-47 dyrektor
Małgorzata Jasion tel. 091-563-00-25, Szkoła Podstawowa w Mielęcinie, ul. Główna 72, 74-230 Mielęcin im. Władysława Broniewskiego NIP 853-11-13-184 REGON 001-222-317 dyrektor Roman Major tel. 091-563-04-90, Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Pyrzycach ul. Poznańska 2, 74-200 Pyrzyce im. Leonida Teligi NIP 853-11-13-221 regon 810-49-02-01 dyrektor Alina Janił tel. 091-570-09-57, Publiczne Gimnazjum w Pyrzycach, ul. T. Rejtana 6 , 74-200 Pyrzyce REGON 811-87-36-77 dyrektor Renata Bochan - Bochanowicz tel. 091-570-03-55, Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pyrzycach, ul. Rolna 5, 74-200 Pyrzyce REGON 320-07-75-55 dyrektor Joanna Woźniak tel. 091-570-16-18, Pyrzycka Szkoła Muzyczna I st. Ul. Jana Pawła II 5, 74-200 Pyrzyce REGON 320-24-88-44 dyrektor Ewa Loba - Diakite tel.091-570-42-19
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyrzyce, krajowy numer identyfikacyjny
81116857110000, ul.
Plac Ratuszowy
1,
74200
Pyrzyce, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
91 39 70 320, faks
91 39 70 314, e-mail
inwestycje@pyrzyce.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pyrzyce.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Gmina Pyrzyce. Pozostali zamawiający nie odpowiadają za przeprowadzanie postępowania. Gmina Pyrzyce zawrze umowę generalną, na podstawie której pozostali zamawiający zawrą umowy szczegółowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dystrybucja (usługa kompleksowa) energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych, tj. dla punktów poboru energii elektrycznej innych niż oświetlenie uliczne i drogowe oraz dla punktów poboru energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i drogowego. 2. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dystrybucję energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych. Zestawienie punktów odbioru wyszczególniono w załączniku Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dystrybucję energii elektrycznej do 92 punktów poboru energii o łącznym wolumenie (+/-)10% 1 001 477,00 kWh w okresie objętym zamówieniem. 4. Obecnie usługi dystrybucji świadczone są na podstawie odrębnej umowy zawartej z ENEA Operator Sp. z o.o. 5. Odrębne umowy na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej posiada Zamawiający. 6. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego, w imieniu Zamawiającego wypowiedzenia obecnie obowiązujących umów na dystrybucję energii oraz zgłoszenia o zawarciu umowy kompleksowej na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. 7. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie objętym zamówieniem (od dnia wskazanego w załączniku nr 1 do SIWZ do dnia, 30.09.2017 r. - dla wszystkich PPE) dla poszczególnych jednostek: 1. Przedszkole Publiczne nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Narutowicza 5, 74-200 Pyrzyce 2. Przedszkole Publiczne nr 4, ul. Zabytkowa 4, 74-200 Pyrzyce 3. Przedszkole Publiczne w Żabowie, Żabów 70, 74-200 Pyrzyce 4. Przedszkole Publiczne w Brzezinie, Brzezin 38, 74-200 Pyrzyce 5. Szkoła Podstawowa w Okunicy, Okunica 23 74-200 Pyrzyce 6. Szkoła Podstawowa nr Żabowie, Żabów 8, 74-200 Pyrzyce 7. Szkoła Podstawowa w Brzesku, 74-211 Brzesko 125 8. Szkoła Podstawowa w Mielęcinie, ul. Główna 72, 74-230 Mielęcin 9. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Pyrzycach ul. Poznańska 2, 74-200 Pyrzyce 10. Publiczne Gimnazjum w Pyrzycach, ul. T. Rejtana 6 , 74-200 Pyrzyce 11. Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pyrzycach, ul. Rolna 5, 74-200 Pyrzyce 12. Pyrzycka Szkoła Muzyczna I st. Ul. Jana Pawła II 5, 74-200 Pyrzyce9. Przewidywane zużycie energii elektrycznej dla każdego PPE w okresie objętym zamówieniem dla każdego PPE biorącego udział w postępowaniu (kWh) wskazano w załączniku Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 9. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określone są każdorazowo w poszczególnych umowach o świadczenie usług dystrybucji zawartych pomiędzy Zamawiającym a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dalej określanego jako OSD - wskazane również dla każdego PPE w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umów. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione winny zostać w cenie energii elektrycznej. Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umów, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 11. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne(tj. Dz.U. z 2012 r. poz.1059 z późn.zm.). W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty wg stawek określonych w § 42 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tj. Dz.U. z 2013 r. poz.1200) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 12. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną -92 13. Termin płatności faktur wynosi 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. 14. Obiekty Zamawiającego, do których będzie dostarczana energia elektryczna są przyłączone do sieci ENEA Operator Sp. z o.o.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
65310000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT523170.74 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 605198,58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- "Z LOTTO dach nie tylko w snach - naprawa dachu budynku Pyrzyckiego Domu Kultury"
- Przebudowa wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej w Mielęcinie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu do przewozu osób na potrzeby Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Pyrzycach
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.