To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-15
Bydgoszcz: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Inowrocław w 2016r.
Numer ogłoszenia: 32522 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11774 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Inowrocław w 2016r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Inowrocław w 2016r. 2. Zakres zamówienia - naprawa i konserwacja: - samochodu SKODA FABIA, benzyna, poj. 1198 cm3, moc 44 kW, rok prod. 2008 - samochodu FIAT PANDA, benzyna, poj. 1242 cm3, moc 51 kW, rok prod. 2012 - samochodu SKODA CITIGO benzyna poj. 999 cm3, moc 44 kW, rok prod. 2013 - 2 szt. - samochodu LUBLIN, diesel poj. 2417 cm3, moc 75 kW, rok prod. 2006 - samochodu LUBLIN, diesel, poj. 2417 cm3, moc 51,5 kW, rok prod. 2000 - przyczepy VIOLA o masie całkowitej do 750 kg - 2 szt. 1. Wykaz czynności naprawczych: 1.1. Wymiana oleju silnikowego, 1.2. Wymiana filtra powietrza, 1.3. Wymiana uszczelki pod głowicą, 1.4. Wymiana rozrządu silnika, 1.5. Diagnostyka komputerowa, 1.6. Wymiana sprzęgła, 1.7. Wymiana przegubu wew./zew., 1.8. Wymiana tarcz, klocków hamulcowych, 1.9. Wymiana klocków hamulcowych, 1.10. Wymiana płynu hamulcowego, 1.11. Regulacja zbieżności kół, 1.12. Naprawa układu kierowniczego, 1.13. Wymiana amortyzatorów, 1.14. Wymiana i wyważenie opon zima - lato, 1.15. Naprawa układu klimatyzacji, odgrzybianie, 1.16. Drobne naprawy lakiernicze, 1.17. Naprawy blacharskie, 1.18. Wykonanie przeglądów technicznych pogwarancyjnych, 1.19. Inne nie wymienione w ramach potrzeb. 4. Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów i ich podzespołów. 5a. Zakład naprawczy, w którym będą świadczone usługi winien znajdować się w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zamawiającego, tj., Inowrocław, ul. Budowlana 40. W takim przypadku Zamawiający będzie we własnym zakresie dostarczał samochody do wykonania usługi, z wyjątkiem sytuacji opisanej w pkt. 5b W przypadku miejsca siedziby zakładu naprawczego znajdującego się w odległości większej niż wyżej wskazana Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do odebrania pojazdu z miejsca garażowania (siedziba Zamawiającego) i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Cena transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 5b. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: odebrania pojazdu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do miejsca garażowania na własny koszt i ryzyko. Cena transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 3 miesiące, maksymalny okres 12 miesięcy. 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Wykonawcy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości i zmiany obsługiwanych pojazdów i sprzętu w trakcie trwania umowy. 10. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji dostarczać będzie dostawca części zamiennych, którego Zamawiający wyłoni w oddzielnym postępowaniu, z zastrzeżeniem ust. 11 i 12. 11. Jeżeli Wykonawca w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe przedstawi konkurencyjną cenę za materiały niezbędne do wykonania zleconej naprawy lub konserwacji w stosunku do ceny dostawcy części o którym mowa w pk. 10, to Wykonawca naprawy lub konserwacji będzie dostarczał niezbędne materiały. Wartość materiału Wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 12. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji, których nie można nabyć u dostawcy części zamiennych o którym mowa w pkt. 10 zapewni Wykonawca usługi w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe, po uprzednim telefonicznym zaakceptowaniu ceny zakupu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wartość materiału Wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw. 14. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o których mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 14.1. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest: z przewidywanym przez Zamawiającego zakupem dodatkowych pojazdów przewiduje się możliwość zwiększenia w ramach prawa opcji zamówienia podstawowego o 30 %. 14.2. Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. 14.3. Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 31.12.2016r. 14.4 O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją. 14.5. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe STACJA KONTROLI POJAZDÓW Lech Brukiewicz,, ul. Zbożowa 4, 88-320 Strzelno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20996,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13776,00
Oferta z najniższą ceną: 13776,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19434,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa mobilnego aparatu RTG
- Dostawa i montaż wodomierzy zimnej i ciepłej wody i ciepłomierzy oraz bieżące odczyty urządzeń zamontowanych w budynkach Bydgoskiego TBS
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do wykonywania badań z zakresu hemostazy do analizatorów ACLTOP 350 CTS na okres 12 miesięcy
- SZPiFP-49-24 Świadczenie usług medycznych - badania psychiatryczne dla potrzeb KMP w Toruniu oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- Roboty budowlane i instalacyjne w budynku Audytoryjnym CM przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy
- 41/PM/2024 Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Łokietka 23-25 / Długosza 16 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.