eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › wymiana pokrycia dachu i ocieplenie ścian budynku internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-05

POZYCJA 32484

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piła: wymiana pokrycia dachu i ocieplenie ścian budynku internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Pile

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, do kontaktów: Romanów Dorota, Grzewka Błażej, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 067 2123432, fax 067 2109332, e-mail: zampub@powiat.pila.pl, www.powiat.pila.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana pokrycia dachu i ocieplenie ścian budynku internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Pile. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Kompleks internatu obejmuje dwa budynku dwupiętrowe i parterowy budynek stołówki połączone łącznikiem. Zakres robót obejmuje: 1. Naprawę dachów, w zakres której wchodzą: a) likwidacja attyki z płyt eternitowych b) wymiana pokrycia murów ogniotrwałych, pasów pod i nadrynnowych, pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonowych - z blachy ocynkowanej c) wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej d) montaż i demontaż instalacji odgromowej e) spoinowanie lub przemurowanie kominów wentylacyjnych f) wymiana nasad wentylacyjnych z blachy ocynkowanej g) wyrównanie istniejącego pokrycia dachowego z papy h) jednokrotne pokrycie dachów papą nawierzchniową termozgrzewalną o grubości minimum 5,2 mm, powierzchni 1931,5 m kw. 2. Ocieplenie ścian na powierzchni 1792 m kw, w zakres którego wchodzą następujące roboty: a) uzupełnienie tynków zewnętrznych na ścianach, loggiach i balkonach, b) ocieplenie ścian płytami styropianowymi grubości 10 cm c) wymiana parapetów zewnętrznych d) wykonanie tynków elewacyjnych cienkowarstwowych e) malowanie elewacji 3. Inne roboty: a) przemurowanie studzienek piwnicznych i uzupełnienie nakryw studzienek b) wymiana okien piwnicznych c) malowanie balustrad balkonowych i na tarasach. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Piła, ul. gen. Władysława Sikorskiego 19. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 14.10.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000 PLN w formach dopuszczonych Pzp. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zwanym dalej wnioskiem, wraz z załączeniem do wniosku: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) wskazania osoby na stanowisko kierownika robót, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Kierownik robót musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (potwierdzone kserokopie) 6) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (co najmniej 150 000 zł), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów referencyjnych potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; spełnieniem warunku udziału w postępowaniu będzie złożenie co najmniej 1 referencji, natomiast za przedstawienie każdej kolejnej referencji z wykonaniem robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia, zamawiający przyzna 10 pkt. 8) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca 9) kserokopii polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w ust. III.2). Niespełnienie któregokolwiek z tych warunków będzie skutkować brakiem zaproszenia do składania ofert. Jeżeli liczba wykonawców, którzy zgłoszą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających warunki określone w ust. III.2) będzie większa niż 10, zamawiający oceni stopień spełnienia przez tych wykonawców warunków określonych w ust. III.2) pkt III.2.7. (wykaz robót budowlanych). Zamawiający uzna za najpełniej spełniających warunki udziału w postępowaniu i wystosuje zaproszenia do wykonawców, którzy uzyskają kolejno największą ilość punktów. Zamawiający nie będzie brał po uwagę robót wykazanych w wykazie, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku do wniosku składanego wspólnie należy dołączyć dodatkowo umowę regulującą współpracę podmiotów, zawierającą co najmniej postanowienia, że współpraca wykonawców nie może zakończyć się przed wykonaniem umowy oraz ustawienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu. Wniosek wraz z załącznikami musi być podpisany na każdej stronie przez wykonawcę i złożony w siedzibie zamawiającego w zamkniętym opakowani, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą firmy i adresem wykonawcy, zaadresowane do zamawiającego, opisane hasłem: "Wymiana pokrycia dachu i ocieplenie ścian internatu".

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.07.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.07.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.07.2005, godzina 10:00, Piła, al. Niepodległości 33/35, pokój 109.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.