eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › System zarządzania nawierzchniami sztucznymi w Porcie Lotniczym im. Fryderyka Chopina w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-28

Warszawa: System zarządzania nawierzchniami sztucznymi w Porcie Lotniczym im. Fryderyka Chopina w Warszawie
Numer ogłoszenia: 32317 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144076 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 6502994, faks +48 022 6501833.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedsiębiorstwo państwowe, zarządzający lotniskami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System zarządzania nawierzchniami sztucznymi w Porcie Lotniczym im. Fryderyka Chopina w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy przygotowania zintegrowanego Systemu Zarządzania Nawierzchniami Sztucznymi w Porcie Lotniczym im. Fryderyka Chopina w Warszawie w zakresie nawierzchni lotniskowych i dróg samochodowych oraz jego oprogramowania, przez co rozumie się: - przygotowanie wytycznych projektowania nawierzchni lotniskowych (w zakresie elementów wyróżniających od dróg samochodowych); - opracowanie systemu ewidencjonowania informacji, w tym : przyjęcie systemu referencyjnego dla nawierzchni lotniskowych i dróg samochodowych (betonowych i bitumicznych), określenie sposobu konstruowania bazy danych, określenie standardów dostępu do bazy danych, określenie zasad archiwizacji bazy danych, zdefiniowanie wymagań sprzętowych i logistycznych, przygotowanie opisu zawartości bazy danych, ustalenie sposobu prezentacji danych oraz zdefiniowanie postaci raportów standardowych i sposobu definiowania zapytań nietypowych; - opracowanie systemu diagnostyki nawierzchni lotniskowych i dróg samochodowych, w tym: opis cech kontrolowanych takich jak w szczególności : nośność w rozumieniu pozostałej żywotności konstrukcji, szorstkość, równość, ocena wizualna, w tym katalog uszkodzeń oraz sposób rejestracji, przyjęcie standardów częstotliwości i metod pomiarowych a także standardów i dokładności pomiarów wraz z określeniem wymagań sprzętowych; - opracowanie systemu zarządzania nawierzchniami lotniskowymi i samochodowymi, w tym : określenie celów zarządzania, opis metodologii podejmowania decyzji, opracowanie strategii zarządzania wraz z przyjęciem parametrów sterujących, określenie progów interwencyjnych, przygotowanie form agregacji danych wraz z przygotowaniem informacji o potrzebach finansowych i utrzymaniowych, oprogramowanie systemu; - opracowanie katalogu napraw wraz ze specyfikacją wykonania i odbioru robót nawierzchniowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje z ogłoszeniem

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedsięwzięcie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach budżetu Transeuropejskich Sieci Transportowych (TEN-T) z wyłączeniem części zamówienia dotyczącej przygotowania oprogramowania..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dro-Konsult Sp. zo.o., ul. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1047000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1366400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1366400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1366400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.