eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › 1.Wymiana instalacji c.o. w starej czê¶ci Szko³y w Cypriance 2.Wymiana instalacji c.o. w budynku przedszkola w Fabiankach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-02-02

Fabianki: 1.Wymiana instalacji c.o. w starej czê¶ci Szko³y w Cypriance 2.Wymiana instalacji c.o. w budynku przedszkola w Fabiankach
Numer og³oszenia: 32370 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fabianki , Fabianki 4, 87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2517210, faks 054 2517229.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.fabianki.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: 1.Wymiana instalacji c.o. w starej czê¶ci Szko³y w Cypriance 2.Wymiana instalacji c.o. w budynku przedszkola w Fabiankach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Cz. 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji wewnêtrznych sanitarnych c.o. dla segmentu budynku Szko³y Podstawowej w Cypriance. Budynek zlokalizowany jest na dzia³ce nr 253/10. Przewiduje siê wymianê starej (demonta¿) i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wodnego, pompowego z rozdzia³em dolnym o parametrach 80/60C. ¬ród³em ciep³a bêdzie istniej±ca kot³ownia, zlokalizowana w wydzielonym pomieszczeniu technicznym budynku. Instalacja centralnego ogrzewania w budynku prowadzona bêdzie od kot³owni pod stropem parteru oraz na ¶cianach przy posadzce poszczególnych grzejników. Grzejniki: p³ytowo - kompaktowe Przewody z rur miedzianych. Cz. 2. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji wewnêtrznych sanitarnych c.o. dla budynku przedszkola w Fabiankach. Budynek zlokalizowany jest na dzia³ce nr 208 w miejscowo¶ci Fabianki. Przewiduje siê wymianê starej (demonta¿) i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wodnego, pompowego z rozdzia³em dolnym o parametrach 80/60C. ¬ród³em ciep³a bêdzie istniej±ca kot³ownia, zlokalizowana w wydzielonym pomieszczeniu technicznym budynku UG Fabianki. Instalacja centralnego ogrzewania w budynku prowadzona bêdzie od kot³owni pod stropem parteru oraz na ¶cianach przy posadzce poszczególnych grzejników. Grzejniki: p³ytowo - kompaktowe Przewody z rur miedzianych Uwaga: Nale¿y zapewniæ nieprzerwane funkcjonowanie zarówno Szko³y jak i przedszkola. Dlatego nale¿y wzi±æ pod uwagê wykonywanie prac np. w godzinach popo³udniowych lub w sobotê i niedzielê..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje ewentualne udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ, pod warunkiem ¿e wykonawca do wyceny przyjmie ceny, narzuty i zysk, nie wiêksze ni¿ te jakie przyj±³ przy wycenie robót pierwotnych. Ceny materia³ów i sprzêtu nie powtarzaj±ce siê bêd± podlega³y negocjacjom.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wiedza i do¶wiadczenie oceniana bêdzie w oparciu o za³±czone do oferty o¶wiadczenie Wykonawcy zgodne z zapisem art. 22 ust. 1 Pzp. - zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia (W przypadku sk³adania oferty przed podmioty wystêpuj±ce wspólnie o¶wiadczenie musi byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot)

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Potencja³ techniczny oceniany bêdzie w oparciu o za³±czone do oferty o¶wiadczenie Wykonawcy zgodne z zapisem art. 22 ust. 1 Pzp. - zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia (W przypadku sk³adania oferty przed podmioty wystêpuj±ce wspólnie o¶wiadczenie musi byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot)

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wype³niæ druk Formularz ofertowy lub przygotowaæ ofertê ¶ci¶le wg wzoru - druku za³±czonego przez Zamawiaj±cego - druk stanowi za³±cznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia nale¿y stosowaæ wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ust. 2 i 3 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 - tekst jednolity z pó¼n. zm). Dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania nale¿y przedstawiæ do wgl±du w trakcie realizacji, a komplet przekazaæ przed odbiorem koñcowym. 2. Przygotowaæ kosztorysy ofertowe, który nale¿y sporz±dziæ przy pomocy wzoru za³±czonego przez Zamawiaj±cego- wzór stanowi za³±cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Powinny zostaæ przygotowane osobno 2 kosztorysy: - wymiana instalacji c.o. starej czê¶ci Szko³y w Cypriance - wymiana instalacji c.o. w budynku przedszkola w Fabiankach Uwaga: do kosztorysów musz± zostaæ za³±czone zestawienia robocizny, materia³ów i sprzêtu, z których bêd± wynika³y ilo¶ci i ceny przyjête do kosztorysu (dotyczy to g³ównie kosztorysów przygotowanych metod± uproszczon±). W kosztorysach musz± byæ ujawnione równie¿ wszystkie inne czynniki cenotwórcze, tj. np. narzuty, zysk itp. 3. Upowa¿nienie - pe³nomocnictwo do podpisania oferty - wzór stanowi za³±cznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 4. O¶wiadczenie o udzielonej gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty - wzór stanowi za³±cznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wymagane jest udzielenie co najmniej 3-letniej gwarancji. 5. Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - wzór stanowi za³±cznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Wype³nienie tego za³±cznika jest obowi±zkowe wy³±cznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyæ cze¶æ prac podwykonawcom. 3. Wykonawca na ¿±danie zamawiaj±cego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowi±zany wykazaæ odpowiednio , nie pó¼niej ni¿ na dzieñ sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub sk³adania ofert, spe³nienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 , i brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spe³nienia warunków , o których mowa w art. 24 ust. 1 4. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e przedstawiæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiaj±cego, mo¿e przedstawiæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nienie opisanego przez zamawiaj±cego warunku (w przypadku postawienia przez zamawiaj±cego warunków dotycz±cych sytuacji finansowej i ekonomicznej). W przypadku podmiotów zagranicznych: Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania , nie wydaje siê powy¿szych dokumentów , zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym , administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: - nast±pi wywieraj±ca bezpo¶redni wp³yw na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowi±zuj±cego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporz±dzenia, w tym zmiana stawki VAT) ; - w wyniku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT . Nale¿ny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowi±zuj±cym prawem w dniu wystawienia faktury. - Zamawiaj±cy zdecyduje siê na zmianê zastosowanych materia³ów lub technologii - zamiennych (zastosowanie innych materia³ów budowlanych lub technologii robót ni¿ przewidziane w projekcie lub przedmiarze robót itp.). W tym wypadku, po podpisaniu protoko³u konieczno¶ci, zostanie sporz±dzony aneks do umowy zwiêkszaj±cy lub zmniejszaj±cy cenê oferty, o ewentualn± ró¿nicê w cenie. Ceny jednostkowe tych zmian nie mog± byæ wy¿sze ni¿ zaoferowane w kosztorysie oferty pierwotnej (nie dotyczy to materia³ów i technologii wcze¶niej nie uwzglêdnionych w kosztorysie ofertowym). - wyst±pi zmiana wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej nastêpuj±cej w wyniku dozwolonego przekszta³cenia podmiotu b±d¼ dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. ³±czenie, dzielenie, przekszta³cenie spó³ek) - wyst±pi konieczno¶æ: zmiany podwykonawcy, - wyst±pi konieczno¶æ zmiany osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie - wyst±pi konieczno¶æ zmiany terminów umownych rozpoczêcia lub zakoñczenia robót, z uwagi na: panuj±ce warunki atmosferyczne, konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej lub specyfikacji technicznej (w wypadku, gdy dokonywanie tych zmian trwa³oby d³u¿ej ni¿ 5 dni roboczych od dnia, w którym stwierdzono tak± konieczno¶æ); - Zaistniej± warunki ustalenia wcze¶niejszego terminu zakoñczenia , rozliczenia umowy i wystawienia faktury koñcowej w przypadku wcze¶niejszego wykonania robót (w wypadku , gdy powy¿sze terminy ustalone zostan± w umowie na konkretne daty); - wyst±pi konieczno¶æ zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawarte przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu - rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami; Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: - zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); - zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami; - udzielenie zamówieñ dodatkowych lub uzupe³niaj±cych okre¶lonych w przepisach Prawa zamówieñ publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fabianki.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w siedzibie Zamawiaj±cego: Urz±d Gminy Fabianki, 87-811 Fabianki lub za zaliczeniem pocztowym obejmuj±cym koszty przesy³ki..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.02.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiaj±cego pok. nr 18 (sekretariat) Jawne otwarcie ofert nast±pi dnia 17.02.2012 o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiaj±cego pok. 2.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Wymiana instalacji c.o. w starej czê¶ci Szko³y w Cypriance.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji wewnêtrznych sanitarnych c.o. dla segmentu budynku Szko³y Podstawowej w Cypriance. Budynek zlokalizowany jest na dzia³ce nr 253/10. Przewiduje siê wymianê starej (demonta¿) i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wodnego, pompowego z rozdzia³em dolnym o parametrach 80/60C. ¬ród³em ciep³a bêdzie istniej±ca kot³ownia, zlokalizowana w wydzielonym pomieszczeniu technicznym budynku. Instalacja centralnego ogrzewania w budynku prowadzona bêdzie od kot³owni pod stropem parteru oraz na ¶cianach przy posadzce poszczególnych grzejników. Grzejniki: p³ytowo - kompaktowe Przewody z rur miedzianych..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Wymiana instalacji c.o. w budynku przedszkola w Fabiankach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji wewnêtrznych sanitarnych c.o. dla budynku przedszkola w Fabiankach. Budynek zlokalizowany jest na dzia³ce nr 208 w miejscowo¶ci Fabianki. Przewiduje siê wymianê starej (demonta¿) i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wodnego, pompowego z rozdzia³em dolnym o parametrach 80/60C. ¬ród³em ciep³a bêdzie istniej±ca kot³ownia, zlokalizowana w wydzielonym pomieszczeniu technicznym budynku UG Fabianki. Instalacja centralnego ogrzewania w budynku prowadzona bêdzie od kot³owni pod stropem parteru oraz na ¶cianach przy posadzce poszczególnych grzejników. Grzejniki: p³ytowo - kompaktowe Przewody z rur miedzianych.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.