eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie › Przebudowa tj. zmiana nawierzchni drogi gminnej ul. Elbląskiej i ul. Kościelnej w miejscowości Jegłownik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-27

Ogłoszenie nr 32527 - 2017 z dnia 2017-02-27 r.

Gronowo Elbląskie: Przebudowa tj. zmiana nawierzchni drogi gminnej ul. Elbląskiej i ul. Kościelnej w miejscowości Jegłownik
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z operacji typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 12530-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 12593-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gronowo Elbląskie, krajowy numer identyfikacyjny 53442800000, ul. ul. Łączności  3, 82335   Gronowo Elbląskie, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 552 315 623, faks 552 315 623, e-mail e.zajac@gminagronowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminagronowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa tj. zmiana nawierzchni drogi gminnej ul. Elbląskiej i ul. Kościelnej w miejscowości Jegłownik

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZRG0.ZP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie tj. zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 102026N ul. Elbląskiej i ul. Kościelnej w miejscowości Jegłownik. Zadanie realizowane będzie z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z operacji typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych". Przedmiotem zamówienia są m.in. roboty związane z wykonaniem następujących prac: - wykonanie nowej bitumicznej nawierzchni jezdni dla kategorii ruchu KR1, o szerokości od 4,00m na odcinku AB oraz jezdni o szerokości 3,00m na odcinkach CD, EF, GH, - poprawę geometrii skrzyżowań drogi gminnej, - budowę nowego przepustu pod drogą w obrębie skrzyżowania, - przebudowa zjazdów do posesji. 2. Cel i zakres zamówienia: Cel przebudowy: - wzmocnienie istniejącej konstrukcji i zwiększenie nośności drogi, - poprawa stanu technicznego nawierzchni jezdni poprzez wykonanie nowej nawierzchni wraz z dostosowaniem normatywnych spadków poprzecznych i podłużnych, - zwiększenie bezpieczeństwa na skrzyżowaniach poprzez zmianę geometrii skrzyżowań, - stworzenie drogi alternatywnej - bypassa dla drogi krajowej S22, w przypadku jej zablokowania np. w wyniku wypadku drogowego, - poprawa komunikacji i obsługi dla firm oraz mieszkańców. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów będzie obejmował: a.oznakowanie robót, b.korytowanie pod całą konstrukcją drogi, c.ustawienie krawężników na ławie betonowej, d.wykonie podbudowy z KŁSM, e.wykonanie warstw bitumicznych nawierzchni, f.utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, g.wykonanie zjazdów z KŁSM. Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania przedmiotu zamówienia określa: - projekt wykonawczy pn.: Przebudowa tj. zmiana nawierzchni ul. Elbląskiej , ul. Kościelnej w miejscowości Jegłownik, na działce ewidencyjnej nr 500, 515, 525, 529/4, 536 obręb Jegłownik załącznik nr 1 do SIWZ, - specyfikacja Techniczna załącznik nr 2 do SIWZ. - przedmiar robót (pomocniczo) załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA Załączony przedmiar jest to materiał pomocniczy do wyliczenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy i nie stanowi podstawy do rozliczeń finansowych pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą z tytułu realizacji zamówienia. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 3.Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym między innymi poprzez, wytyczenie remontowanego odcinka w terenie, bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie prowadzonych robót jak również sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. 4.Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 5.Minimalny wymagany okres gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, maksymalny 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 6.W przypadku, gdy Wykonawca wygra przetarg i będzie realizował roboty przy udziale podwykonawców zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143b-143d ustawy Pzp 7.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania firm podwykonawców. 9.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2015 poz. 1066 ze zm.) : - wykonywanie nawierzchni bitumicznych (rozłożenie i zagęszczenie mieszanki bitumicznej) wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy prac osób fizycznych oraz operatorów sprzętu. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań Zamawiającego określonych w niniejszym punkcie Wykonawca lub podwykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: 1) 500,00 zł za każdą osobę, która wykonuje czynności - wykonywanie nawierzchni bitumicznych (rozłożenie i zagęszczenie mieszanki bitumicznej) wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy prac osób fizycznych oraz operatorów sprzętu przy realizacji przedmiotowego zamówienia, a nie jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, 2) 500,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych przez Zamawiającego. 10.Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT507028.09
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA" Sp. z o.o. ,  tuga@epoczta.pl,  ul. Przemysłowa 1 Nowy Dwór Gdański,  82-100 ,  Nowy Dwór Gdński,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 484831.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 484831.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 557544.87
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.