eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłki › Dostawa sprzętu komputerowego i sygnału internetowego wraz z ich serwisem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pn.Internet dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców gminy Miłki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-12

Miłki: Dostawa sprzętu komputerowego i sygnału internetowego wraz z ich serwisem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pn.: Internet dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców gminy Miłki
Numer ogłoszenia: 324362 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Miłki , ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087/42-11-060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/milkigminawiejska

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i sygnału internetowego wraz z ich serwisem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pn.: Internet dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców gminy Miłki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Zamówienia: Dostawa 78 sztuk zestawów komputerowych, 1 drukarki 1) Dostawa 46 sztuk zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem do wskazanych przez Zamawiającego siedzib jednostek podległych Gminie wraz z ich ubezpieczeniem i serwisem w terminie do dnia 16 września 2013 roku. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. 2) Dostawa 32 sztuk zestawów komputerowych i 1 sztuki drukarki wraz z podstawowym oprogramowaniem do wskazanych przez Zamawiającego siedzib jednostek podległych Gminie oraz do wytypowanych do udziału w projekcie przez Zamawiającego gospodarstw domowych wraz z ich ubezpieczeniem i serwisem w terminie do dnia 30 października 2013 roku. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca winien dostarczyć 78 zestawów komputerowe do odbiorców końcowych projektu. Lokalizacje wraz ilościami sprzętu do zainstalowania w jednostkach organizacyjnych oraz gospodarstwach domowych z dokładnością do miejscowości znajdują się w załączniku nr 1A do niniejszego SIWZ. 4) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wymaganego w SIWZ oprogramowania, uruchomienia sprzętu w terminie podanym w pkt 1) i 2). 6) Dostarczony sprzęt Wykonawca na własny koszt winien ubezpieczyć na okres objęty gwarancją. 7) Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy sprzętu, do dostarczenia wraz ze sprzętem licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych danych oraz instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, deklaracje zgodności na oznaczenie CE i inne dokumenty wymienione w załączniku Nr 1 do SIWZ. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim. 8) Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji. 9) Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ - Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia - Część I. Część II Zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych. 1) Przeprowadzenie szkoleń komputerowych dla 60 osób (po 2 osoby z każdego gospodarstwa domowego) w zakresie: podstaw obsługi komputera, systemu operacyjnego, pakietu biurowego, dostępu do internetu w terminie do 30 października 2013r. 2) Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ - Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia - Część II. Część III Zamówienia: Dostawa Internetu - tj. zapewnienie stałego dostępu do Internetu i utrzymanie sieci w terminie od 16 września 2013r. do dnia 30 września 2015r. oraz: 1) Przyłączenie do sieci użytkowników końcowych, w tym: a) 30 gospodarstw domowych wytypowanych przez Zamawiającego do udziału w projekcie i 1 jednostki organizacyjnej - w terminie do dnia 30 października 2013r. oraz b) 3 wskazanych przez Zamawiającego siedzib jednostek podległych Gminie, w terminie do dnia 16 września 2013r. wraz z zapewnieniem dostępu do sieci internetowej poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe) zgodnie z najlepszymi obowiązującymi normami i praktykami o poniższych minimalnych parametrach:stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu), brak limitów wysyłania i pobierania danych, dostępność usługi na poziomie 99%, transfer do komputera (down) dla jednostek podległych gminie - 2Mb/s, transfer od komputera (up) dla jednostek podległych gminie - 512 Kb/s, transfer do komputera (down) dla gospodarstw domowych - 1Mb/s, transfer od komputera (up) dla gospodarstw domowych - 256 Kb/s, dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego odłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi korzystania z Internetu. Dodatkowe niezbędne urządzenia/zestawy do prawidłowego działania usługi dostarczy Wykonawca. 2) Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ - Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia- Część III..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.00.00.00-5, 72.26.00.00-5, 72.42.00.00-0, 80.53.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium dla części I w wysokości: 5 000 złotych (pięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 22 sierpnia 2013 r. do godziny 13.00 Decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Zamawiający nie opisuje sposobu spełniania warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w SIWZ w Rozdziale VII ust.2 pkt.1 dla części I). Część II Część III

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie dostawy laptopów o wartości co najmniej 200 000zł. każda. W przypadku, gdy wartość usług wykazanych przez wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, na dzień zakończenia inwestycji . Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed dniem wszycia postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów o których mowa w Rozdziale VII SIWZ, ust.2 pkt.2 dla części I). Część II Część III

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Zamawiający nie opisuje sposobu spełniania warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VII SIWZ, ust.2 pkt.1 dla części I). Część II Część III

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Zamawiający nie opisuje sposobu spełniania warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VII SIWZ, ust.2 pkt.1 dla części I). Część II Część III

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 złotych i przedstawi Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów o których mowa w Rozdziale VII SIWZ, ust.2 pkt.3 dla części I). Część II Część III

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej - w wyniku niniejszego zamówienia - umowy w stosunku do treści oferty (art. 144 PZP), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności przewiduje się możliwość dokonania w umowie: 1) zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia; 2) zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 3) zmianę sposobu i terminów dostarczania poszczególnych elementów zamówienia; 4) zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy; 5) zmianę okresu obowiązywania umowy, w tym w szczególności o czas konieczny dla przeprowadzenia kolejnego przetargu na analogiczny przedmiot zamówienia; 6) zmiany ceny ofertowej w przypadku zaistnienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy zachowaniu jej ceny netto; Warunkiem dokonania zmian wskazanych powyżej, w szczególności może być: 1) nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie jego organizacji i funkcjonowania; 2) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Wykonawcę zadań objętych realizacją zamówienia; 3) w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości wykonywanych usług; 4) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii; 5) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa; 6) zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu; 7) działania siły wyższej (np. klęską żywiołowa), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/milkigminawiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miłki, Adres: ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki, pokój nr 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy realizacji projektu pn. Internet dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców gminy Miłki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Nr umowy o dofinansowanie POIG.08.03.00-28-148/12-00 podpisana z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i sygnału internetowego wraz z ich serwisem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pn.: Internet dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców gminy Miłki Część 1: Dostawa 78 sztuk zestawów komputerowych, 1 drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 78 sztuk zestawów komputerowych, 1 drukarki 1. Dostawa 46 sztuk zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem do wskazanych przez Zamawiającego siedzib jednostek podległych Gminie wraz z ich ubezpieczeniem i serwisem w terminie do dnia 16 września 2013 roku. 2. Dostawa 32 sztuk zestawów komputerowych i 1 sztuki drukarki wraz z podstawowym oprogramowaniem do wskazanych przez Zamawiającego siedzib jednostek podległych Gminie oraz do wytypowanych do udziału w projekcie przez Zamawiającego gospodarstw domowych wraz z ich ubezpieczeniem i serwisem w terminie do dnia 30 października 2013 roku. 3. Wykonawca winien dostarczyć 78 zestawów komputerowe do odbiorców końcowych projektu. Lokalizacje wraz ilościami sprzętu do zainstalowania w jednostkach organizacyjnych oraz gospodarstwach domowych z dokładnością do miejscowości znajdują się w SIWZ w załączniku nr 1A. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wymaganego w SIWZ oprogramowania, uruchomienia sprzętu w terminie podanym w pkt 1) i 2). 6. Dostarczony sprzęt Wykonawca na własny koszt winien ubezpieczyć na okres objęty gwarancją. 7. Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy sprzętu, do dostarczenia wraz ze sprzętem licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych danych oraz instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, deklaracje zgodności na oznaczenie CE i inne dokumenty wymienione w załączniku Nr 1 do SIWZ. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim. 8. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji. 9. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia - Część I..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.00.00.00-5, 72.26.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Parametry techniczne - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NAZWA Dostawa sprzętu komputerowego i sygnału internetowego wraz z ich serwisem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pn.: Internet dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców gminy Miłki Część II: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych. 1) Przeprowadzenie szkoleń komputerowych dla 60 osób (po 2 osoby z każdego gospodarstwa domowego) w zakresie: podstaw obsługi komputera, systemu operacyjnego, pakietu biurowego, dostępu do Internetu w terminie do 30 października 2013r. 2) Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Część II..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NAZWA Dostawa sprzętu komputerowego i sygnału internetowego wraz z ich serwisem oraz szkolenia Beneficjentów końcowych w ramach realizacji projektu pn.: Internet dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców gminy Miłki Część III: Dostawa internetu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Internetu - tj. zapewnienie stałego dostępu do Internetu i utrzymanie sieci w terminie od 16 września 2013r. do dnia 30 września 2015r. oraz: 1) Przyłączenie do sieci użytkowników końcowych, w tym: a) 30 gospodarstw domowych wytypowanych przez Zamawiającego do udziału w projekcie i 1 jednostki organizacyjnej - w terminie do dnia 30 października 2013r. oraz b) 3 wskazanych przez Zamawiającego siedzib jednostek podległych Gminie, w terminie do dnia 16 września 2013r. wraz z zapewnieniem dostępu do sieci internetowej poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe) zgodnie z najlepszymi obowiązującymi normami i praktykami o poniższych minimalnych parametrach: stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu), brak limitów wysyłania i pobierania danych, dostępność usługi na poziomie 99%, transfer do komputera (down) dla jednostek podległych gminie - 2Mb/s, transfer od komputera (up) dla jednostek podległych gminie - 512 Kb/s, transfer do komputera (down) dla gospodarstw domowych - 1Mb/s, transfer od komputera (up) dla gospodarstw domowych - 256 Kb/s. Dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego odłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi korzystania z Internetu. Dodatkowe niezbędne urządzenia/zestawy do prawidłowego działania usługi dostarczy Wykonawca. 2) Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia- Część III..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.42.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.