eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › odnowa nawierzchni w technologii jednokrotnego i dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia wraz z remontem cząstkowym emulsją asfaltową K1-65 i grysami bazaltowymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-06

POZYCJA 32434

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Puławy: odnowa nawierzchni w technologii jednokrotnego i dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia wraz z remontem cząstkowym emulsją asfaltową K1-65 i grysami bazaltowymi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach, do kontaktów: Iwona Łuka, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8884160, fax 081 8880388, e-mail: pzd.pulawy@hot.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pzd.pulawy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Zarządzanie siecią dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowa nawierzchni w technologii jednokrotnego i dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia wraz z remontem cząstkowym emulsją asfaltową K1-65 i grysami bazaltowymi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogi powiatowe na terenie powiatu puławskiego, woj. lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Odnowę nawierzchni dróg powiatowych należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenia i dokumenty nie są wymagane przez Zamawiającego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro. Jednowarstwowe powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową K1- 65 i grysem bazaltowym 2-5 mm Zakres robót na drogach powiatowych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: - Dr. pow. Nr 2528L Kazimierz Dolny - Dobre - Wilków od km 0+110 do km 0+670 i od km 1+300 do km 1+702; - Dr. pow. Nr 2542L Czesławice - Sadurki - do dr. woj. od km 0+005 do km 1+020; - Dr. pow. 2515L Baranów - Kotliny - do dr. pow. Nr 1514L od km 0+005 do km 1+150; - Dr. pow. Nr 1519L Żyrzyn - Kotliny - Dębiny od km 2+719 do km 3+829; - Dr. pow. Nr 2506L Osiny - dr. kraj. Nr 17 od km 0+010 do km 0+550; - Dr. pow. Nr 2504L dr. woj. nr 824 - Bałtów od km 0+003 do km 0+503; Dwuwarstwowe powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową K1-65 i grysem bazaltowym 2-5 mm i 5-8 mm. Zakres robót na drogach powiatowych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: - Dr. pow. Nr 2521L Góra Puławska - Stanisławów - Kochanów - Piskorów - Żabianka od km 2+320 do km 3+450; - Dr. pow. Nr 2519L Bronowice - Dobrosławów - Wojszyn od km 7+960 do km 7+992; - Dr pow. Nr 2203L Markuszów - Góry - Gutanów od km 0+010 do km 0+200, od km 0+420 do km 0+560 i od km 1+147 do km 1+417; - Dr pow. Nr 2523L gr. woj.- Janowiec od km 2+427 do km 3+717; - Dr. pow. Nr 2535L Klementowice - Buchałowice - Bronice od km 2+315 do km 3+296 i od km 3+485 do km 4+300; - Dr pow. Nr 2538L Kaleń - Bronice - Piotrowice od km 4+496 do km 6+938; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10000PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; m.in.: a)posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu: -szczotka mechaniczna; -skrapiarka lepiszcza; -rozsypywarka kruszywa; -walec drogowy ogumiony -kombajn drogowy przeznaczony do tego rodzaju robót. 3.Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel - kierownika budowy posiadającego ważne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie kierowania robotami drogowymi oraz zarejestrowanego w izbie inżynierów budownictwa, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa ( Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 4.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wniosą przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie 10 000,00 PLN, słownie: dziesięć tysięcy złotych, które powinno być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO Bank Polski S.A. O/Puławy nr 30 1020 3219 0000 9202 0012 1046. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą: b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego. c)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b)który został wykluczony z postępowania; c)którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -zawarcie umowy w sprawie zmówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Oferta powinna zawierać numer konta bankowego, na które należy dokonać zwrotu wadium. 6.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa ta powinna zawierać m.in.: -określenie celu gospodarczego; -oświadczenia wykonawców o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej; -wskazanie wykonawcy, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); -oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia wraz z okresem gwarancji i rękojmi; -zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7 Instrukcji dla Wykonawcy SIWZ będzie dokonywana poprzez sprawdzenie czy oferta zawiera oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy, o których mowa w pkt 9 i 10 Instrukcji dla Wykonawcy SIWZ oraz, czy złożone oświadczenia i dokumenty potwierdzają spełnianie tych warunków, po przeanalizowaniu ich treści. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę \spełnia\ - \nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1.wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. minimum 1 referencję techniczną lub protokół ostatecznego odbioru robót za cenę udzielonego zamówienia min. 800 000,00 PLN za jedno zamówienie (udzielone w oparciu o przepisy udzielania zamówień publicznych) od zamawiających świadczące o należytym wykonaniu zamówienia - Załącznik Nr 6 Instrukcji dla wykonawcy; 2.2.wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - Załącznik Nr 5 Instrukcji dla wykonawcy; 2.3.wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (dyplomy, zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do izby inżynierów budownictwa, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn.zm./, kopia uprawnień budowlanych kierownika budowy w specjalności drogowej), doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 4 Instrukcji dla wykonawcy; stwierdzających , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3.Zamawiający żąda dodatkowo w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu następujących dokumentów: 3.1.dowód wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)Zamawiający żąda wniesienia wadium. 3.2.Formularz oferty - Załącznik Nr 1 Instrukcji dla wykonawcy; 3.3.wypełniony kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia ) - Załącznik Nr 2 Instrukcji dla wykonawcy; 3.4.Zestaw oświadczeń - Załącznik Nr 3 Instrukcji dla wykonawcy; 3.5.Dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.pulawy.pl. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego oraz odpłatnie Zamawiajacy przekaże ją w terminie 5 dni na pisemny wniosek wykonawcy. Opłatę za uzyskanie Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia można wnieść w pieniądzu w siedzibie Zamawiającego lub w przypadku przesłania jej za pośrednictwem poczty za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.07.2007, godzina 10:00, Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, pok. nr 18.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nr sprawy: 15/PZD/2007 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.