Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Kraków: Wykonanie mebli biurowych na wymiar oraz dostawa mebli medycznych (2710-18/2009)
Numer ogłoszenia: 32496 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków , ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie mebli biurowych na wymiar oraz dostawa mebli medycznych (2710-18/2009).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ławki opis w zał. nr 4 do SIWZ meble biurowe 2 opis w zał. nr 4 do SIWZ Szafy ubraniowe 3 metalowe wg opisu w zał. nr 4 Meble medyczne wg opisu w zał. nr 4 Fotel do pobierania krwi opis w zał. nr 4 do SIWZ Wózki wg opisu w zał. nr 4 Szafki opis w zał. nr 4 do SIWZ Szafki opis w zał. nr 4 do SIWZ Meble biurowe wykonane na wymiar wg opisu w zał. nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga sieIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: sytuacja podmiotowa wykonawcy. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (podstawa prawna art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy) Sposób oceny warunku spełnia/niespełnia, Przedmiot oferty odpowiada opisowi przedmiotowi zamówienia., Oferowany przedmiot oferty musi pod rygorem wykluczenia wykonawcy spelniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone w specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert , Oświadczenie z art. 22 ust.1 i 24 ustawy prawo zamowień publicznych, Oświadczenie wykonawcy, wypełnione i własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji. , Materiały firmowe, Materiały firmowe - w szczególności foldery, katalogi, karty charakterystyki, ulotki - zwane dalej materiami firmowymi, potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia parametrów wymaganych i określonych przez zamawiającego. Materiały firmowe mogą być sporządzone w języku polskim, angielskim lub niemieckim., Próbki dot. Pakietu nr 9. , Na podstawie próbek dokonana będzie ocena oferty według kryterium Jakość. Wymagania dotyczące próbek zostały określone w treści specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: onkologia.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 12:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr Centrum Onkologii Oddział w Krakowie, Sekretariat Dyrektora ds. Administracyjno- Technicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ławki opis w zał. nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.36.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krzesła, wersalka, stolik i fotel.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble biurowe 2 opis w zał. nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szafy ubraniowe 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy ubraniowe 3 metalowe wg opisu w zał. nr 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble medyczne 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble medyczne wg opisu w zał. nr 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Meble medyczne 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel do pobierania krwi opis w zał. nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble medyczne 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki wg opisu w zał. nr 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Meble medyczne 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafki opis w zał. nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Meble medyczne 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafki opis w zał. nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Meble biurowe wykonane na wymiar.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe wykonane na wymiar wg opisu w zał. nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość - 40
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz dostawa krzeseł dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- SZP/242-101/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych -wyposażenia pomieszczenia 116 w Budynku A2 oraz pomieszczeń 26,227,228 w Budynku L 1 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
- Zakup narzędzi, wyposażenia pracowni, sprzętu fotograficznego i komputerowego, oprogramowania dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 w Kielcach
- Remont pomieszczeń w budynku zespołu obsługi centrali monitorowania i ośrodka głównego w Biurze Dozoru Elektronicznego
- Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.