eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej miasta Brzeska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Brzesko: Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej miasta Brzeska
Numer ogłoszenia: 324783 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej miasta Brzeska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej miasta Brzeska obejmuje: A. Pielęgnację drzew miejskich. B. Pielęgnację krzewów. C. Pielęgnację żywopłotów. D. Pielęgnację trawników. E. Pielęgnację rabat i kwietników. F. Konserwacja urządzeń zabawowych. G. Utrzymanie placów zabaw. H. Utrzymanie elementów wyposażenia terenów zieleni. I. Konserwacja nawierzchni typu ogrodowego. J. Zamiatanie alejek i chodników. K. Opróżnianie koszy i wywóz śmieci. L. Utrzymanie zimowe chodników - załącznik Nr 5/B M. Utrzymanie tablic i słupów ogłoszeniowych. N. Wykonanie nasadzeń - zjazd zachodni O. Wykonanie nasadzeń - zjazd wschodni P. Utrzymanie zjazdów i pasów zieleni (obwodnica) Koszt dowozu i unieszkodliwiania odpadów pokrywa Wykonawca. Szczegółowy opis zakresu oraz wymagań pielęgnacyjnych dla poszczególnych form zieleni miejskiej przedstawia załącznik NR 5 SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5000.00 - zgodnie z art. 45 pzp oraz pkt 8 SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest; a/ być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, b/ posiadać zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, c/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz personel, wystarczające do wykonania zamówienia, d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, e/ wykonywać w okresie ostatnich trzech lat terminowo i dobrze zlecenia (prace na zieleni ogólnodostępnej, f/ wpłacenie wadium, g/ złożenie oferty Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zezwolenie Burmistrza Brzeska na zbieranie i transport odpadów komunalnych (nie dotyczy Gminnej Jednostki Organizacyjnej dla której przedmiotowe zezwolenie nie jest wymagane), 3) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia. Jako minimum przyjmuje się zatrudnienie 5 osób zgodnie z wymogami Prawa Pracy, 3a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania zamówienia: - jako minimum dla osoby sprawującej bezpośredni nadzór wymagane jest - gospodarz zieleni II stopnia lub mistrz ogrodnik, - w grupie pracowników wykonujących czynności pielęgnacji drzewostanu - pilarz drzew ozdobnych II stopnia, 5) wykaz wykonanych podobnych ( zieleń ogólnodostępna*) zamówień w latach 2006,2007,2008 z podaniem wartości, dat wykonania oraz odbiorców tych usług. Minimalna wartość robót w jednym z wymienionych lat przez oferenta latach winna wynosić 100 tys. zł Uwaga: * przez zieleń ogólnodostępną rozumie się: - tereny zieleni w pasach dróg, - tereny zieleni miejskiej 6) wykaz sprzętu technicznego koniecznego do wykonywania zamówienia (posiadanie w dyspozycji), jako minimum przyjmuje się: - kosiarki mechaniczne 2 sztuki, - nożyce do cięcia żywopłotów elektr. 2 sztuki - ciągnik 7) oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, jak we wzorze oferty zał. Nr 7. 8) wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 8/A i 8/B do SIWZ, 9) polisę ubezpieczeniową ( w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej), 10) oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ, 11) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ, 12) oświadczenie uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ, 13) oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym załącznik NR 6 SIWZ - załącznik Nr 4 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pokój nr 112, telefon 0-14 68 63 100 wew. 124, w dniach pracy w godz. od 7:30 do 15:30 e-mail; beata.pajor@um.brzesko.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku Głowackiego 51, 32-800 Brzesko w pokoju nr 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany; Wykonanie usług zamiennych w przypadku zamiany planowanych usług, które ze względów ekonomicznych, technicznych i organizacyjnych ( w szczególności warunków atmosferycznych) muszą być wykonane w zamiennej formie i nie wpłynie to w żaden sposób na podwyższenie wartość zawartej umowy i są one korzystne dla zamawiającego. Przypadek taki zachodzi gdy: 1) w miesiącach dla których kalkulowane są stawki za utrzymanie zimowe chodników - a prace te ze względu na warunki atmosferyczne nie będą wykonywane Wykonawca utrzymuje porządek na chodnikach zgodnie z cenami określonymi w formularzu za m-c październik. 2) w miesiącach jesiennych lub wiosennych wystąpią warunki, w których niezbędne będzie prowadzenie akcji zimowej Wykonawca ma prawo wystawić fakturę za czynności akcji zima w kwocie równej należności z najbliższego miesiąca dla którego przewidziane są środki za akcję zimową. Obniżenie wartości umowy w przypadku prac zamiennych (zamiatanie zamiast odśnieżania) wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Obniżenie wartości umowy nastąpi w rozliczeniu ostatniego miesiąca trwania umowy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.