Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-14
Ogłoszenie nr 323647 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.
Kętrzyn: Zakup, wraz z dostawą, samochodów przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, CZĘŚĆ I. zakup samochodu na potrzeby SOS-W w Kętrzyn, CZĘŚĆ II. zakup samochodu na potrzeby DPS w Kętrzynie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniatak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, w oparciu o pełnomocnictwo z dnia 29.09.2016r. udzielone w trybie art. 15 ust. 2 i 3 ustawy PzpPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Kętrzynie, krajowy numer identyfikacyjny
51074245100000, ul.
Plac Grunwaldzki
1,
11400
Kętrzyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
, tel.
089 7517500, 7511690, e-mail
starostwo@starostwo.ketrzyn.pl, faks
897 512 401.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście, za pośrednictwem posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego za potwierdzeniem odbioru na adres Zamawiającego (w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830) - w takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
Adres:
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, 11-400 Kętrzyn, Pl. Grunwaldzki 1, w Biurze Obsługi Interesantów (pok. 14)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, wraz z dostawą, samochodów przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, CZĘŚĆ I. zakup samochodu na potrzeby SOS-W w Kętrzyn, CZĘŚĆ II. zakup samochodu na potrzeby DPS w Kętrzynie
Numer referencyjny: CUW.PK.25.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, samochodów, realizowana w dwóch niezależnych częściach: 1) część I: samochód na potrzeby SOS-W w Kętrzynie, 2) część II: samochód na potrzeby DPS w Kętrzynie. 2. Minimalne oczekiwane rozwiązania konstrukcyjne i wyposażenie samochodów będących przedmiotem zamówienia oraz inne warunki: 1) CZĘŚĆ I zamówienia: pojazd typu autobus, liczba miejsc - 17+1, typ silnika - turbo diesel, moc silnika - max. 165 KM, norma emisji - Euro 6, skrzynia biegów - manualna 6-biegowa, osłona metalowa pod silnik - wymagana, typ napędu - napęd tylny, wyposażenie dodatkowe i przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych - zgodnie z zapisami zał. nr 4 do SIWZ, gwarancje: mechaniczna min. 24 miesiące, na zabudowę, wyposażenie min. 24 m-ce, na powłokę lakierniczą min. 36 miesięcy, na perforację nadwozia min. 60 miesięcy; 2) CZĘŚĆ II zamówienia: pojazd typu mikrobus/kombi, liczba miejsc - 8+1, typ silnika - diesel, moc silnika - ~100 KM (+/-5%), norma emisji - min. Euro 5, skrzynia biegów - min. manualna 5-biegowa, typ napędu - min. na przednie koła, wyposażenie dodatkowe i przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych - zgodnie z zapisami zał. nr 5 do SIWZ, gwarancje - mechaniczna min. 24 miesiące, na zabudowę, wyposażenie min. 24 m-ce, na powłokę lakierniczą min. 36 miesięcy, na perforację nadwozia min. 60 miesięcy; 3) Pojazdy przed dostarczeniem winny być: wyposażone - w zależności od opisu specyfikacji technicznej odpowiedniej CZĘŚCI zamówienia (zał. nr 4 i 5 do SIWZ), a w szczególności: w pasy do mocowania wózków inwalidzkich, windy do wprowadzania wózków inwalidzkich; zarejestrowane z zastrzeżeniem § 5 ust. 4 wzoru umowy (zał. nr 6 do SIWZ), na podstawie oddzielnego, pisemnego upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego; ubezpieczone od pełnej wartości pojazdu i w pełnym zakresie tj. OC, AC i NNW (odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów obejmujące wszystkie miejsca w pojeździe z suma ubezpieczenia minimum 10.000 zł na jedna osobę, auto casco w wariancie pełnym, na 1 rok kalendarzowy, suma ubezpieczenia musi odpowiadać wartości pojazdu brutto, polisa winna być wystawiona na Starostwo Powiatowe w Kętrzynie. 4) Zamawiający wymaga, aby: odbiór pojazdów nastąpił w Kętrzynie, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kętrzynie, Pl. Grunwaldzki w godzinach 8-15 lub w innym wskazanym przez Zamawiającego miejscu, Wykonawca zapewnia obsługę autoryzowaną serwisową oraz naprawy gwarancyjne, ze wskazaniem konkretnej stacji serwisowej. 3. Szczegółowy opis (specyfikację techniczną) przedmiotu zamówienia oraz wymagania dot. warunków gwarancji i innych wymagań Zamawiającego zawiera w zał. nr 4 i nr 5 do SIWZ. 4. Samochody muszą spełniać wymagania techniczne określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.jedn. Dz.U. z 2015r., poz. 305 z późn. zm.). Samochody przed dostarczeniem, muszą być, co najmniej zarejestrowane czasowo na podstawie homologacji producenta, przy wykorzystaniu pisemnego upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego, który dopuszcza przekazanie pojazdów z pozwoleniem czasowym. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej z wykorzystaniem formularzy przygotowanych przez Zamawiającego - odpowiednio zał. nr 4 i nr 5 do SIWZ. 6. Przedmiot umowy Wykonawca dostarczy własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 7. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących zał. nr 6 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 34.12.15.00 - Autokary
Dodatkowe kody CPV:34115200-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 09/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie wskazywał szczególnych warunków udziału
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
świadectwa homologacji lub świadectwa zgodności WE dotyczące oferowanych środków transportowych lub inne równoważne dokumenty zawierające informacje potwierdzające spełnienie wymagań zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i parametrów eksploatacyjnych oferowanego sprzętu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz specyfikacji technicznej - odpowiednio zał. nr 4 i/lub nr 5 do SIWZ, 3) oświadczenia potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak pod-staw do wykluczenia z udziału (wymienione w rozdz. VII ust. 1 SIWZ) - odpowiednio zał. nr 2a)-b) i nr 3a)-b) do SIWZ, 4) pełnomocnictwo dla osoby, występującej w imieniu wykonawcy, uwzględniające szczegółowy zakres i okres obowiązywania, wskazujące, że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - (jeżeli zostało udzielone). Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy, zatem jego zakres i okres obowiązywania powinien być wyraźnie i precyzyjnie określony. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - wg zasad opisanych w ust. 10.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Okres gwarancji i rękojmi | 25 |
Zużycie paliwa | 7 |
Emisja dwutlenku węgla | 4 |
Emisja cząstek stałych | 4 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają wprowadzenie zmian w treści umowy nie naruszające postanowień art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych a w szczególności: 1) zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, dopuszczoną wyłącznie przy zachowaniu łącznie warunków: a) zmiana nie będzie ona naruszała warunków współfinansowania zakupu środka transportowego ustalonych z PFRON, b) zmiana będzie wynikała z niemożliwych do przewidzenia oraz niezależnych stron umowy okoliczności, zaistniałych po dacie zawarcia umowy, c) po zmianie terminu realizacji płatność za wykonanie przedmiotu umowy będzie możliwa w roku kalendarzowym 2016, - dowiedzenie okoliczności, o których mowa w pkt a) i b) będzie spoczywało na Wykonawcy, 2) zmianę lokalizacji autoryzowanego serwisu zapewniającego serwis i naprawy gwarancyjne - z zastrzeżeniem, że różnica w odległości nowego autoryzowanego punktu serwisowego od Zamawiającego w stosunku do rozwiązania poprzednio wskazanego w umowie nie będzie większa niż 20 km, 3) zmianę wysokości wynagrodzenia w granicach środków, którymi dysponuje Zamawiający - w przypadku konieczności nabycia dodatkowych elementów wyposażenia, związanych z wymogami jednostki współfinansującej, mających na celu dostosowanie funkcjonalności środka transportowego do potrzeb osób niepełnosprawnych, a których nie można było przewidzieć w chwili przygotowania procesu zakupowego. Zmiana treści umowy w powyższym zakresie wymaga pod rygorem nieważności, sporządzenia pisemnego aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: część I: samochód na potrzeby SOS-W w Kętrzynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:pojazd typu autobus, liczba miejsc - 17+1, typ silnika - turbo diesel, moc silnika - max. 165 KM, norma emisji - Euro 6, skrzynia biegów - manualna 6-biegowa, osłona metalowa pod silnik - wymagana, typ napędu - napęd tylny, wyposażenie dodatkowe i przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych - zgodnie z zapisami zał. nr 4 do SIWZ, gwarancje: mechaniczna min. 24 miesiące, na zabudowę, wyposażenie min. 24 m-ce, na powłokę lakierniczą min. 36 miesięcy, na perforację nadwozia min. 60 miesięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121500-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 09/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Okres gwarancji i rękojmi | 25 |
Zużycie paliwa | 7 |
Emisja dwutlenku węgla | 4 |
Emisja cząstek stałych | 4 |
Część nr: 2
Nazwa: część II: samochód na potrzeby DPS w Kętrzynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:pojazd typu mikrobus/kombi, liczba miejsc - 8+1, typ silnika - diesel, moc silnika - ~100 KM (+/-5%), norma emisji - min. Euro 5, skrzynia biegów - min. manualna 5-biegowa, typ napędu - min. na przednie koła, wyposażenie dodatkowe i przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych - zgodnie z zapisami zał. nr 5 do SIWZ, gwarancje: mechaniczna min. 24 miesiące, na zabudowę, wyposażenie min. 24 m-ce, na powłokę lakierniczą min. 36 miesięcy, na perforację nadwozia min. 60 miesięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34115200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 09/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Okres gwarancji i rękojmi | 25 |
Zużycie paliwa | 7 |
Emisja dwutlenku węgla | 4 |
Emisja cząstek stałych | 4 |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.