eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brenna › Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery , płyty) w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Brenna: Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery , płyty) w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 325106 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301210 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brenna, ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, woj. śląskie, tel. 033 8536222, faks 033 8536370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery , płyty) w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery, płyty) w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Europejskiego Funduszu Społecznego, wg zadań jak niżej : Ilość pozycji wg. asortymentu w poszczególnych zadaniach Zadanie 1 Dostawa tonerów oraz płyt DVD dla SP1 Brenna 3 poz. Zadanie 2 Dostawa tonerów (czarny, kolorowy) oraz płyt CD dla SP2 Brenna 3 poz. Zadanie 3 Dostawa tuszów dla ZSP Górki Wielkie 3 poz. Zadanie 4 Dostawa tonerów i płyt CD dla UG Brenna 6 poz. 2.1 Ilość produktów w poszczególnych asortymentach wg zadań: Zadanie 1 Dostawa tonerów oraz płyt DVD dla SP1 Brenna Zamiennik 100% nowy do tonera HP CE285A, wydajność min 1600 str HP Laser Jet P1102 czarny zamiennik sztuk 5 Toner do ksero, wydajność min 10000 str. Nashuats MP1500 Aficio czarny oryginał sztuk 3 Płyty DVD+R 4.7 GB sztuk 30 Zadanie 2. Dostawa tonerów (czarny, kolorowy) oraz płyt CD dla SP2 Brenna Tusz HP C9351CE HP Deskjest3920 czarny oryginał Tusz HP C9352CE HP Deskjest3920 kolor oryginał sztuk sztuk 1 Tusz HP C8728AE HP Deskjet 3845czarny oryginał Tusz HP C8727AE HP Deskjet 3845 kolor oryginał sztuk sztuk 1 Płyty CD-R 700 MB sztuk 50 Zadanie 3 Dostawa tuszów dla ZSP Górki Wielkie Zamiennik 100% nowy do tonera HP Q2612A, wydajność min 2000 str HP Laser Jet 3020 czarny zamiennik sztuk 3 Zamiennik 100% nowy do tonera Samsung ML-2250D5, wydajność min 5000 str Laser Samsung ML-2250 czarny zamiennik sztuk 2 Zamiennik 100% nowy do tonera HP CE285A, wydajność min 1600 str HP Laser Jet P1102W czarny zamiennik sztuk 2 Zadanie 4. Dostawa tonerów i płyt CD dla UG Brenna CC530AD (dwupak) HP LJCM 2320 czarny (oryginał) sztuk 2 CC533A HP LJCM 2320 magenta (oryginał) sztuk 1 CC531AHP LJCM 2320 cyjan (oryginał) sztuk 1 Zamiennik 100% nowy do tonera CB435A, wydajność min 1500 str HP LJ 1005 Czarny Zamiennik sztuk 6 Płyty CD-R 700 MB sztuk 100 Koperty z okienkiem białe sztuk 100 2.2. Wymagane szczegółowe parametry techniczne dla każdego zamawianego asortymentu, określają specyfikacje techniczne, opracowane dla każdego zadania, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 2.3. Wszystkie dostarczone produkty w ramach powyższego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami. Posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca winien udokumentować posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa i jakości dla wskazanego produktu. 2.4 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia; 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 2) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 3) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do Urzędu Gminy Brenna, ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna 4) Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisane zostaną w Szkole Protokoły odbioru bez zastrzeżeń. 2.5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji; 2) Wykonawca na wszystkie dostarczone produkty udzieli Zamawiającemu rocznej gwarancji, licząc od daty wystawienia faktury. W ramach gwarancji Wykonawca wymieni towar uszkodzony na towar wolny od wad na własny koszt. Zakres gwarancji nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych z winy Zamawiającego, na skutek przypadków losowych, zużyciem naturalnym, działaniem zewnętrznym (uderzenie, zalanie itp.), nieprzestrzeganiem zasad użytkowania lub użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, wpływami chemicznymi lub elektrycznymi. Podstawą udzielenia gwarancji jest faktura zakupu. 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego; 4) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 2.6. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia publicznego, w tym m.in. odnoszących się do reklamacji. Ewentualnie podane nazwy własne producentów lub wyrobów należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że można zastosować materiały i wyroby podane jako przykładowe lub równoważne, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa tonerów oraz płyt DVD dla SP1 Brenna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Hit Hurtownia Artykułów Biurowych i Szkolnych Agencja Reklamy, ul. Budowlanych 6, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 523,62

  • Oferta z najniższą ceną: 523,62 / Oferta z najwyższą ceną: 754,81

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa tonerów (czarny, kolorowy) oraz płyt CD dla SP2 Brenna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus AS OFFICE Stefan Krzanowski, ul. Wolności 110a, 42-506 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 339,18

  • Oferta z najniższą ceną: 339,18 / Oferta z najwyższą ceną: 429,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa tuszów dla ZSP Górki Wielkie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Hit Hurtownia Artykułów Biurowych i Szkolnych Agencja Reklamy, ul. Budowlanych 6, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 353,07

  • Oferta z najniższą ceną: 353,07 / Oferta z najwyższą ceną: 589,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa tonerów i płyt CD dla UG Brenna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU GRAWIT, ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1912,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1912,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2938,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.