eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi zakupu miejsc noclegowych we Wrocławiu na potrzeby projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie Nowe Horyzonty

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-13

Ogłoszenie nr 323492 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.

Warszawa: Usługi zakupu miejsc noclegowych we Wrocławiu na potrzeby projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie Nowe Horyzonty
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 310820 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Nowe Horyzonty, krajowy numer identyfikacyjny 1550390400000, ul. Ul. Zamenhofa  1, 00153   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 530 66 40q, faks 22 831 06 63, e-mail joanna.staros@snh.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kinonh.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: stowarzyszenie

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi zakupu miejsc noclegowych we Wrocławiu na potrzeby projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie Nowe Horyzonty

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/SNH/09/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu noclegów na potrzeby pracowników SNH oraz zaproszonych gości i uczestników wydarzeń ESK 2016. Wykonanie zamówienia będzie polegać na zapewnieniu noclegów w pokojach jednoosobowych z łazienkami lub pokojach dwuosobowych z łazienkami do pojedynczego wykorzystania, z tym, że Wykonawca ma obowiązek zapewnienia noclegu każdej osobie w odrębnym pokoju. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: Część 1) Szacowana łączna liczba zapotrzebowania (doby hotelowe): 105, termin 26-29 październik 2016 r. (3 noclegi), Szacowana liczba osób do zakwaterowania 35, Standard (minimum) trzygwiazdkowy (w rozumieniu przepisów ustawy o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r., tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 187 z późn. zm.); Część 2) Szacowana łączna liczba zapotrzebowania (doby hotelowe): 143, termin 25-30 październik 2016 r. (5 noclegów), Szacowana maksymalna liczba osób do zakwaterowania 45, Standard (minimum) trzygwiazdkowy (w rozumieniu przepisów ustawy o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r., tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 187 z późn. zm.), Wykonawca w części 2 zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom wydarzeń SALI KONFERENCYJNEJ w standardzie do 50 osób w układzie teatralnym (może być większa) w dniu 28 października 2016 r.; Część 3) Szacowana łączna liczba zapotrzebowania (doby hotelowe): 68, termin 25-30 październik 2016 r. (5 noclegów), Szacowana liczba osób do zakwaterowania 14, Standard (minimum) pięciogwiazdkowy (w rozumieniu przepisów ustawy o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r., tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 187 z późn. zm.). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części zamówienia. Zamawiający wymaga zakwaterowania wszystkich gości hotelowych, w ramach danej części zamówienia w jednym budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający do dnia 10 października 2016 r. potwierdzi Wykonawcy drogą elektroniczną lub pisemnie liczbę noclegów i pokoi w każdym dniu. Zamawiający przewiduje możliwość niewykorzystania do: 21 dób hotelowych z części 1 zamówienia, 28 dób hotelowych z części 2 zamówienia, 13 dób hotelowych z części 3 zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę do dnia 10 października 2016 r. Zamawiający zapłaci tylko za wykorzystaną usługę wg. cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym i potwierdzonej liczby uczestników przed datą przyjazdu. W przypadku konieczności zmiany terminu usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, zakłada się możliwość uzgodnienia innego terminu dogodnego zarówno dla Zamawiającego jak i Wykonawcy. O konieczności zmiany terminu Zamawiający poinformuje Wykonawcę na minimum 10 dni przed terminem realizacji usługi. Na terenie obiektu/hotelu musi być zapewniony bezpłatny dostęp do Internetu. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów wygenerowanych w trakcie pobytu w obiekcie przez gości, które nie są objęte przedmiotem zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 55100000-1
Dodatkowe kody CPV: 55120000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zapewnienie noclegu w terminie 26-29 październik 2016 r. w pokojach jednoosobowych z łazienkami lub pokojach dwuosobowych z łazienkami do pojedynczego wykorzystania w obiekcie o standardzie min. 3* - zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT26789.57
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Hotel G.E Wrocław Sp. z o.o.,  nszala@louvre-hotels.com,  ul. Nowogrodzka 21,  00-201,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23100
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23100
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24045
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zapewnienie noclegu w terminie 25-30 październik 2016 r. w pokojach jednoosobowych z łazienkami lub pokojach dwuosobowych z łazienkami do pojedynczego wykorzystania w obiekcie o standardzie min. 3* - zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT74198.68
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Puro Hotel Wrocław Sp. z o.o.,  magda.woronowicz@purohotel.pl,  Al. Jana Pawła II 22,  00-133,  Warszawa ,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44350
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44350
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44350
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zapewnienie noclegu w terminie 25-30 październik 2016 r. w pokojach jednoosobowych z łazienkami lub pokojach dwuosobowych z łazienkami do pojedynczego wykorzystania w obiekcie o standardzie min. 5* - zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT49646.32
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Holding Liwa Sp. z o.o.,  dyrekcja.wroclaw@hotel.com.pl,  ul. Górczewska 53,  01-401,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25840
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25840
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37400
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.