eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Przebudowa ulic na terenie osiedla mieszkaniowego 1000-lecia w Jarocinie ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 5 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Jarocin: Przebudowa ulic na terenie osiedla mieszkaniowego 1000-lecia w Jarocinie ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 5 lat
Numer ogłoszenia: 325092 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, faks 062 7472225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic na terenie osiedla mieszkaniowego 1000-lecia w Jarocinie ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 5 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z pkt. 1.1. oraz usługa bankowa w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych 1.1. Zakres robót budowlanych Roboty budowlane obejmują budowę dróg gminnych na os. 1000-lecia w Jarocinie (ul. Parkowa, Kasprzaka Waryńskiego, Sportowa, łącznik Sportowa - Parkowa. Na w/w ulicach należy wykonać: - jezdnie o nawierzchniach utwardzonych z mieszanek mineralno asfaltowych i kostki betonowej na podbudowie z tłucznia kamiennego, - chodniki z kostki betonowej na podsypce piaskowej, - parkingi i miejsca postojowe dla samochodów, - zjazdy indywidualne na posesje, - pasy zieleni izolacyjnej i ozdobnej. Jezdnie i chodniki zaprojektowano na podstawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, w oparciu o prognozowane natężenie ruchu kołowego, dobierając odpowiednio ich gabaryty i konstrukcję. Wszystkie ulice są zaprojektowane o spadku poprzecznym dwustronnym lub jednostronnym. Zakres robót zawiera wszystkie roboty przygotowawcze i porządkowe oraz roboty towarzyszące, które są niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, a nie zostały wyliczone w przedmiarze robót. W zakresie robót dla wykonawcy znajdują się m.in.: - organizacja placu budowy wraz z zapleczem socjalnym, - obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, - zamknięcie pasa drogowego i tymczasowa organizacja ruchu na czas robót, - uzgodnienia robocze z właścicielami posesji oraz zarządcami uzbrojenia technicznego w pasie drogowym, - kierowanie budową przez osobę uprawnioną. Rozbicie na poszczególne ulice i wykonanie ich zakresów: Ul. Waryńskiego: - zjazdy - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 230,00 m2 - parkingi - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 640,00 m2 - chodniki - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 548,00 m2 - jezdnia - nawierzchnie z mieszanek mineralno -bitumicznych gr. 4 cm i 3 cm - 1523,00 m2 Łączna powierzchnia nawierzchni: - 2941,00 m2 Ul. Sportowa: - zjazdy - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 276,00 m2 - parkingi - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 1187,00 m2 - chodniki - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 1040,00 m2 - jezdnia - nawierzchnie z mieszanek mineralno -bitumicznych gr. 4 cm i 3 cm - 2025,00 m2 Łączna powierzchnia nawierzchni: - 4528,00 m2 Ul. Kasprzaka - - zjazdy - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 255,00 m2 - parkingi - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 210,00 m2 - chodniki - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 911,00 m2 - jezdnia - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 1317,00 m2 Łączna powierzchnia nawierzchni: - 2693,00 m2 Ul. Łącznik pomiędzy ul. Sportowa a Parkową - zjazdy - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 7,00 m2 - parkingi - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 454,00 m2 - jezdnia - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 1075,00 m2 Łączna powierzchnia nawierzchni: - 1536,00 m2 Ul. Parkowa - zjazdy - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 286,00 m2 - chodniki - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 624,00 m2 - jezdnia - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 942,00 m2 Łączna powierzchnia nawierzchni: - 1852,00 m2 Droga wewnętrzna dojazdowa do Parkingu przy skrzyżowaniu ul. Św. Ducha i ul. Żerkowskiej wraz z usunięciem kolizji telekomunikacyjnej Droga dojazdowa wykonana ma zostać do istniejącego parkingu zlokalizowanego na pozostawionej nawierzchni drogi powiatowej o nawierzchni bitumicznej. Droga wjazdowa na parking wybudowana zostanie z kostki betonowej gr. 8 cm i szerokości 5,00 m. obramowanie drogi wjazdowej stanowi krawężnik na ławie betonowej. Projektuje się również przejścia na parking dla pieszych o szer. 2,00 m2. Wykonać zgodnie z projektem. Usunięcie kolizji telekomunikacyjne Należy wykonać przebudowę studni telekomunikacyjnej wraz z przebudową sieci. Istniejąca studnia kablowa, znajduje się w projektowanej drodze dojazdowej do parkingu. W tym celu należy nabudować nową studnię na istniejącej kanalizacji teletechnicznej. Wykonanie zgodnie z projektem. Podczas wykonywanych prac budowlanych należy zapewnić zastępczą organizację ruchu na czas realizacji robót umożliwiając dojście i dojazd mieszkańców do posesji, sklepów, obiektów użyteczności publicznych. Uzupełnieniem informacji zawartych w SIWZ jest projekt budowlany wykonawczy oraz przedmiar robót. UWAGA! Należy kierować się tylko i wyłącznie częścią drogową ( z wyłączeniem kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej). W kosztorysie ofertowym wypełnić tylko część drogową (str. 1 - 14 włącznie) oraz dodać w przedmiarze wycenę rozbiórki płotu przy przedszkolu oraz ustawienie nowego na całej długości. 1. 2 Usługa bankowa w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych. Usługa bankowa polega na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT na warunkach określonych w umowie. Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że: a) wykup wierzytelności będzie dokonany przez Bank w terminie nieprzekraczalnym 30 dni od odbioru wykonanych poszczególnych części robót i złożenia u Zamawiającego faktury za wykonane te części, b) ostateczne rozliczenie i ostateczny wykup wierzytelności nastąpi po zakończeniu robót, odbiorze bez usterek i uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie, c) spłata kapitału wykupionych przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 5 lat w ratach miesięcznych, liczony od pierwszej faktury, d) odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę Banku podaną w ofercie Wykonawcy na koniec miesiąca od bieżącego zaangażowania, e) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakichkolwiek prowizji i opłat przez Bank, f) Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie kapitału, W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 zł) na rachunek bankowy nr: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942. w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowej; d) gwarancji ubezpieczeniowej; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w innych formach niż przelew pieniężny należy zdeponować w Urzędzie Miejskim w Jarocinie (pokój nr 57). Z treści ww. dokumentów powinno wynikać bezwarunkowe i bezsporne zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 i 4a ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Dokumenty wymienione powyżej muszą zawierać zapis o bezsporności roszczeń. Kserokopia złożenia lub wpłaty wadium musi być załączona do oferty. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 12.10.2009r. do godz. 09:00 Zwrot bądź utrata wadium nastąpi zgodnie z ustawą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli oferta jest składana przez podmiot działający w formie spółki cywilnej, dokumenty rejestrowe należy załączyć dla każdego ze wspólników. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 6) oświadczenie art. 22 ust. 1 uPzp - załącznik 4, 7) oświadczenie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - załącznik 5. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca przedstawia poniższe dokumenty: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania - załącznik nr 6 oraz załączeniem trzech dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) wykaz osób które będą wykonywać zamówienie wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik 7), 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik 7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik 8, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, jeżeli w wykazie według wzoru stanowiącego załącznik 8 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) dla zabezpieczenia bieżącego wykonania robót Wykonawca udokumentuje, że posiada środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min 2 500 000,00 zł, 2) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl -bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jarocinie, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria Burmistrza, pok. nr 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.