eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzgów › budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Osieczy



Ogłoszenie z dnia 2007-06-06

POZYCJA 32439

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzgów: budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Osieczy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Rzgowie, do kontaktów: Krzysztof Wiśniewski, ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2419665, fax 063 2419790, e-mail: ug@gminarzgow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gminarzgow.pl BIP przetargi Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Osieczy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Osiecza , gm. Rzgów, województwo : wielkopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Osieczy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 12.000,00 PLN - w terminie do 09.07.2007r. do godz. 9:30. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu przez Wykonawcę formalnych wymogów określonych w rozdziale A specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnieniu następujących warunków udziału w postępowaniu: 1. Wartość łączna robót budowlanych (wykazanych w załączniku Nr 3) musi być przynajmniej równa kwocie 1.200.000,00 zł słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych) w każdym roku w ciągu ostatnich trzech lat 2004, 2005, 2006. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik Nr 3. 2. W ciągu ostatnich pięciu lat 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 wykonawca realizował łącznie co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu niniejszego przetargu. Przez zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu niniejszego przetargu należy rozumieć kompletne wykonanie zadań związanych z budową sal gimnastycznych, hal sportowych lub obiektów kubaturowych o kubaturze minimum 2500 m3. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik Nr 3 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wykonawca musi udokumentować posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł. słownie: jeden milion złotych. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa: · sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; · wypełniony załącznik Nr 2 wraz z informacją banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Kierownik Budowy musi posiadać min. pięcioletnie doświadczenie w zakresie robót o równoważnym charakterze, w tym nie mniej niż trzy lata pracy w charakterze Kierownika Budowy. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik Nr 4 wraz z: - wykazem osób kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - dokumentami stwierdzającymi, że osoby kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - pisemną informacją dotyczącą przebiegu pracy zawodowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy. 5. Wykonawca zapewni do wykonania zamówienia minimum następujące narzędzia i urządzenia załącznik Nr 5: a) Żuraw samochodowy 5-10 t szt. 2. b) Koparka jednonaczyniowa o pojemn. łyżki 0,25 - 0,6 m3 szt. 2. d) spycharka gąsienicowa 55 KW szt. 1. e) Walec statyczny samojezdny, 10 t szt. 1. f) Ubijak spalinowy 200 kg szt. 1. g) Samochód samowyładowczy 5-10 t, szt. 1. k) zestaw igłofiltrowy kpl. 1. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik Nr 5 wraz z wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 6. Przedmiot przetargu musi być wykonany do dnia 31 lipca 2008 r. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania w tym czasie prawomocnej decyzji - pozwolenie na użytkowanie obiektu. 7. Wykonawca do oferty załączy harmonogram rzeczowo finansowy robót. Zamawiający zastrzega, że wartość robót przewidywanych do zapłaty w 2007 r. nie może przekroczyć 50 % wartości całkowitej zadania. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot Umowy na minimalny okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 9. Minimalny termin płatności wynosi 30 dni od daty złożenia, zatwierdzonej przez inspektora nadzoru, faktury Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonej oferty w tym dokumentów, oświadczeń i załączników. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Ofertę stanowi formularz ofertowy i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków. Aby oferta była kompletna należy złożyć: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wraz Załącznikiem nr 1 Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia oraz zaświadczenia : a Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych b Oświadczenie, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi c Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; d Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; e Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; g Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą na okres 30 dni art.85 ust.1 pkt 1 i zobowiązuje się, w razie otrzymania zawiadomienia o wygraniu przetargu, podpisać umowę; h Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i Dokumenty stwierdzające, że osoby kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. j Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. l. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. m Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe 2004, 2005, 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres n Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. o Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. p Wykaz osób kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z pisemną informacją dotyczącą przebiegu pracy zawodowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy. q Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. r Dowód wniesienia wadium. s Kosztorys ofertowy. t Harmonogram rzeczowo finansowy robót. u Wykaz proponowanych podwykonawców do realizacji robót Zamawiający żąda a w szczególności wskazania podwykonawców wykonujących części robót budowlano - montażowych. Uwaga: Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Załącznik nr 2 - Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Załącznik nr 3 -Informacje na temat doświadczenia - wraz z wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Załącznik nr 4 - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - wraz z: · wykazem osób kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, · dokumentami stwierdzającymi, że osoby kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, · pisemną informacją dotyczącą przebiegu pracy zawodowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy. 5. Załącznik nr 5 - Narzędzia i urządzenia - wraz z wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 6. Załącznik nr 6 - Informacja o podwykonawcach - wraz z wykazem proponowanych podwykonawców do realizacji robót Zamawiający żąda w szczególności wskazania podwykonawców wykonujących części robót budowlano - montażowych. 7. Załącznik nr 7 - Cena oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonej oferty w tym dokumentów, oświadczeń i załączników. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi formularz ofertowy i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków. Aby oferta była kompletna należy złożyć: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz Załącznikiem nr 1 Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia oraz zaświadczenia : a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych); b) Oświadczenie, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; c) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; d) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; e) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; g) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą na okres 30 dni (art.85 ust.1 pkt 1) i zobowiązuje się, w razie otrzymania zawiadomienia o wygraniu przetargu, podpisać umowę; h) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i) Dokumenty stwierdzające, że osoby kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. j) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. l) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. m) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe (2004, 2005, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; n) Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. o) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu (2002, 2003, 2004, 2005, 2006) lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. p) Wykaz osób kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z pisemną informacją dotyczącą przebiegu pracy zawodowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy. q) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. r) Dowód wniesienia wadium. s) Kosztorys ofertowy. t) Harmonogram rzeczowo finansowy robót. u) Wykaz proponowanych podwykonawców do realizacji robót (Zamawiający żąda w szczególności wskazania podwykonawców wykonujących części robót budowlano - montażowych). Uwaga: Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Załącznik nr 2 - Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Załącznik nr 3 -Informacje na temat doświadczenia - wraz z wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2002, 2003, 2004, 2005, 2006) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Załącznik nr 4 - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu-wraz z: wykazem osób kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, · dokumentami stwierdzającymi, że osoby kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, · pisemną informacją dotyczącą przebiegu pracy zawodowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy. 5. Załącznik nr 5 - Narzędzia i urządzenia - wraz z wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 6. Załącznik nr 6 - \Informacja o podwykonawcach\ - wraz z wykazem proponowanych podwykonawców do realizacji robót (Zamawiający żąda w szczególności wskazania podwykonawców wykonujących części robót budowlano - montażowych). 7. Załącznik nr 7 - Cena oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminarzgow.pl BIP przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.07.2007, godzina 10:00, Urząd Gminy Rzgów, ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów, sala narad pokój nr 13..

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: . 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.