eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej oraz sprzêtu komputerowego dla Wydzia³u Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawyPN/04-2012/DOP-a)

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-02-08

Lublin: Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej oraz sprzêtu komputerowego dla Wydzia³u Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/04-2012/DOP-a)
Numer og³oszenia: 32299 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej , Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej oraz sprzêtu komputerowego dla Wydzia³u Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/04-2012/DOP-a).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury kontrolnej i badawczej oraz sprzêtu komputerowego dla Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie obejmuj±ca: Zadanie 1: dostawa mieszad³a magnetycznego z p³yt± grzewcz± oraz elektronicznymi regulatorami szybko¶ci mieszania i temperatury - 1 szt.; Zadanie 2: dostawa wagi analitycznej dwuzakresowej - 1 szt.; Zadanie 3: dostawa pompy laboratoryjnej do cieczy z mikroprocesorowym sterownikiem - 1 szt.; Zadanie 4: dostawa regulatorów masowego przep³ywu gazów - 4 szt.; Zadanie 5: dostawa notebooka - 1 szt.; Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ. Oferowany towar ma byæ nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w II pó³roczu 2011 roku, nieu¿ywany w jakimkolwiek laboratorium oraz nieeksponowany na konferencjach lub imprezach targowych. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: Gwarancja bêdzie udzielona na okres: w Czê¶ci 1 zamówienia: minimum 12 miesiêcy; w Czê¶ci 2 zamówienia: minimum 24 miesi±ce; w Czê¶ci 3 zamówienia: minimum 12 miesiêcy; w Czê¶ci 4 zamówienia: minimum 36 miesiêcy; w Czê¶ci 5 zamówienia: minimum 36 miesiêcy. b) Wykonawca zapewni bezp³atny serwis na czas trwania gwarancji: czas przyst±pienia do naprawy przy zg³oszeniu usterki faxem nast±pi: w Czê¶ci 1 zamówienia: w ci±gu dwóch dni; w Czê¶ci 2 zamówienia: w ci±gu dwóch dni; w Czê¶ci 3 zamówienia: w ci±gu trzech dni; w Czê¶ci 4 zamówienia: w ci±gu trzech dni; w Czê¶ci 5 zamówienia: w ci±gu dwóch dni. Naprawa nast±pi w miejscu u¿ytkowania sprzêtu, w przypadku konieczno¶ci wykonania naprawy poza miejscem u¿ytkowania sprzêtu, Wykonawca zapewni na w³asny koszt odbiór sprzêtu do naprawy i jego dostawê po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzêtu zastêpczego na czas naprawy. c) Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny przez okres co najmniej 60 miesiêcy od daty zakoñczenia gwarancji. Czas przyst±pienia do naprawy przy zg³oszeniu usterki faxem nast±pi: w Czê¶ci 1 zamówienia: w ci±gu trzech dni; w Czê¶ci 2 zamówienia: w ci±gu trzech dni; w Czê¶ci 3 zamówienia: w ci±gu piêciu dni; w Czê¶ci 4 zamówienia: w ci±gu piêciu dni; w Czê¶ci 5 zamówienia: w ci±gu trzech dni. Naprawa nast±pi w miejscu u¿ytkowania sprzêtu, w przypadku konieczno¶ci wykonania naprawy poza miejscem u¿ytkowania sprzêtu, Wykonawca zapewni na w³asny koszt odbiór sprzêtu do naprawy i jego dostawê po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzêtu zastêpczego na czas naprawy.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-6, 38.50.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnieñ.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek spe³ni± Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali z nale¿yt± staranno¶ci±: a) Czê¶æ nr 1 zamówienia - Zadanie 1: przynajmniej jedn± dostawê lub dostawy aparatury kontrolnej i badawczej na kwotê brutto lub ³±czn± kwotê brutto minimum 2 500,00 PLN, b) Czê¶æ nr 2 zamówienia - Zadanie 2: przynajmniej jedn± dostawê lub dostawy aparatury kontrolnej i badawczej na kwotê brutto lub ³±czn± kwotê brutto minimum 8 000,00 PLN, c) Czê¶æ nr 3 zamówienia - Zadanie 3: przynajmniej jedn± dostawê lub dostawy aparatury kontrolnej i badawczej na kwotê brutto lub ³±czn± kwotê brutto minimum 5 000,00 PLN, d) Czê¶æ nr 4 zamówienia - Zadanie 4: przynajmniej jedn± dostawê lub dostawy aparatury kontrolnej i badawczej na kwotê brutto lub ³±czn± kwotê brutto minimum 20 000,00 PLN, e) Czê¶æ nr 5 zamówienia - Zadanie 5: przynajmniej jedn± dostawê lub dostawy sprzêtu komputerowego na kwotê brutto lub ³±czn± kwotê brutto minimum 5 000 PLN.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana mo¿e dotyczyæ sytuacji, gdy model towaru okre¶lony w ofercie, a nastêpnie w umowie, przesta³ byæ produkowany i jest niedostêpny, co bêdzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inny model towaru, który musi spe³niaæ warunki okre¶lone w SIWZ, za cenê okre¶lon± w ofercie i umowie. 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy w formie aneksu do umowy. 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku gdy nast±pi zmiana stawki podatku od towarów i us³ug na asortyment stanowi±cy przedmiot zamówienia w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: UNIWERSYTET MARII CURIE-SK£ODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1201.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII CURIE-SK£ODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1201.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Postêpowanie wspó³finansowane z European Commission - Fuel Cells and Hydrogen Joint Undertaking w ramach projektu Development of an Internal Reforming Alcohol High Temperature PEM Fuel Cell Stack - IRAFC Opracowanie baterii wysokotemperaturowych ogniw paliwowych PEM z wewnêtrznym reformingiem alkoholi realizowanego na podstawie umowy Nr Joint Technology Initiatives - Collaborative project No 245202 Seventh Framework Programme of the European Communities for Research, Technological Development and Demonstration Activities - Energy. Grant under the call of the Fuel Cells and Hydrogen Joint Undertaking FCH-JU-2008-1, area SP1-JTI-FCH-4.2 Fuel supply technology for portable and micro FC w ramach 7. Programu Ramowego w zakresie badañ i rozwoju technologicznego (7PR).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mieszad³a magnetycznego z p³yt± grzewcz± oraz elektronicznymi regulatorami szybko¶ci mieszania i temperatury - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Mieszad³o magnetycznego z p³yt± grzewcz± oraz elektronicznymi regulatorami szybko¶ci mieszania i temperatury - 1 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wagi analitycznej dwuzakresowej - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Waga analityczna dwuzakresowa - 1 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pompy laboratoryjnej do cieczy z mikroprocesorowym sterownikiem - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pompa laboratoryjna do cieczy z mikroprocesorowym sterownikiem - 1 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dostawa regulatorów masowego przep³ywu gazów - 4 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Regulatory masowego przep³ywu gazów - 4 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Dostawa notebooka - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Notebook - 1 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.