Ogłoszenie z dnia 2005-07-04
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Wrocław: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych do wykonania badań biochemicznych wraz z najmem dwóch analizatorów na okres 1 roku
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Piotr Strąk, ul. Weigla, 50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7660119, fax 071 7660630, e-mail: zam.pub@4wsk.pl, -. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 60 poz. 13627 z 29.03.2005 Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 98384,97 EUR
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. 2) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.66.00 - Odczynniki do elektroforezy Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.66.00 - Odczynniki do elektroforezy 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych do wykonania badań biochemicznych wraz z najmem dwóch analizatorów na okres 1 roku. 5) Krótki opis: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych do wykonania badań biochemicznych wraz z najmem dwóch analizatorów na okres 1 roku.
III.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oznaczenie oferty częściowej: 1 bioMerieux polska Sp.z o.o, Żeromskiego 17, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. + 48 22 569 85 00, fax + 48 22 569 85 54. 1.2) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT): Cena: 414246.55 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN
IV.1) Data udzielenia zamówienia: 15.06.2005 2) Liczba otrzymanych ofert: 1 3) Data wysłania ogłoszenia: 28.06.2005
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Remont mieszkań w budynkach mieszkalnych w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o., stanowiących własność Zamawiającego. Zamówienie podzielone na 7 zadań
- Zakup medycznego sprzętu jednorazowego i akcesoriów medycznych- 6 części
- REMONT POMIESZCZEŃ budynku administracyjno-socjalnego DSDiK w Ścinawce Średniej.
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej - cztery przęsła - budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium 9 części na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.