Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Łódź: Wykonanie projektu, łamanie, skład oraz druk kalendarzy na 2010 r.
Numer ogłoszenia: 323872 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu, łamanie, skład oraz druk kalendarzy na 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu, łamanie, skład oraz druk kalendarzy na 2010 r., w ilości: - Kalendarz książkowy, format B5 - 3000 sztuk; - Kalendarz ścienny, format 48x68cm - 2000 sztuk. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 Zadania: Zadanie 1 - Wykonanie projektu graficznego, składu i łamania kalendarzy książkowych; Zadanie 2 - Wykonanie projektu graficznego kalendarzy ściennych; Zadanie 3 - Druk oraz dostawa kalendarzy książkowych - 3000 szt.; Zadanie 4 - Druk oraz dostawa kalendarzy ściennych - 2000 szt. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zgodny ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Projekt graficzny kalendarzy, ściennego i książkowego, musi być spójny i nawiązywać treścią do tematyki kultury, folkloru i sztuki charakterystycznej dla województwa łódzkiego. 4. Materiały merytoryczne do wklejek i wyklejki, logotypy, zdjęcia oraz informacje dotyczące dodatkowych imprez kulturalnych w województwie łódzkim przekaże Zamawiający po podpisaniu umowy. Kolorystyka kalendarium zostanie określona po podpisaniu umowy na etapie realizacji. 5. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty; 1) koncepcję projektu graficznego kalendarza książkowego wraz z próbką kalendarza obejmującą: - okładki zewnętrzne, z zastosowaniem przeszyć oraz suchych tłoczeń z dokładnością odwzorowania małych elementów, - strony tytułowe, - rozkładówkę kalendarium - projekty graficzne dwóch wklejek (jednej z logotypami unijnymi, drugiej o dowolnej tematyce kulturalnej). - przykładowej tasiemki zgodnej ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) koncepcję projektu graficznego kalendarza ściennego wraz z próbką kalendarza obejmującą: - projekt graficzny strony kalendarza ściennego, - projekt graficzny uwzględniający miniatury wszystkich stron kalendarza, tzw. tył kalendarza, - dodatkowe pokrycie folią matową z lakierem UV wybiórczo na dowolnej publikacji odpowiadającej gramaturą zamawianego kalendarza. 6. Wszystkie próbki mają odpowiadać tym materiałom, które zostaną użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszt transportu do siedziby Zamawiającego oraz koszt rozdystrybuowania kalendarzy zgodnie z listą stanowiącą załącznik nr 2 do umowy, będącej załącznikiem Nr 5 C do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 30.19.97.92 - Kalendarze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 57.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię, a oryginał w oddzielnym opakowaniu, złożyć w siedzibie Zamawiającego, do czasu składania ofert. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: I. w pieniądzu, II. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, III. gwarancjach bankowych, IV. gwarancjach ubezpieczeniowych, V. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 4. Wpłaty pieniężne należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Marszałkowski w Łodzi, Bank PeKaO S.A. XI O/ Łódź 52 1240 3073 1111 0010 0269 1913. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na wskazane konto Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium do przetargu na Wykonanie projektu, łamanie, skład oraz druk kalendarzy na 2010 r. - OR.XI.3331-58/09. W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego w Łodzi przy ulicy Piłsudskiego 8 piętro IV, pok. 403, Biuro Podawcze (Kancelaria), przed upływem terminu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3. (II) - (V) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację (podpis czytelny lub podpis wraz z imienną pieczątką). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. 6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data uznania na koncie Zamawiającego wskazanego w punkcie 4 SIWZ przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowiązek bezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyraźnie wyklucza dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego i to niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też zupełnie innego banku. Przepis jest jednoznaczny i mówi o przelewie, a wiec operacji bezgotówkowej a nie gotówkowej. Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek zamawiającego jest niedopuszczalną formą zabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkować będzie odrzuceniem oferty. 7. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wadium wnoszone w formie innej, niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (wykonawcy) wskazywać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich wykonawców działających w konsorcjum. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Z zastrzeżeniem pkt 11, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy,: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia brakujących dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub pełnomocnictw, nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Ogólne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Warunki szczegółowe: Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy: 2.1. Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na wykonaniu projektu graficznego oraz wydrukowaniu kalendarzy o łącznej wartości brutto, co najmniej 70.000,00 zł oraz że usługa ta została wykonana należycie. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie w/w warunku winien wykazać, co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne: 1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy - według Załącznika Nr 3 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.2. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia, o których mowa: - w pkt 1.2. i 1.3. - musi złożyć każdy Wykonawca. Oświadczenie o spełnieniu warunków (o którym mowa w pkt 1.1. powyżej) należy złożyć na jednym dokumencie podpisane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w imieniu wszystkich Wykonawców. 2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe: Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten wykonawca, który potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu. 2.1. Doświadczenie Wykonawcy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. a) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegającą na wykonaniu projektu graficznego oraz wydrukowaniu kalendarzy o łącznej wartości brutto, co najmniej 70.000,00 zł z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - według Załącznika Nr 4 do SIWZ. b) Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość - 20
- 3 - Ocena projektu graficznego kalendarza książkowego - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, Departament Organizacyjny, Wydział ds. Zamówień Publicznych, pok. 407, piętro IV.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, Biuro Podawcze (Kancelaria) pok. 403, piętro IV.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest z następujących źródeł: - w Zadaniu Nr 1 i Nr 2 - finansowanie ze środków budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego, - w Zadaniu Nr 3 - finansowanie przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej RPO WŁ, - w Zadaniu Nr 4 - finansowanie przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku oraz dostawy materiałów promocyjnych i informacyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca
- Zaprojektowanie, wykonania nadruku i dostawa materiałów promocyjnych - 2024 rok
- U/15/2024 - Druk i sukcesywna dostawa czasopisma "Indeks" wraz z materiałem ilustracyjnym dla Biura Marketingu i Public Relations
- Usługa drukowania plakatów i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- Publikacje nutowe i książkowe na potrzeby PWM (Nowości) - druk z plików pdf.
więcej: Kalendarze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.