To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-17
Ogłoszenie nr 324567 - 2016 z dnia 2016-10-17 r.
Słupsk: Remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 304317-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 308614-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny
77128515500000, ul.
ul. Tuwima
4,
76200
Słupsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
59 842 82 93, faks
59 842 80 48, e-mail
zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl; maciej.lesniak@pgm.slupsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pgm.slupsk.pl
Adres profilu: www.bip.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego zarządca nieruchomości
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):15/DPZ/RB/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są: remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska. 2. Zakres zamówienia: obejmuje wykonanie remontów 14 lokali komunalnych, w których zakres wchodzą roboty ogólnobudowlane, remonty instalacji sanitarnych i elektrycznych. Zamówienie podzielone jest na trzy części. CZĘŚĆ NR 1: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku Administrację Wspólnot i Lokali nr 1. Krasińskiego 6/4 roboty budowlane o następującym zakresie: - wymiana tynków na sufitach i ścianach, montaż płyt karton - gips, - malowanie ścian i sufitów, - wykupie otworów okiennych i drzwiowych, - wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, - wymiana 3 szt. okien wraz z podokiennikami, - naprawa podłóg i położenie wykładziny PCV, - remont łazienki, - wymiana osprzętu i urządzeń sanitarnych, - montaż bojlera elektrycznego, - remont instalacji elektrycznej z wymianą osprzętu, - montaż kuchenki elektrycznej. - wykonanie ogrzewania elektrycznego w kuchni i łazience - przestawienie pieca kaflowego. H. Pobożnego 17/2a roboty budowlane o następującym zakresie: - uzupełnienie i malowanie tynków ścian i sufitów, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, - wymiana stolarki okiennej, - naprawa podłóg płytą OSB i położenie wykładziny PCV i paneli - rozbiórka pieca kaflowego - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem - naprawa instalacji sanitarnej, - wymiana urządzeń i osprzętu sanitarnego, - montaż bojlera elektrycznego, - montaż ogrzewania elektrycznego. Nad Śluzami 13/11 roboty budowlane o następującym zakresie: - uzupełnienie i malowanie tynków ścian i sufitów, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, - malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, - naprawa podłóg płytą OSB i położenie wykładziny PCV - naprawa instalacji sanitarnej, - wymiana urządzeń i osprzętu sanitarnego, - montaż bojlera elektrycznego, - wymiana kuchenki gazowej, - montaż grzejników elektrycznych - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Wojska Polskiego 44/5a roboty budowlane o następującym zakresie: - wykonanie izolacji podposadzkowych wraz z wcześniejszą naprawa istniejącego podłoża, - położenie wykładzin z PCV i paneli podłogowych, - postawienie ścianki działowej, - montaż skrzydła drzwiowego, - uzupełnienie i malowanie tynków ścian i sufitów, - wymiana stolarki okiennej, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - montaż kuchni elektrycznej, - naprawa instalacji sanitarnej, - wymiana urządzeń i osprzętu sanitarnego, - montaż bojlera elektrycznego, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania ( z sieci miejskiej). CZĘŚĆ NR 2: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku Administrację Wspólnot i Lokali nr 2. Niemcewicza 21/7 roboty budowlane o następującym zakresie: - przestawienie pieca kaflowego, - rozbiórka ścian, - wykonanie ścianki działowej z płyt karton gips, - uzupełnienie i malowanie tynków ścian i sufitów, - położenie płytek ściennych, - naprawa podłóg drewnianych, - położenie wykładzin z PCV, - remont wc na klatce schodowej, - wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, - wymiana stolarki okiennej, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - naprawa instalacji sanitarnej, - wymiana urządzeń i osprzętu sanitarnego. Partyzantów 32/4A roboty budowlane o następującym zakresie: - wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, - przestawienie pieca kaflowego, - uzupełnienie i malowanie tynków ścian i sufitów, - wymiana częściowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - naprawa instalacji sanitarnej, - wymiana urządzeń i osprzętu sanitarnego, - likwidacja instalacji gazowej. Wolności 17/2 roboty budowlane o następującym zakresie: - wymiana i malowanie tynków, - naprawa podłóg drewnianych, - położenie wykładzin z PCV, - wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, - wymiana stolarki okiennej, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - wykonanie pomieszczenia łazienki, - naprawa instalacji sanitarnej, - wymiana urządzeń i osprzętu sanitarnego, - rozbiórka pieców kaflowych, - wykonanie ogrzewania elektrycznego. Kołłątaja 8/7 roboty budowlane o następującym zakresie: - naprawa podłóg drewnianych, - położenie wykładzin z PCV, - wymiana drzwi wewnętrznych, - wymiana stolarki okiennej, - uzupełnienie i malowanie tynków ścian i sufitów, - postawienie ścianki działowej, - wykonanie sufitów podwieszanych i obudowa poddasza płytami karton - gips, - rozbiórka pieców kaflowych, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - naprawa instalacji sanitarnej, - wymiana urządzeń i osprzętu sanitarnego, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego. CZĘŚĆ NR 3: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku Administrację Zasobów Gminnych. Długa 8/1a roboty budowlane o następującym zakresie: - wymiana podłóg z desek wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej, - docieplenie ścian wewnętrznych w pomieszczeniu przyziemia - w kuchni i łazience, - położenie płytek podłogowych w kuchni i łazience, - położenie wykładziny PCV w pokoju i przedpokoju, - montaż skrzydeł drzwiowych, - odtworzenie otworu okiennego wraz z montażem stolarki okiennej, - postawienie ścianek działowych, - uzupełnienie i malowanie tynków ścian i sufitów, - wykonanie sufitów podwieszanych, - malowanie wraz z wykonaniem izolacji z folii paro- izolacyjnej. - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - naprawa instalacji sanitarnej, - wymiana urządzeń i osprzętu sanitarnego, - przestawienie pieca kaflowego - ogrzewanie elektryczne w pomieszczeniu kuchni, łazienki i przedpokoju, - roboty zewnętrzne: docieplenie i izolacja ściany fundamentowej od strony podwórka, naprawa pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien. Długa 37/3 roboty budowlane o następującym zakresie: - wymiana podłóg z desek wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej, - zbicie tynków, - położenie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach oraz ich malowanie, - położenie posadzek z paneli podłogowych i płytek ceramicznych, - wymiana stolarki okiennej, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznych i zewnętrznych, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - montaż grzejników elektrycznych, - naprawa instalacji sanitarnej, - wymiana urządzeń i osprzętu sanitarnego, - demontaż instalacji gazowej. Długosza 10/5 roboty budowlane o następującym zakresie: - naprawa posadzek, - położenie wykładzin z PCV - mocowanie płyt karto-gips na sufitach, - naprawa, uzupełnienie i malowanie tynków ścian i sufitów, - naprawa pieców kaflowych szt. 3, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznych i zewnętrznych, - wymiana stolarki okiennej, - wykonanie wentylacji z przejściem przez strop i dach, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - montaż grzejnika elektrycznego w kuchni, - naprawa instalacji sanitarnej, - wymiana urządzeń i osprzętu sanitarnego. Ogrodowa 22of/7 roboty budowlane o następującym zakresie: - prace rozbiórkowe, w tym demontaż pieca kaflowego, - wymiana podłóg z desek wraz z wykonaniem izolacji cieplnej, - przestawienie pieca kaflowego szt. 1 - uzupełnienie i malowanie tynków ścian i sufitów, - naprawa podłóg - położenie wykładzin z PCV - malowanie ościeżnic stolarki drzwiowej, - wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, - wymiana stolarki okiennej, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - naprawa instalacji sanitarnej, - wymiana urządzeń i osprzętu sanitarnego, - montaż ogrzewania elektrycznego w 1 pokoju i łazience. Poniatowskiego 2a/13 roboty budowlane o następującym zakresie: - naprawa podłóg, - położenie wykładziny PCV - naprawa pieców kaflowych, - naprawa i malowanie tynków ścian i sufitów, - postawienie ścianek działowych, - wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, - wymiana stolarki okiennej, - naprawa instalacji sanitarnej, - wymiana urządzeń i osprzętu sanitarnego, - modernizacja i rozbudowa instalacji elektrycznej wraz osprzętem. Bora Komorowskiego 2/8 roboty budowlane o następującym zakresie: - uzupełnienie i malowanie tynków ścian i sufitów, - wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - naprawa instalacji sanitarnej, - wymiana urządzeń i osprzętu sanitarnego. Opisane w przedmiarze robót znaki towarowe i technologie Zamawiający wyraża zgodę na użycie produktów, materiałów i technologii równoważnych, z uwzględnieniem warunku, że Wykonawca wystąpi z wnioskiem o akceptacje rozwiązań równoważnych w terminie 5 dni od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Wniosek Wykonawcy winien opisywać proponowaną metodę lub materiał równoważny z wykazaniem właściwości, norm i technologii proponowanego produktu, materiału czy technologii. Zamawiający w terminie 2 dni od dnia otrzymania wniosku udzieli odpowiedzi Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót i wzór umowy stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Niniejsze postepowanie prowadzone jest w 3 częściach. Na podstawie art. 36 aa ust. 2 ustawy Zamawiający informuje, że ogranicza możliwość składania ofert do dwóch części, tj. jeden Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do maksymalnie dwóch części zamówienia. 5. Zamawiający przewiduje, w okresie 3 lat od dnia udzielania zamówienia podstawowego, udzielić zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 o wartości 20% kwoty zamówienia podstawowego w części nr 1, nr 2 i nr 3 polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 10. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 11. Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia obejmującej roboty ogólnobudowlane. Wykonawca nie może powierzyć wykonania pozostałych części zamówienia podwykonawcy bez uzyskania zgody Zamawiającego. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu Oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności polegających na wykonywaniu robót ogólnobudowlanych, które będą brać udział przy realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45410000-1,
42262500-6,
45262423-2,
45442100-8,
45432113-9,
45430000-0,
45421110-8,
45421100-5,
45311200-2,
45330000-9,
45332400-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku Administrację Wspólnot i Lokali nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT131677.64 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 108794.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku Administrację Wspólnot i Lokali nr 2. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT174827.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 167618.57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku Administrację Zasobów Gminnych. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT235693.21 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 226169.13 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2024 do 31 sierpnia 2025
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej 10/1.KDW wraz z przebudową zjazdu zwykłego z drogi powiatowej nr 1132G w Jezierzycach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę / przebudowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1111G na odcinku Włynkówko (od skrzyżowania z DK21) Strzelino w gminie Redzikowo
- Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynków Domu Studenta
- 08/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynku K1 przy ul. Kozietulskiego 6 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.