eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup wyposażenia pracowni odnawialnych źródeł energii w ramach realizacji projektu Poznański Klaster Edukacyjny - wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw zaangażowanych w procesie wspomagania kształcenia współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013, priorytet I, działanie 1.6

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-30

Poznań: Zakup wyposażenia pracowni odnawialnych źródeł energii w ramach realizacji projektu Poznański Klaster Edukacyjny - wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw zaangażowanych w procesie wspomagania kształcenia współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013, priorytet I, działanie 1.6
Numer ogłoszenia: 323912 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279466 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej, ul. Jawornicka 1, 60-161 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6606600, faks 061 6606601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia pracowni odnawialnych źródeł energii w ramach realizacji projektu Poznański Klaster Edukacyjny - wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw zaangażowanych w procesie wspomagania kształcenia współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013, priorytet I, działanie 1.6.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Zakup wyposażenia pracowni odnawialnych źródeł energii w ramach realizacji projektu Poznański Klaster Edukacyjny - wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw zaangażowanych w procesie wspomagania kształcenia współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013, priorytet I, działanie 1.6 Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny urządzenia do odzyskiwania ciepła 44622100-7 Przedmiot dodatkowy baterie słoneczne 09331000-8, pompy grzewcze 42511110-5, elektrownie wiatrowe 31121340-5, słownictwo uzupełniające -do celów szkoleniowych FA04-5 2 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem wyposażenia pracowni odnawialnych źródeł energii w następującym zakresie: 1) Elektrownia wiatrowa o osi poziomej, Moc do. 2kW, sterownik elektrowni z inwenterem, czujnik prędkości wiatru, przetwornica, zestaw akumulatorow żelowych 2000 Ah, zestaw montażowy dla montażu ściennego, przewody łączące, montaż i uruchomienie - 1 kpl 2) Elektrownia wiatrowa o osi pionowej, Moc od 0,3 - 1kW, sterownik elektrowni, przetwornica, montaż elektrowni wewnątrz pomieszczenia, wraz z wykonaniem kanału wentylacyjnego ze szkła organicznego ok. 40 m2 dłu. odcinaka prostego ok. 3m. oraz dostawą i montażem wentylatora typu BLOWER-DOOR dwuwentylatorowego - 1 kpl, 3) Elektrownia słoneczna (Zestaw kompletny układu fotowoltaiczno- fototermicznego PV/T o mocy 500-1500 Wi wydajności termicznej 3,5-1,1 kWz układem hybrydowym ogniwa paliwowego, składający się z zestawu do nauki sst.1 i zestawu profesjonalnego szt. 1 lub równoważny, 4) Elektrownia słoneczna Kolektory solarne próżniowe słoneczne 1x20 rur, rury łączące, zestaw przyłączeniowy jednostronny, podpora do dachu płaskiego, separator powietrza, odpowietrznik automatyczny, przewody przyłączeniowe systemu solarnego izolowane, regulator solarny dla 3 obiegów. Grupa pompowa solarna, naczynie wzbiorcze, pompa cyrkulacyjna do ciepłej wody szt.1, materiały montażowe, montaż i rozruch. Podgrzewacz z dwoma wężownicami V=500 dcm3 uwaga 2 klp. dotyczą tylko kolektorów słonecznych, pozostałe urządzenia 1 klp., 5) Bateria fotoelektryczna (fotowoltaiczna) montowana na połaci dachowej budynku o mocy od 1-2 kW, przetwornica i regulator napięcia, falownik z wyjściem 400V, okablowanie, montaż i uruchomienie, 1 kpl. 6) Bateria fotoelektryczna (fotowoltaiczna) montowana na 3 stołach w pomieszczeniu pracowni wraz z oświetleniem sztucznym o mocy 24x60W, wraz z przetwornicą i regulatorem napięcia, montaż, okablowanie i uruchomienie - 1 kpl., 7) Pompa ciepła grunt -woda 7 - 8 kW lub równoważne wraz z instalacją dla c.o. i c.w.u. i wykonaniem dolnego źródła ciepła. Montaż 2 szt. pionowych sond o gł. 75 m wraz dokumentacją na odwierty. Rozdzielacz dolnego źródła ciepła dla 4 sond. Zestaw osprzętu do 8 kW, standard, pompa obiegowa, czujnik ciśnienia obiegu, grupa bezpieczeństwa PC/pompy, zawór trójdrogowy kvs6,3 z siłownikiem szt1 pompa obiegowa elektroniczna wraz z instalacją rurową i rozdzielaczami c.o. oraz rozruchem kmpl 1, 8) Pompa ciepła grunt powietrze, moc ok.8-12 kW, z wykonaniem dolnego źródła ciepła. Montaż 2 pionowych sond o gł. 75 m każda wraz z dokumentacją na odwierty, wykonanie i dostarczenie przewodów wentylacyjnych powierzchni całkowitej kanałów 19,6 m2 wraz z krzynkami rozprężnymi i nawiewnikami szt.5 9) Sterowniki specjalne: sterownik stymulujący pracę pompy ciepła - 1 kpl, sterownik stymulujący pracę instalacji solarnej, 10) Drobne wyposażenie pomieszczenia odnawialnych źródeł energii w drobne narzędzia: a) Stacja napełniania solanką, stacja napełniania czynnikiem chłodniczym - 2 kpl. b) Oprawa manometryczna dla instalacji chłodniczej - 2 kpl. c) Zestaw narzędzi do montażu pompy ciepła ( kielicharka, klucze, obcinaczki)-1 kpl. d) Stacja do lutowania lutem twardym - 1 kpl. e) Giętarka do rur Cu - 1 kpl. f) Kamera termowizyjna o dokładności do 2% z zapisem w formacie JPG - 1 szt. g) Termometry elektroniczne ( bezstykowe na podczerwień) - 5 szt. - zakres temperatur od -50°C do +500°C h) Miernik strumienia mocy promieniowania słonecznego - 2 szt. - zakres 1-1999W/m2- do dokładności 10 W/m2, rozdzielczość 1 W/m2 i) Luksomierz cyfrowy 2 szt. Zakres od 0 - 30000 lux j) Pirometr 1 szt. - zakres do - 60° + 500° C 1 kpl. k) Mała stacja meteorologiczna czujki: temperatury, ciśnienia, prędkości wiatru, promieniowania - rejestrator 1 kpl. l) Wielofunkcyjny miernik parametrów środowiskowych: pomiar prędkości powietrza, pomiar temperatury, pomiar wilgotności, pomiar ciśnienia atmosferycznego 2 szt. m) Anemometr rozdzielczości 0,1 m/s 1 szt. n) Miernik poziomu dźwięku o) Skrzynka do pomiarów elektrycznych z możliwością pomiarów THDU, THDI dla harmonicznych 1 kpl. p) Mierniki uniwersalne do pomiaru: AC+DC, AC+DCtrms, R, f - pomiar wartości parametrów jakości napięcia i instalacji q) Ciepłościomierz 2 szt. r) Komputer + drukarka + programy do nadzorowania i serwisowania pracy urządzeń (AUTO-CAD) 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Przedmiar, 3) Załącznik do przedmiaru i specyfikacji. 4 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie niezbędnych instalacji. 5 Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 6 Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy pełną dokumentację sprzętu w języku polskim. 7 Przez realizację zamówienia rozumie się dostarczenie transportem Wykonawcy, na jego koszt do siedziby Zamawiającego, wypakowanie montaż, uruchomienie oraz szkolenie. 8 Zamówienie obejmuje bezpośrednią obsługę serwisową gwarancyjną w okresie udzielonej gwarancji. 9 Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić (faksem lub pocztą elektroniczną) Zamawiającemu gotowość do dostarczenia sprzętu. 10 Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 m-cy rękojmi i gwarancji. IV. Informacje dodatkowe: Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.21.00-7, 09.33.10.00-8, 42.51.11.10-5, 31.12.13.40-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Poznański Klaster Edukacyjny - wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw zaangażowanych w procesie wspomagania kształcenia współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013, priorytet I, działanie 1.6..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MALBUD Zakład Remontowo Budowlany Eugeniusz Nowak, ul. Zagłoby 5, 60-177 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 271544,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 341668,12

  • Oferta z najniższą ceną: 341668,12 / Oferta z najwyższą ceną: 542675,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.