eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › remont sanitariatów i zapleczy sal gimnastycznych w szkołach średnich w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-06

POZYCJA 32411

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: remont sanitariatów i zapleczy sal gimnastycznych w szkołach średnich w Łodzi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Miasta Łodzi, do kontaktów: Ewa Folde, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384912, fax 042 6384909, e-mail: infrstr@uml.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uml.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Oddział Inwestycyjno-Majątkowy Wydział Edukacji UMŁ, Ewa Folde, ul. Kopernika 36, 90-552 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0426327656, fax brak, e-mail: folewa@wp.pl, www.uml.lodz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont sanitariatów i zapleczy sal gimnastycznych w szkołach średnich w Łodzi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 1.IV LO, ul. Pomorska 16 2.XXVI LO, ul. Wileńska 22a 3.XXIX LO, ul. Zelwerowicza 38/44 4.XXXIV LO, ul. Żeromskiego 26 5.XXXV LO, ul. Staszica 1/3 6.ZSP-18, ul. Edwarda 41. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont sanitariatów szkolnych w ww. placówkach oświatowych: wymiana instalacji wod-kan, grzejników, oświetlenia, okładzin ścian i podłóg, armatury sanitarnej, stolarki okiennej i drzwiowej, kabin sanitarnych, prace malarskie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 i 24 Pzp, odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością co najmniej: remontu sanitariatów w dwóch obiektach o wartości min. 100 000 zł w każdym. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: remont sanitariatów szkolnych i zapleczy sal gimnastycznych w sześciu placówkach oświatowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 56

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: spełnienie warunków wynikających z art. 22 i 24 Pzp, wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej: remontu sanitariatów w dwóch obiektach o wartości min. 100 000 zł w każdym. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie załączenie któregokolwiek z wymaganych dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w pkt. 1.6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2007, godzina 12:00, Oddział Inwestycyjno-Majątkowy Wydział Edukacji UMŁ Łódź ul. Kopernika 36.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: remont sanitariatów w budynku IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi ul. Pomorska 16. 1) Krótki opis: remont sanitariatów szkolnych w IV LO - jak w pkt. 1.5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: remont sanitariatów szkolnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: remont sanitariatów szkolnych w budynku XXVI Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi ul. Wileńska 22a. 1) Krótki opis: remont sanitariatów szkolnych w XXVI LO - jak w pkt. 1.5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: remont sanitariatów szkolnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: remont sanitariatów szkolnych w budynku XXIX Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, ul. Zelwerowicza 38/44. 1) Krótki opis: remont sanitariatów szkolnych w XXIX LO - jak w pkt. 1.5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: remont sanitariatów szkolnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: remont sanitariatów szkolnych w budynku XXXIV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, ul. Żeromskiego 26. 1) Krótki opis: remont sanitariatów szkolnych w XXXIV LO - jak w pkt.1.5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: remont sanitariatów szkolnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: remont sanitariatów szkolnych w budynku XXXV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, ul. Staszica 1/3. 1) Krótki opis: remont sanitariatów szkolnych w XXXV LO - jak w pkt. 1.5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: remont sanitariatów szkolnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: remont sanitariatów szkolnych w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 18 w Łodzi, ul. Edwarda 41. 1) Krótki opis: remont sanitariatów szkolnych w ZSP-18 - jak w pkt. 1.5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: remont sanitariatów szkolnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.