eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-05

Ogłoszenie nr 3240 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.

Zawiercie: Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 359900-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 36464857800000, ul. ul. Krzywa  3, 42400   Zawiercie, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 494 14 00, faks , e-mail sekretariat@pukzawiercie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pukzawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: podmiot, o którym mowa w art.3 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PUK 1/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Wymagania dotyczące wyłapywania bezdomnych zwierząt polegające na: 1) Prowadzeniu bieżącego monitorowania terenu miasta Zawiercie (lustracja) w zakresie występowania bezdomnych zwierząt (pozostających bez opieki). 2) Podejmowaniu działań zmierzających do wyłapania bezdomnego zwierzęcia niezwłocznie, jednak nie później niż 2 godziny od momentu powzięcia wiadomości o zaistniałym zdarzeniu z prowadzonego monitorowania miasta (lustracji terenu miasta) lub uzyskaniu informacji: od Zamawiającego, Policji, Straży Miejskiej, Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego, innych podmiotów lub mieszkańców. 3) Sfotografowaniu każdego wyłapanego zwierzęcia. 4) Posiadaniu czytnika mikroczipów do elektronicznej identyfikacji zwierząt. 5) Po wyłapaniu każdego zwierzęcia sprawdzenie czy zwierzę nie posiada tzw. mikroczipu dającego możliwość odszukania właściciela zwierzęcia w bazie danych. Po sprawdzeniu danych właściciela należy bezzwłocznie zwrócić zwierzę właścicielowi. 6) W przypadkach szczególnych tj.: gdy zwierzę jest ranne lub agresywne - przeprowadzenie interwencji polegającej na wyłapaniu bezdomnego zwierzęcia należy wykonać natychmiast od momentu powzięcia wiadomości o zaistniałym zdarzeniu z prowadzonego monitorowania miasta (lustracji terenu miasta) lub uzyskaniu informacji: od Zamawiającego, Policji, Straży Miejskiej, Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego, innych podmiotów lub mieszkańców. 7) Wykonywaniu usługi przy użyciu urządzeń i środków nienarażających zwierzęcia na urazy i cierpienia. 8) W przypadku zwierząt martwych - uprzątnięcia padliny zwierzęcia z terenu gminy Zawiercie przy użyciu odpowiedniego sprzętu umożliwiającego ich zebranie oraz posprzątanie resztek (oderwane części zwierzyny, krwi) nie później niż 2 godziny od momentu powzięcia wiadomości o zaistniałym zdarzeniu z prowadzonego monitorowania miasta (lustracji terenu miasta) lub uzyskaniu informacji: od Zamawiającego, Policji, Straży Miejskiej, Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego, innych podmiotów lub mieszkańców. 9) Odprowadzaniu z terenu gminy Zawiercie bezdomnych zwierząt do schroniska przystosowanym samochodem umożliwiającym prawidłowe ulokowanie zwierzęcia w czasie transportu. 10) Zapewnieniu całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt bezdomnych. 11) Wykonaniu obowiązków, o których mowa w pkt 9 i 10 niezwłocznie jednak nie później niż w czasie 1 godziny od przeprowadzenia interwencji wyłapania bezdomnego zwierzęcia. 2. Wymagania dotyczące sprawowania opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Zawiercie: 1) Prowadzenie 14 - dniowej kwarantanny zwierząt nowo przybyłych, 2) Karmienie i pojenie zwierząt, w tym mi.in.: a) podawanie zbilansowanej karmy dla zwierząt o min. zawartości mięsa 50% w ciągu dnia każdemu zwierzęciu, b) wyeliminowanie chleba i produktów pochodnych z diety zwierząt, c) zapewnienie w przypadku spadku temperatury powietrza w ciągu dnia do 0°C lub poniżej ciepłego posiłku w ciągu dnia dla każdego zwierzęcia, d) zapewnienie stałego dostępu do wody zdatnej do picia dla każdego zwierzęcia. 3) Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej, w tym m.in.: a) leczenie zwierząt, b) prowadzenie szczepień przeciw wściekliźnie i chorobom wirusowym, c) badanie zwierząt przez lekarza weterynarii, d) zwalczanie pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, e) obligatoryjna sterylizacja albo kastracja dla zmniejszenia populacji zwierząt w schronisku, f) humanitarne uśmiercanie zwierząt w sposób polegający na zadaniu przy tym minimum cierpienia fizycznego i psychicznego w uzasadnionych przypadkach wynikających z przepisów prawa, w tym usypianie ślepych miotów, g) prowadzenie obserwacji zwierząt bezdomnych, które pogryzły człowieka. 4) Zapewnienie warunków bytowych zwierząt odpowiednich do potrzeb biologicznych, w tym mi.in.: 1) zapewnienie pomieszczenia chroniącego je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego, umożliwiającego zmianę pozycji ciała, 2) systematyczne oczyszczanie klatek, boksów i wybiegów dla zwierząt w schronisku, 3) w przypadku spadku temperatury powietrza w ciągu dnia do 0° C lub poniżej zaopatrzenie budy dla tych zwierząt w słomę lub w inny sposób zapewniający docieplenie budy, 4) zapewnienie psom wybiegu na terenie schroniska o powierzchni min. 700 m2. 5) Zapewnienie psom spaceru w ramach prowadzonego wolontariatu: a) wolontariat odbywać się będzie na podstawie umowy wolontariatu przygotowanej przez Wykonawcę, b) wolontariusze będą wyprowadzać psy na spacer w soboty i niedziele, w godzinach: od 1000 do 1400, c) w wolontariacie mogą uczestniczyć tylko osoby pełnoletnie, niepełnoletnie wyłącznie w towarzystwie pełnoletniego opiekuna. d) każdy wolontariusz musi przed wyprowadzeniem psów z kojców oraz po wprowadzeniu psów do kojca zgłosić się do odpowiedniego pracownika schroniska. Wyjątek od wymagań określonych w pkt 5 stanowią psy chore, dla których zalecane jest ograniczenie ruchu wskazane przez lekarza weterynarii w karcie choroby psa. 6) Utrzymywanie w schronisku dożywotnio zwierzęcia, co do którego brak jest możliwości ustalenia właściciela po upływie terminu 14 dni - lub przekazanie osobom chętnym do zaopiekowania się nim. 7) Posiadanie przez schronisko własnej, aktualniej strony internetowej. 8) Prowadzeniu działań związanych z poszukiwaniem nowych właścicieli dla wyłapanych zwierząt, w tym: 1) zamieszczenie przez schronisko (do którego trafiać będą zwierzęta) na swojej stronie internetowej fotografii wyłapanego zwierzęcia oraz informacji o miejscu jego znalezienia w terminie do 3 dni od wyłapania zwierzęcia oraz przekazanie jego fotografii i w/w informacji na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zwierzeta@pukzawiercie.pl 2) zamieszczenie przez Wykonawcę najpóźniej następnego dnia po wyłapaniu bezdomnego zwierzęcia jego danych w Międzynarodowej Bazie Danych, nadzorującej w Polsce elektroniczny system znakowania zwierząt na jej stronie internetowej: www.safe-animal.eu 3) oddawanie zwierząt do adopcji na podstawie zawartej umowy adopcyjnej sporządzonej przez Wykonawcę wg wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 6 do umowy w wyodrębnionym pomieszczeniu przeznaczonym na ten cel, 4) przeprowadzenie kontroli przez pracowników Wykonawcy wraz z pracownikami Zamawiającego losowo wybranych zaadoptowanych zwierząt w ich "nowych domach" na koszt Wykonawcy (maksymalnie do dwóch adopcji w miesiącu). 5) Zwierzęta nie będą oddawane do adopcji osobom: - nieletnim, - nietrzeźwym bądź pod wpływem narkotyków, - którym wcześniej zostało zabrane zwierzę z powodu znęcania się nad nim, lub z braku należytej opieki, - do przetrzymywania na działkach rekreacyjnych lub na terenach Rodzinnych Ogrodów Działkowych. 9) Znakowanie zwierząt bezdomnych przyjmowanych do schroniska za pomocą mikroczipów zakupionych przez Wykonawcę. 10) Zapewnienie całodobowej dyspozycyjności i łączności z Zamawiającym, telefonicznej i/lub za pośrednictwem faxu w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. 11) Opieka nad wolno żyjącymi kotami, w tym ich dokarmianie. Zakup karmy dla wolno żyjących kotów i dokarmianie kotów w miejscach ich bytowania. Prowadzenie wykazu miejsc, gdzie będą dokarmiane wolno żyjące koty. Częstotliwość dokarmiania wolno żyjących kotów oraz ilość wykładanej karmy uzależniona będzie od ilości bytujących w danym miejscu wolno żyjących kotów. 12) Prowadzeniu sterylizacji i kastracji wolno żyjących kotów. Wykonanie przez okres trwania umowy do 120 zabiegów sterylizacji kotek i do 30 zabiegów kastracji kocurów. Wyłapanie kotów przy udziale osób dokarmiających zwierzęta, pracowników administracji mieszkaniowych oraz dostarczenie do punktu weterynaryjnego, gdzie będą poddane zabiegom sterylizacji i kastracji, a po zabiegach izolowane przez okres niezbędny do rehabilitacji zwierząt. Po okresie rehabilitacji wypuszczenie zwierząt w miejscach, z których zostały zabrane. Sporządzenie wykazu miejsc z których zabrano wolno żyjące koty oraz zbiorczego wykazu wykonanych usług: sterylizacji i kastracji z podaniem ilości i terminów wykonanych zabiegów, podpisanego przez lekarza weterynarii przeprowadzającego zabiegi. 13) Postępowanie z martwymi zwierzętami ich częściami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (np. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późniejszymi zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 250 z późniejszymi zmianami), ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (tekst jednolity Dz.U. z 2014 r., poz. 1539 z późniejszymi zmianami)). 3. Wymagania dotyczące schroniska dla bezdomnych zwierząt: 1) Wykonawca winien dysponować schroniskiem dla bezdomnych zwierząt. 2) Schronisko dla bezdomnych zwierząt winno być zlokalizowane w miejscu umożliwiającym spełnienie wymogu określonego w ust. 1 pkt 11. 3) Schronisko dla bezdomnych zwierząt winno być prowadzone przez Wykonawcę własnym kosztem i staraniem (prace inwestycyjne, modernizacyjne i remontowe), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności: a) ustawą o ochronie zwierząt z dnia 21 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 856 z późniejszymi zmianami), b) rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. Nr 158, poz. 1657), c) ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późniejszymi zmianami) i innymi właściwymi przepisami w tym zakresie. 4) Schronisko winno być prowadzone całodobowo (obsługa przez odpowiednio wymaganą ilość wykwalifikowanych osób oraz odpowiednio wymaganą ilość sprzętu i środków technicznych). 5) Schronisko winno być dostępne dla mieszkańców codziennie w godzinach: latem od 800 do 1600, zimą od 900 do 1500, w soboty i niedziele w godzinach od 900 do 1400. 6) Schronisko winno być wyposażone w środki przystosowane do odprowadzenia bezdomnych zwierząt m.in. kagańce, obroże, smycze, chwytaki itp. Urządzenia i środki, które będą używane do odprowadzania bezdomnych zwierząt nie mogą stwarzać zagrożenia dla życia i zdrowia zwierząt oraz zadawać im cierpienia. 7) W schronisku winna być prowadzona dezynfekcja, dezynsekcja i deratyzacja klatek, boksów i wybiegów dla zwierząt. a) dezynfekcja - wyjaławianie (odkażanie) klatek, boksów, wybiegów dla zwierząt b) dezynsekcja - tępienie insektów gryzących, mrówek faraona, karaluchów, pluskwiaków itp. c) deratyzacja - tępienie gryzoni oraz innych szkodników gryzących. 8) Schronisko winno być utrzymane we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym. Zamawiający przed podpisaniem umowy sprawdzi, jakie warunki panują w schronisku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania w schronisku kontroli z wykonywanych zapisów umowy przez pracowników Zamawiającego bez zawiadomienia Wykonawcy o terminie kontroli. 4. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie dokumentacji, w tym m.in.: 1) Zakładanie "Kart Informacyjnych" dot. przewiezienia i umieszczenia w schronisku bezdomnego zwierzęcia wyłapanego na terenie Gminy Zawiercie - zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy. 2) Zakładanie "Protokołu oddania zwierzęcia, które zgubiło się lub uciekło właścicielowi" - zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. 3) Prowadzenie wykazu zwierząt (osobno psów i kotów) przebywających w schronisku - "Karta Ewidencyjna" dla każdego zwierzęcia, która uwidacznia historię zwierzęcia w schronisku - zgodnie z wymogami określonymi w §6 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23.06.2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz.U. Nr 158,poz. 1657). Kartę ewidencyjną zwierzęcia należy założyć najpóźniej w dniu następnym po dniu przyjęcia zwierzęcia do schroniska. Obowiązek zakładania kart ewidencyjnych dla nowo przybyłych zwierząt Wykonawca winien rozpocząć od dnia zawarcia umowy. Wzór karty ewidencyjnej stanowi załącznik nr 3 do umowy. Wykonawca winien również każdorazowo do karty ewidencyjnej założyć książeczkę zdrowia psa i kota. 4) Prowadzenie "Miesięcznej ewidencji interwencji dotyczących zapobiegania bezdomności zwierząt z terenu gminy Zawiercie" - zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy oraz "Miesięcznej ewidencji usług dot. wolnożyjących kotów na terenie gminy Zawiercie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do umowy. 5) Przeprowadzanie adopcji zwierząt ze schroniska na podstawie umowy adopcyjnej - zgodnie z załącznikiem nr 6 do umowy. 6) Prowadzenie książki kontroli weterynaryjnej, w której będą dokonywane wpisy lekarza weterynarii dotyczące wydanych zaleceń. Wykonawca zobowiązany jest przekazywać Zamawiającemu miesięczne ewidencje, o których mowa w ust. 4 pkt 4 na zasadach zawartych we wzorze umowy. II. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w odpowiednim punkcie Formularza oferty przeprowadzenia działań edukacyjnych (kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty), polegających na przeprowadzeniu przez Wykonawcę pogadanek edukacyjnych (prelekcji) trwających od 35 do 45 min., w zakresie opieki nad zwierzętami, humanitarnego traktowania zwierząt oraz działań zmierzających do zmniejszenia liczby bezdomnych zwierząt z uczniami zawierciańskich szkół podstawowych oraz z dziećmi uczęszczającymi do zawierciańskich przedszkoli. 1) Ilość Szkół Podstawowych na terenie Gminy Zawiercie - 8: * Szkoła Podstawowa nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Zawierciu ul. Powstańców Śląskich 18, * Szkoła Podstawowa nr 5 im. Adama Mickiewicza w Zawierciu ul. Paderewskiego 49, * Szkoła Podstawowa nr 6 im. Janusza Korczaka w Zawierciu ul. Wierzbowa 4, * Szkoła Podstawowa nr 7 im. Marii Konopnickiej w Zawierciu ul. Oświatowa 55, * Szkoła Podstawowa nr 8 w Zawierciu ul. Wojska Polskiego 55, * Szkoła Podstawowa nr 9 im. Marii Dąbrowskiej w Zawierciu ul. Piłsudskiego 117 * Szkoła Podstawowa nr 11 w Zawierciu ul. Zarzecze 2, * Szkoła Podstawowa nr 13 w Zawierciu ul. Filaretów 9. Wykonawca przeprowadzi 8 prelekcji w Szkołach Podstawowych - po jednej prelekcji dla wszystkich klas trzecich razem w każdej Szkole Podstawowej, które należy przeprowadzić w terminie do dnia 31 maja 2017 r. 2) Ilość Przedszkoli na terenie Gminy Zawiercie - 9: * Przedszkole nr 1 w Zawierciu ul. Paderewskiego 57, * Przedszkole nr 2 w Zawierciu ul. Marszałkowska 28, * Przedszkole nr 3 w Zawierciu ul. Wyszyńskiego 5A, * Przedszkole nr 4 w Zawierciu ul. Gałczyńskiego 5, * Przedszkole nr 5 w Zawierciu ul. Moniuszki 9, * Przedszkole nr 6 w Zawierciu ul. Sienkiewicza 32, * Przedszkole nr 7 w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60, * Przedszkole nr 8 w Zawierciu ul. Wierzbowa 8, * Przedszkole nr 15 w Zawierciu ul. Wierzbowa 27. Wykonawca przeprowadzi 9 prelekcji w Przedszkolach - po jednej prelekcji dla wszystkich grup przedszkolaków w każdym Przedszkolu, które należy przeprowadzić w terminie do dnia 31 maja 2017 r. 3) Razem w Szkołach Podstawowych i Przedszkolach w Zawierciu Wykonawca przeprowadzi 17 prelekcji. 4) Prelekcja musi być oparta o konspekt stanowiący Załącznik nr 7 do umowy. Wykonawca skonsultuje przygotowaną prezentację z Zamawiającym. Zobowiązany również będzie do samodzielnego ustalenia z placówką oświatową terminu prelekcji. Zamawiający wymaga aby prelekcja trwała minimum 35 minut, jednakże długość prelekcji nie może przekroczyć 45 minut. Podczas prelekcji Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania prezentacji, którą przedstawi za pomocą rzutnika multimedialnego. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie przeprowadzenia prelekcji, przynajmniej na trzy dni przed tym terminem. 5) Na potwierdzenie przeprowadzenia pogadanek Wykonawca zobowiązany będzie posiadać protokoły ze zorganizowanych wizyt, potwierdzone przez placówki oświatowe i przedłożyć je Zamawiającemu najpóźniej do dnia 15 czerwca 2017r. Zamawiający zastrzega sobie prawo obecności na losowo wybranych pogadankach (prelekcjach). III. Charakterystyka ilościowa wyłapanych zwierząt z terenu gminy Zawiercie w roku 2016r. od stycznia do listopada: ? Ilość zwierząt umieszczonych w schronisku wynosiła: 175 psy i 90 kotów. ? Ilość psów i kotów oddanych do adopcji wynosiła: 19 ? Ilość psów oddanych właścicielowi wynosiła: 40. IV. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.). wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu: ? wyłapywaniu bezdomnych zwierząt, ? przyjmowaniu zwierząt do schroniska, ? znakowaniu przyjętych zwierząt do schroniska, ? całodobowego nadzoru i pełnienie opieki nad zwierzętami w schronisku, ? przeprowadzaniu działań dot. adopcji zwierząt w schronisku, ? prowadzeniu dokumentacji. V. Wykonawca winien zapewnić, aby schronisko było dostosowane dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. Na terenie schroniska nie mogą znajdować się bariery architektoniczne, które mogłyby utrudniać poruszanie się osób niepełnosprawnych, np. na wózkach inwalidzkich.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98380000-0
Dodatkowe kody CPV: 85200000-1, 98000000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT195081.30
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Rafał Żmuda Zakład Ogólnobudowlano-Usługowy 42-400 Zawiercie ul. Piłsudskiego 115/42,  rafal.zmuda@onet.eu,  ul. Piłsudskiego 115/42,  42-400,  Zawiercie,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 239950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 239950.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 287820.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.