eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wywóz odcieków ze składowiska odpadów w Promniku gm. Strawczyn, i nieczynnego składowiska w Barczy gm. Zagnańsk o Kodzie Klasyfikacyjnym 161001

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Kielce: Wywóz odcieków ze składowiska odpadów w Promniku gm. Strawczyn, i nieczynnego składowiska w Barczy gm. Zagnańsk o Kodzie Klasyfikacyjnym 161001
Numer ogłoszenia: 32428 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o., ul. Piekoszowska 390, 25-645 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3461244, fax 041 3460373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgo.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odcieków ze składowiska odpadów w Promniku gm. Strawczyn, i nieczynnego składowiska w Barczy gm. Zagnańsk o Kodzie Klasyfikacyjnym 161001.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odcieków ze składowiska odpadów w Promniku gm. Strawczyn, i nieczynnego składowiska w Barczy gm. Zagnańsk o Kodzie Klasyfikacyjnym 161001. Szacunkowy zakres zamówienia wynosi wywóz 100.000 m3 odcieków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.21.20 - Usługi transportowe przy użyciu cystern Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium: 5000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokumentowania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych , b)Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia na podstawie art.22 ust.1 - ustawy Prawo zamówień publicznych, c)Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym , a także osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, d)Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e)Wykonawca złoży niezbędne dokumenty i oświadczenia wraz z ofertą potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (pkt. 6 SIWZ),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. Odpisy dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8, Pzp. Wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt.9 Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22, ust. 1 ustawy Pzp. (zał. nr 3 SIWZ). Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 pzp. (zał. nr 4 SIWZ ) Wykaz własnego sprzętu z podaniem marki, oraz parametrów technicznych, przeznaczonego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Odpis bilansu, oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określających obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności - za 2007 rok, jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres. Referencje od Zamawiających dla Wykonawcy, związane z przedmiotem zamówienia za ostatnie 2 lata (2006, 2007 r.). Odpis polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Kopia dowodu wniesienia wadium. Kopia pozwolenia na świadczenie usług przewozu nieczystości płynnych dla odpadu o Kodzie Klasyfikacyjnym 161001- zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Okres ważności pozwolenia nie krótszy niż do 30.06.2011 r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgo.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Spółka z o.o. adres: ul. Piekoszowska 390, 25-645 Kielce tel. (+48) (41)346 12 43÷44, faks (+48) (41) 346 03 73 e-mail : pgo_kielce@pro.onet.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Spółka z o.o. adres: ul. Piekoszowska 390, 25-645 Kielce (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.