eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › kontrakt nr 2 - Rekultywacja Lagun dla Projektu 2000/PL/16/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-05

POZYCJA 32402

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przemyśl: kontrakt nr 2 - Rekultywacja Lagun dla Projektu 2000/PL/16/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., do kontaktów: Zygmunt Binkowski - wiceprezes ds. technicznych, ul. Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. + 0 48 16 6783259, fax +0 48 16 6783259, e-mail: zarzad@pwik.przemysl.pl, www.pwik.przemysl.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kontrakt nr 2 - Rekultywacja Lagun dla Projektu 2000/PL/16/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie projektu i realizacja rekultywacji pól lagunowych o łącznej pojemności osadowej ca 300 000 m sześc. i grubości warstwy osadu około 1.5 m. Laguny znajdują się w odległości 8 km na wschód od oczyszczalni ścieków. Projekt i jego realizacja muszą spełnić wymagania polskich norm i prawa, i wykorzystując aktualną sytuację - poprawić stan oddziaływania na środowisko. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Przemyśl 8 km na wschód od oczyszczalni ścieków w Przemyślu, 300 m od granicy polsko-ukraińskiej. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Oryginalny kod CPV: 74.27.15.00 - Usługi badania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.15.00 - Usługi badania gleby Oryginalny kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Oryginalny kod CPV: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Oryginalny kod CPV: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Oryginalny kod CPV: 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w oparciu o zasady określone w Warunkach Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy, 2 wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania 1999) FIDIC. Zakres zamówienie obejmuje: - wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z niezbędnymi rysunkami szczegółowymi we wszystkich branżach inżynierskich (CPV-74232000-4) - uzyskanie pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności w imieniu zamawiającego - sporządzenie Raportu Oddziaływania Przedsięwzięcia na Środowisko - wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projektach, polegające między innymi na: - budowie tymczasowej drogi dojazdowej do lagun (CPV-45112730-1) - wykonaniu naprawy (remontu) grobli zewnętrznych pól lagunowych oraz rowu opaskowego (CPV-45111230-9, 45112320-4) - odwodnieniu lagun osadowych z wód nadosadowych (CPV-45111240-2, 45112320-4) - obsianiu lagun roślinami odwadniającymi (CPV-45112700-2, 45112320-4) - konserwacji wałów ziemnych (CPV-45111230-9) - wykonaniu projektów zadrzewienia lagun (CPV-74271500-4) - wykonaniu niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp. CPV-45111200-0, 45111213-4). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 30 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganiem wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 19 poz. 177) Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowaniem odpowiednim personelem zdolnym do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1) w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadać przeciętne średnioroczne zatrudnienie na umowę o pracę i pełny etat co najmniej 25 pracowników oraz co najmniej 4 osoby personelu kierowniczego 2) posiadać co najmniej 2 samochody ciężarowe samowyładowcze o ładowności min. 6 ton każdy, koparkę podsiębierną o pojemności łyżki nie mniejszej niż 0.35 m sześc. 3) dysponować co najmniej wymienionymi poniżej specjalistami, posiadającymi co najmniej niżej wymienione wymagania i kwalifikacje, a przewidzianymi do wykonania zamówienia a) głównego projektanta - posiadającego co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym: 5 lat w robotach podobnych do przedmiotu zamówienia, 5 lat jako kierownik takich zespołów i posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Przez roboty podobne do przedmiotu zamówienia, o których mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć roboty związane z wykonywaniem masowych robót ziemnych i robót melioracyjnych. b) kierownika robót - posiadającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym: co najmniej 2 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych robót do przedmiotu zamówienia i posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Przez roboty podobne do przedmiotu zamówienia, o których mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć roboty związane z wykonywaniem masowych robót ziemnych i robót melioracyjnych c) inżyniera technologa (sanitarny lub ochrona środowisk) - posiadającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym: co najmniej 2 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych robót do przedmiotu zamówienia oraz posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Przez roboty podobne do przedmiotu zamówienia, o których mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć roboty związane z wykonywaniem masowych robót ziemnych i robót melioracyjnych. 4) Wykonanie przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat dwie roboty budowlane, w tym jedną rekultywację składowiska odpadów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: - o wartości co najmniej 1 000 000 PLN - zawierające wykonanie masowych robót ziemnych i robót melioracyjnych. 3. Znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać warunki: 1) posiadać w ciągu ostatnich trzech pełnych lat finansowych średni roczny obrót w kwocie minimum 5 mln PLN, 2) wykonawca osiągnął w ostatnich trzech pełnych latach finansowych: wskaźnik płynności bieżącej w granicach 1.5-1.9, 3) posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN lub nie mniej niż 250 000 PLN wolnych środków finansowych na swoim koncie. 4) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Stan prawny - wymagane dokumenty 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej - potwierdzającego uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej b) spółką jawną - wspólnika c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu d) spółką komandytową - komplementariusza e) spółką komendytowo-akcyjną - komplementariusza osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestepstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych i w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz do kierowania ww. robotami odpowiednio do zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z pkt III.2.2.3 niniejszego ogłoszenia. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czynny zabronione pod groźbą kary, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6) oświadczenie o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW w SIWZ 5. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat finansowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać uzyskanie przez wykonawcę w każdym ze wskazanych w poprzednim zdaniu roku finansowym przychodów ze sprzedaży produktów w kwocie minimum - 5 000 000 PLN. Informacje, o których mowa poniżej, muszą być również przedstawione w formie streszczenia, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do IDW 2) Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych w wysokości co najmniej 250 000 lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500 000 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1) wykaz przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do IDW) 2) wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW) niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i sprzętu, jakimi dysponuje wykonawca 3) wykaz osób (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel odpowiada wymaganiom. 4) Dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w załączniku nr 7 do IDW zostały wykonane należycie. Wspomniane dokumenty winny zawierać co najmniej a) informację, że wykonawca realizował roboty, których dokument dotyczy b) wskazanie podmiotu (inwestora lub użytkownika), na rzecz którego roboty były realizowane c) informację o zakresie zrealizowanych robót d) informację o wartości robót e) informację o dacie wykonania f) informację o miejscu wykonania g) opinię wydaną przez podmiot wskazany w p.b) o należytym wykonaniu przedmiotu zamówienia h) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w p.b. 7. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.08.2005, cena SIWZ: 200 PLN + 22% VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.08.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2005, godzina 13:00, otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w Przemyślu, ul. Rokitniańska 4, pok. nr 14.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt nr 2000/PL/16/P/PE/009 finansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.