eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Lubocześnica - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-06

POZYCJA 32427

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pniewy: budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Lubocześnica - etap II - rurociągi grawitacyjne we wsi wraz z przepompownią ścieków i odcinek grawitacyjny łączący sieć w Lubocześnicy z siecią miejską w Pniewach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Gminy Pniewy, do kontaktów: Jacek Korpik, Longin Lewandowski, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, tel. 061 2938601, fax 061 2910097, e-mail: pniewy@wokiss.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.pniewy.wlkp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Lubocześnica - etap II - rurociągi grawitacyjne we wsi wraz z przepompownią ścieków i odcinek grawitacyjny łączący sieć w Lubocześnicy z siecią miejską w Pniewach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Lubocześnica - wieś położona na terenie gminy Pniewy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Lubocześnica - etap II - rurociągi grawitacyjne we wsi wraz z przepompownią ścieków i odcinek grawitacyjny łączący sieć we wsi z siecią miejską w Pniewach. Wielkości charakterystyczne: - Kanalizacja grawitacyjna DN 250 mm - 356,5 m - Kanalizacja grawitacyjna DN 200 mm - 514,0 m - Kanalizacja grawitacyjna DN 200 mm w Pniewach - 434,0 m - Przepompownia ścieków - 1,0 szt - Przyłącza kanalizacyjne w Lubocześnicy - 220,0 m - Przyłącza kanalizacyjne w Pniewach - 19,0 m W przedmiocie zamówienia zawiera się również obsługa geodezyjna, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wykonanie dokumentacji technicznej powykonawczej przez naniesienie ewentualnych zmian w projekcie budowlanym oraz uzyskanie zgody i uregulowanie opłaty za zajęcie pasa drogowego, a także opracowanie i zatwierdzenie projektu oznakowania i zabezpieczenia robót. Wymaga się udzielenia 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty wymagane: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy (z oświadczeniem o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń) - kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót - dokumenty uprawniające do występowania w obrocie prawnym, aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wobec właściwego Urzędu Skarbowego - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków art.22 ust.1 i art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych - projekt umowy, zaakceptowany przez podpisanie i parafowanie każdej ze stron. - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca w latach 2005 i 2006 wykonał należycie przynajmniej dwie inwestycje kanalizacyjne o wartości minimum 600 000 zł każda. - dowód lub kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem) dotycząca wniesienia wadium. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - Kanalizacja grawitacyjna DN 250 mm - 356,5 m - Kanalizacja grawitacyjna DN 200 mm - 514,0 m - Kanalizacja grawitacyjna DN 200 mm w Pniewach - 434,0 m - Przepompownia ścieków - 1,0 szt - Przyłącza kanalizacyjne w Lubocześnicy - 220,0 m - Przyłącza kanalizacyjne w Pniewach - 19,0 m 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000 PLN w formie przewidzianej w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymaga się, aby Wykonawca w latach 2005 i 2006 wykonał należycie przynajmniej dwie inwestycje kanalizacyjne o wartości minimum 600 000 zł każda. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy (z oświadczeniem o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń), - kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót, - dokumenty uprawniające do występowania w obrocie prawnym, aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wobec właściwego Urzędu Skarbowego - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków art.22 ust.1 i art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych, - projekt umowy, zaakceptowany przez podpisanie i parafowanie każdej ze stron. - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca w latach 2005 i 2006 wykonał należycie przynajmniej dwie inwestycje kanalizacyjne o wartości minimum 600 000 zł każda. - dowód lub kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem) dotycząca wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pniewy.wlkp.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 16.08.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2007, godzina 09:30, siedziba Zamawiającego, Sala Konferencyjna, parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.