eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wycinka zlokalizowanych w pasach drogowych drzew zamierających, obumarłych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego łącznie z frezowaniem pniaków po usuniętych drzewach oraz przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych w koronach drzew wraz z uprzątnięci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Słupsk: Wycinka zlokalizowanych w pasach drogowych drzew zamierających, obumarłych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego łącznie z frezowaniem pniaków po usuniętych drzewach oraz przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych w koronach drzew wraz z uprzątnięciem terenu po przeprowadzonych pracach, zgodnie z wykazami stanowiącymi załączniki do SIWZ
Numer ogłoszenia: 324286 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku , ul. Przemysłowa 73/110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, faks 059 8410093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka zlokalizowanych w pasach drogowych drzew zamierających, obumarłych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego łącznie z frezowaniem pniaków po usuniętych drzewach oraz przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych w koronach drzew wraz z uprzątnięciem terenu po przeprowadzonych pracach, zgodnie z wykazami stanowiącymi załączniki do SIWZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Wycinka zlokalizowanych w pasach drogowych drzew zamierających, obumarłych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego łącznie z frezowaniem pniaków po usuniętych drzewach oraz przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych w koronach drzew wraz z uprzątnięciem terenu po przeprowadzonych pracach, zgodnie z wykazami stanowiącymi załączniki do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: 2.1.zadanie I - wykonanie wycinki zlokalizowanych w pasach drogowych drzew zamierających, obumarłych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego łącznie z frezowaniem pniaków po usuniętych drzewach i uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych pracach, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2.2.zadanie II - przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych w koronach drzew wraz z uprzątnięciem terenu po przeprowadzonych pracach, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 3.Wykonawca może złożyć ofertę częściową na zadanie I lub na zadanie II, albo na zadanie I i II będące przedmiotem zamówienia. W załączniku nr 4 - formularz oferty, należy wypełnić tylko zadania, na które Wykonawca składa ofertę. W pozostałych przypadkach należy skreślić lub napisać nie dotyczy. 4.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 4.1.zadanie I obejmuje: 1) wycinkę poszczególnych egzemplarzy drzew zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ po otrzymaniu zezwolenia na usunięcie drzew w trybie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r.o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 ze zm.); 2) wszystkie drzewa wyznaczone do wycinki zostały oznaczone w terenie poprzez naniesienie na pień drzewa znaku w formie koła wypełnionego farbą fluorescencyjną w kolorze pomarańczowym; 3) wykonanie frezowania pniaków pozostałych po wycince drzew; 4) uprzątnięcie terenu polegające na zebraniu drewna, gałęzi, konarów i niezwłoczne przewiezienie do miejsca składowania drewna, wygrabienie terenu wokół z powstałych po wycince i frezowaniu zanieczyszczeń oraz uzupełnienie powstałych ubytków ziemią urodzajną; 5) każdorazowo wystawienie i posiadanie asygnaty tj. dokumentu legalności drewna na czas jego transportu; 6) przekazanie drewna pozyskanego z wycinki do przedsiębiorcy GREENLAND Usługi Leśne i Konserwacja Terenów Zieleni w Słupsku, ul. Nowowiejska 36, który świadczy usługi w zakresie przyjmowania i magazynowania drewna pozyskiwanego między innymi z zadrzewień i stanowiącego własność Gminy Miejskiej Słupsk, na bazę przy ul. Grunwaldzkiej 4 w Słupsku; 7) rozliczenie z przekazanego drewna poprzez przedłożenie Zamawiającemu dokumentu przyjęcia drewna tzw. Wykaz odbiorczy drewna wystawiony przez przedsiębiorcę, o którym mowa w ppkt 6) i podpisany przez przyjmującego oraz zdającego drewno. 4.2.zadanie II obejmuje: 1) przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych w koronach drzew polegające na wykonaniu: cięć sanitarnych zapobiegających rozprzestrzenianiu się czynnika chorobotwórczego poprzez usunięcie gałęzi i konarów porażonych przez choroby i szkodniki, uszkodzonych, złamanych, obumarłych; cięć technicznych dla zapewnienia bezpieczeństwa pojazdów i przechodniów poprzez usunięcie gałęzi i konarów wrastających w światło skrajni drogowej oraz w celu zminimalizowania zacieniania lokali mieszkalnych; 2) rany po wykonanych cięciach każdorazowo należy wyrównać i zasmarować preparatem grzybobójczym zabezpieczającym drzewo przed infekcją; rany o średnicy powyżej 10 cm zabezpieczyć dwuskładnikowo, krawędzie rany preparatem powierzchniowym, a środek preparatem impregnującym; 3) prace określone w ppkt 1) wykonać zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, po wskazaniu poszczególnych egzemplarzy drzew przez przedstawiciela Zamawiającego podczas oględzin w terenie; 4) uprzątnięcie terenu polegające na zebraniu gałęzi, konarów i niezwłoczne przewiezienie odpadów na teren oczyszczalni ścieków przy ul. Sportowej w Słupsku w uzgodnieniu ze Spółką z o.o. Wodociągi Słupsk, ul. E.Orzeszkowej 1. 5.Całość prac należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki ogrodniczej, w oparciu o obowiązujące normy oraz z zastosowaniem zasad wykonania robót określonych w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych opracowanych na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych w Warszawie, a także zasad wykonania zabiegów pielęgnacyjnych zieleni określonych przez Prezydenta Miasta Słupska w Piśmie Okólnym Nr 03GKMiOŚ08 z dnia 26 maja 2008 r. 6.Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi. 7.Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie prac. 8.Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonywania usługi. Przystępując do realizacji umowy i trakcie jej trwania Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 10.Zamawiający zastrzega, iż ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, część lub całość zamówienia każdego z zadań nie może być powierzona podwykonawcom. 11.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:zadanie I -200 PLN(słownie:dwieście PLN);zadanie II - 1.000 PLN (słownie:jeden tysiąc PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał, iż: 1.1.wykonał w okresie ostatnich trzech lat, licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dla zadania I co najmniej trzy usługi dotyczące wykonania wycinki drzew przydrożnych, każda usługa o wartości nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; b) dla zadania II co najmniej trzy usługi dotyczące przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych drzew przydrożnych, każda usługa o wartości nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; Zamawiający przy spełnieniu ww. warunku uzna także doświadczenie Wykonawcy, który jako podwykonawca wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia odpowiednio dla wybranego zadania. 1.2.dysponuje co najmniej następującym potencjałem technicznym: a)podnośnik hydrauliczny - szt. 1; b)ciągnik z przyczepą - szt. 2; c)piła mechaniczna - szt. 2; d)piła ręczna - szt. 2; e)drabiny - szt. 2; f)sekatory - szt. 2; g)dodatkowo dla zadania I wymagane jest dysponowanie frezarką do pni drzew - szt. 1; 1.3.dysponuje kadrą techniczną z odpowiednimi kwalifikacjami tj.: a)osobą posiadającą kurs pilarzy drzew ozdobnych minimum I stopnia oraz z co najmniej 3 letnim stażem pracy przy realizacji robót związanych z wycinką i prześwietlaniem drzew przydrożnych; b)co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie pielęgnacji drzewostanu miejskiego, minimum 3 lata pracy przy realizacji robót pielęgnacyjnych drzew. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ww. potencjałem kadrowym przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 1.4.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 PLN; 2.WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 2.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2.2.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 2.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 3.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 1 niniejszego rozdziału muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.2.Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdz. IX niniejszej SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. 3.3.Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 3.4.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3.5.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ: 1.1.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o treści zgodnej z zał. nr 6 do SIWZ. 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wymaganą wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, odbiorców, dat i miejsca wykonania o treści zgodnej z zał. nr 7 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 1.5.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca o treści zgodnej z zał. nr 8 do SIWZ; 1.6.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.5. Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, o treści zgodnej z zał. nr 8A do SIWZ; 1.7.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności o treści zgodnej z zał. nr 9 do SIWZ; 1.8.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.7. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, o treści zgodnej z zał. nr 9A do SIWZ; 1.9.dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym zgodnie z treścią zał. nr 9 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają kwalifikacje wymagane w pkt 1 ppkt 1.3. rozdz. VIII SIWZ tj. dokumenty o ukończeniu kursu pilarzy drzew ozdobnych i dokumenty o ukończeniu kursu pielęgnacji drzew ozdobnych; 1.10.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1.2., 1.3. 3 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 i § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 4.Pozostali Wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku,ul.Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku,ul.Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk - pok. nr 101 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie I -wykonanie wycinki zlokalizowanych w pasach drogowych drzew zamierających,obumarłych,zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego łącznie z frezowaniem pniaków po usuniętych drzewach i uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych pracach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres prac zgodny z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie II - przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych w koronach drzew wraz z uprzątnięciem terenu po przeprowadzinych pracach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres prac zgodny z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.