eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Uporządkowanie i wykaszanie terenów miejskich bez prawnego użytkownika

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-29

Ostrów Wielkopolski: Uporządkowanie i wykaszanie terenów miejskich bez prawnego użytkownika
Numer ogłoszenia: 32406 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie i wykaszanie terenów miejskich bez prawnego użytkownika.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Uporządkowanie i wykaszanie terenów miejskich bez prawnego użytkownika. I. Zamówienie obejmuje: 1) wykoszenie trawy z wygrabieniem (wraz z wywozem), 2) usunięcie drzewa (wraz z wywozem drewna - pień główny i grubizna powyżej 10 cm - do miejsca magazynowania oraz z uporządkowaniem pozostałości po usuwanym drzewie): a) o średnicy pnia poniżej 40 cm, b) o średnicy pnia 40 - 100 cm, c) o średnicy pnia powyżej 100 cm, 3) frezowanie pni (wraz z uzupełnieniem i wyrównaniem dołu ziemią): a) o średnicy pnia poniżej 40 cm, b) o średnicy pnia 40 - 100 cm, c) o średnicy pnia powyżej 100 cm, 4) cięcie pielęgnacyjne i sanitarne korony drzewa (wraz z wywozem), 5) cięcie pielęgnacyjne i sanitarne krzewu (wraz z wywozem), 6) strzyżenie żywopłotu (wraz z wywozem), 7) utylizacja śmieci, 8) nasadzenie drzewa o min. średnicy pnia 8 cm (wraz z zakupem i przywozem sadzonki, palików, wiązadeł), 9) nasadzanie krzewu (wraz z zakupem i przywozem sadzonki), 10) odśnieżanie chodników (wraz z wywozem), 11) odkucie lodu z chodników (wraz z wywozem), 12) usunięcie krzewu (wraz z wywozem), 13) posypanie mieszanką solno-piaskową chodników (wraz z zakupem mieszanki), 14) nawiezienie ziemi urodzajnej (wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i rozplantowaniem), 15) udostępnienie placu magazynowania o powierzchni 800 m2, 16) inne prace porządkowe. II. Podczas realizacji umowy wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania: 1. ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 r. poz. 627 ze zmianami), 2. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399), 3. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami). III. Maksymalna wartość zlecanych zadań nie przekroczy kwoty 160.000 zł brutto. IV. Inne wymagania. 1. Odbiór wykonanych usług będzie dokonywany przy udziale przedstawiciela zamawiającego i przedstawiciela wykonawcy. 2. Wykonawca zapewni plac do magazynowania, który będzie strzeżony, oświetlony oraz monitorowany, o powierzchni minimum 800 m2, położony na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego. 3. Ilość oraz rodzaj przewiezionego drewna na plac magazynowy musi być każdorazowo potwierdzona wyciągiem z rejestru zwożonego drewna na plac magazynowy. 4. Wykonawca zapewni ewidencjonowanie drewna znajdującego się na placu magazynowym poprzez prowadzenie rejestru - zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 63.12.10.00 - Usługi składowania i odzyskiwania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski grupy 20 02. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia oraz dokumentów o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje nie mniej niż: a) jednym podnośnikiem koszowym do 3,5 Mg (zasięg kosza min. 20 m), b) czterema przyczepami rolniczymi, w tym jedną do 1,5 Mg, c) jednym lekkim ciągnikiem rolniczym do 0,9 Mg, d) dwiema pilarkami łańcuchowymi, e) dwiema rębarkami do gałęzi i konarów drzew, f) dwiema frezarkami do pni, w tym jedną zaciągnikową, g) jednym placem do magazynowania, który będzie strzeżony, oświetlony oraz monitorowany o powierzchni minimum 800 m2, usytuowany na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i wykazu, o których mowa w pkt 7.1. i 7.3. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje nie mniej niż: a) dwiema osobami z uprawnieniami pilarzy drzew ozdobnych, b) dwiema osobami z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. i 7.4. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 zł, Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i dokumentu, o których mowa w pkt 7.1. i 7.5. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt III.4.1. na spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.3. mogą zostać złożone wspólnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt III.4.2. i III.4.3. potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz dokument wymieniony w pkt III.4.4. dot. przynależności do grupy kapitałowej, składa oddzielnie każdy z podmiotów, 2. w formie oryginału pisemne zobowiązanie (załącznik nr 8 do SIWZ) lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. W przypadku gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 8 do SIWZ, przedstawia w ofercie inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji zasoby, które musi: - zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, - zawierać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, - wskazywać konkretny udostępniany zasób wraz ze sposobem udostępnienia (dodatkowo: w przypadku udostępnienia potencjału technicznego wskazać rodzaj, ilość i zakres powierzonego zasobu; w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazać imię i nazwisko oraz rodzaj posiadanego uprawnienia wymaganego do realizacji zamówienia; w przypadku sytuacji ekonomicznej wskazać rodzaj i kwotę powierzonego zasobu), - zawierać okres jakiego dotyczy zobowiązanie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.