eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa czterdziestu urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR województwie małopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Kraków: Dostawa czterdziestu urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR województwie małopolskim
Numer ogłoszenia: 323428 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czterdziestu urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR województwie małopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterdziestu urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR województwie małopolskim, stosownie do poniżej przedstawionej specyfikacji technicznej. CPV: 30121100-4 1.1. Urządzenie kopiujące A3 kolorowe - 19 szt. Lp. Właściwości techniczne Opis 1 Technologia Laser lub Led kolorowa 2 Rozmiar papieru Minimum A3 3 Szybkość druku Minimum 45 str./min. (A4, mono); Minimum 40 str./min. (A4,kolor) 4 Rozdzielczość druku Minimum 1200x1200 dpi 5 Skaner ADF minimum 100 arkuszy, automatyczny duplex, skanowanie w kolorze 6 Szybkość skanowania Minimum 45 str./min (Mono) 7 Rozdzielczość skanowania Minimum 600x600 dpi Mono 8 Funkcje skanowania Skanowanie do: poczty e-mail, FTP, folderu sieciowego, USB, HDD, Zakres powiększania kopii z ADF w zakresie minimum 25-400% 9 Format skanowania Tiff, jpg, pdf, bezpieczny pdf, xps 10 Maksymalna wydajność miesięczna Minimum 200 000 stron 11 Pojemność podajników papieru Minimum 2 000 arkuszy 12 Zainstalowana pamięć Minimum 1024MB, możliwość rozbudowy do minimum 2048MB 13 Złącza zewnętrzne Ethernet 10/100, USB 2.0 14 FAX 33 kb/s 15 Obsługiwane systemy operacyjne MS Windows XP, Vista, 7, 8/8.1, Server 2003/2008/2012 16 Obsługa Kolorowy panel dotykowy 17 Kontrola wydruków Wydruk poufny, raporty z urządzenia na temat wydruków z informacją o użytkowniku, ilości wydrukowanych stron, formacie dokumentów, dacie i godzinie wydruku 18 Kontrola kopiowania Raporty z urządzenia na temat kopii z informacją o użytkowniku i/lub departamencie, ilości skopiowanych stron, formacie dokumentów, dacie i godzinie kopii 19 Materiały eksploatacyjne Ilość wszystkich materiałów eksploatacyjnych w komplecie z urządzeniem, która pozwoli na wydruk min. 15 000 stron A4 mono i 10 000 stron A4 kolor. Materiały winny być pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe 20 Deklaracje i certyfikaty Urządzenie musi posiadać deklaracje CE Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star 21 Gwarancja 24 miesiące, naprawa w miejscu eksploatacji, czas reakcji jeden dzień roboczy 1.2. Urządzenia kopiujące A4 czarnobiałe - 21 sztuk Lp. Właściwości techniczne Opis 1 Technologia Laser lub Led monochromatyczna 2 Rozmiar papieru Minimum A4 3 Szybkość druku Minimum 50 str./min. (A4, mono); 4 Rozdzielczość druku Minimum 1200x1200 dpi 5 Skaner ADF minimum 75 arkuszy, automatyczny jednoprzebiegowy duplex, skanowanie w kolorze 6 Szybkość skanowania Minimum 70 str./min (Mono) 7 Rozdzielczość skanowania Minimum 600x600 dpi Mono 8 Funkcje skanowania Skanowanie do: poczty e-mail, FTP, folderu sieciowego, USB. Zakres powiększania kopii z ADF w zakresie minimum 25-400% 9 Format skanowania Tiff, jpg, pdf, bezpieczny pdf, xps 10 Maksymalna wydajność miesięczna Minimum 200 000 stron 11 Pojemność podajników papieru Minimum 600 arkuszy 12 Zainstalowana pamięć Minimum 256MB, możliwość rozbudowy do minimum 1 280MB 13 Złącza zewnętrzne Ethernet 10/100, USB 2.0 14 FAX 33 kb/s 15 Obsługiwane systemy operacyjne MS Windows XP, Vista, 7, 8/8.1, Server 2003/2008/2012 16 Obsługa Kolorowy panel dotykowy, urządzenie wyposażone w stoli na kółkach, dedykowany do danego modelu 17 Kontrola wydruków Wydruk poufny, raporty z urządzenia na temat wydruków z informacją o użytkowniku, ilości wydrukowanych stron, formacie dokumentów, dacie i godzinie wydruku 18 Kontrola kopiowania Raporty z urządzenia na temat kopii z informacją o użytkowniku i/lub departamencie, ilości skopiowanych stron, formacie dokumentów, dacie i godzinie kopii 19 Materiały eksploatacyjne Ilość wszystkich materiałów eksploatacyjnych w komplecie z urządzeniem, która pozwoli na wydruk min. 15 000 stron. Materiały winny być pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe 20 Deklaracje i certyfikaty Urządzenie musi posiadać deklaracje CE Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star 21 Gwarancja 24 miesiące, naprawa w miejscu eksploatacji, czas reakcji jeden dzień roboczy 2. Miejsce dostawy: Lp. Miejsce dostawy Ilość urządzeń A3 Ilość urządzeń A4 1 Bochnia, ul. Windakiewicza 9/1, 1 1 2 Brzesko, ul. Szczepanowska 23 1 1 3 Chrzanów, ul. Fabryczna 16 1 1 4 Dąbrowa Tarnowska, ul. Piłsudskiego 33 1 1 5 Gorlice, ul. W. Pola 2 1 1 6 Limanowa, ul. Piłsudskiego 6 1 1 Lp. Miejsce dostawy Ilość urządzeń A3 Ilość urządzeń A4 7 Miechów, ul. Konopnickiej 23a 1 1 8 Dobczyce, (powiat myślenicki), ul. Kościuszki 12 1 1 9 Nowy Sącz, ul. Kraszewskiego 44 1 1 10 Czarny Dunajec, ul. Kamieniec Dolny 55 1 1 11 Olkusz, ul. Bylicy 1 1 1 12 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10 1 1 13 Proszowice, ul. Szpitalna 3 1 1 14 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna 5b 1 1 15 Tarnów, ul. Lwowska 72/96 C 1 1 16 Zakopane, (powiat tatrzański), ul. Do Samków 29 1 1 17 Wadowice, ul. Mickiewicza 36 1 1 18 Niepołomice, (powiat wielicki), ul. 3 Maja 2 1 1 19 Kraków, ul. Lubicz 25 1 3 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy wykonania jakiejkolwiek części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym tej części zamówienia (zakresu). 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, co najmniej jedną dostawę kopiarek, drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 200.000. zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) (dotyczy wartości jednego kontraktu, zamówienia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności - wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, Dziennik Podawczy, IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.