Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-02-08
Lublin: Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej oraz sprzêtu komputerowego dla Wydzia³u Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/04-2012/DOP-a)
Numer og³oszenia: 32299 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej , Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej oraz sprzêtu komputerowego dla Wydzia³u Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/04-2012/DOP-a).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury kontrolnej i badawczej oraz sprzêtu komputerowego dla Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie obejmuj±ca: Zadanie 1: dostawa mieszad³a magnetycznego z p³yt± grzewcz± oraz elektronicznymi regulatorami szybko¶ci mieszania i temperatury - 1 szt.; Zadanie 2: dostawa wagi analitycznej dwuzakresowej - 1 szt.; Zadanie 3: dostawa pompy laboratoryjnej do cieczy z mikroprocesorowym sterownikiem - 1 szt.; Zadanie 4: dostawa regulatorów masowego przep³ywu gazów - 4 szt.; Zadanie 5: dostawa notebooka - 1 szt.; Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ. Oferowany towar ma byæ nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w II pó³roczu 2011 roku, nieu¿ywany w jakimkolwiek laboratorium oraz nieeksponowany na konferencjach lub imprezach targowych. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: Gwarancja bêdzie udzielona na okres: w Czê¶ci 1 zamówienia: minimum 12 miesiêcy; w Czê¶ci 2 zamówienia: minimum 24 miesi±ce; w Czê¶ci 3 zamówienia: minimum 12 miesiêcy; w Czê¶ci 4 zamówienia: minimum 36 miesiêcy; w Czê¶ci 5 zamówienia: minimum 36 miesiêcy. b) Wykonawca zapewni bezp³atny serwis na czas trwania gwarancji: czas przyst±pienia do naprawy przy zg³oszeniu usterki faxem nast±pi: w Czê¶ci 1 zamówienia: w ci±gu dwóch dni; w Czê¶ci 2 zamówienia: w ci±gu dwóch dni; w Czê¶ci 3 zamówienia: w ci±gu trzech dni; w Czê¶ci 4 zamówienia: w ci±gu trzech dni; w Czê¶ci 5 zamówienia: w ci±gu dwóch dni. Naprawa nast±pi w miejscu u¿ytkowania sprzêtu, w przypadku konieczno¶ci wykonania naprawy poza miejscem u¿ytkowania sprzêtu, Wykonawca zapewni na w³asny koszt odbiór sprzêtu do naprawy i jego dostawê po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzêtu zastêpczego na czas naprawy. c) Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny przez okres co najmniej 60 miesiêcy od daty zakoñczenia gwarancji. Czas przyst±pienia do naprawy przy zg³oszeniu usterki faxem nast±pi: w Czê¶ci 1 zamówienia: w ci±gu trzech dni; w Czê¶ci 2 zamówienia: w ci±gu trzech dni; w Czê¶ci 3 zamówienia: w ci±gu piêciu dni; w Czê¶ci 4 zamówienia: w ci±gu piêciu dni; w Czê¶ci 5 zamówienia: w ci±gu trzech dni. Naprawa nast±pi w miejscu u¿ytkowania sprzêtu, w przypadku konieczno¶ci wykonania naprawy poza miejscem u¿ytkowania sprzêtu, Wykonawca zapewni na w³asny koszt odbiór sprzêtu do naprawy i jego dostawê po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzêtu zastêpczego na czas naprawy.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-6, 38.50.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnieñ.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek spe³ni± Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali z nale¿yt± staranno¶ci±: a) Czê¶æ nr 1 zamówienia - Zadanie 1: przynajmniej jedn± dostawê lub dostawy aparatury kontrolnej i badawczej na kwotê brutto lub ³±czn± kwotê brutto minimum 2 500,00 PLN, b) Czê¶æ nr 2 zamówienia - Zadanie 2: przynajmniej jedn± dostawê lub dostawy aparatury kontrolnej i badawczej na kwotê brutto lub ³±czn± kwotê brutto minimum 8 000,00 PLN, c) Czê¶æ nr 3 zamówienia - Zadanie 3: przynajmniej jedn± dostawê lub dostawy aparatury kontrolnej i badawczej na kwotê brutto lub ³±czn± kwotê brutto minimum 5 000,00 PLN, d) Czê¶æ nr 4 zamówienia - Zadanie 4: przynajmniej jedn± dostawê lub dostawy aparatury kontrolnej i badawczej na kwotê brutto lub ³±czn± kwotê brutto minimum 20 000,00 PLN, e) Czê¶æ nr 5 zamówienia - Zadanie 5: przynajmniej jedn± dostawê lub dostawy sprzêtu komputerowego na kwotê brutto lub ³±czn± kwotê brutto minimum 5 000 PLN.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana mo¿e dotyczyæ sytuacji, gdy model towaru okre¶lony w ofercie, a nastêpnie w umowie, przesta³ byæ produkowany i jest niedostêpny, co bêdzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inny model towaru, który musi spe³niaæ warunki okre¶lone w SIWZ, za cenê okre¶lon± w ofercie i umowie. 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy w formie aneksu do umowy. 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku gdy nast±pi zmiana stawki podatku od towarów i us³ug na asortyment stanowi±cy przedmiot zamówienia w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: UNIWERSYTET MARII CURIE-SK£ODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1201.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII CURIE-SK£ODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1201.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Postêpowanie wspó³finansowane z European Commission - Fuel Cells and Hydrogen Joint Undertaking w ramach projektu Development of an Internal Reforming Alcohol High Temperature PEM Fuel Cell Stack - IRAFC Opracowanie baterii wysokotemperaturowych ogniw paliwowych PEM z wewnêtrznym reformingiem alkoholi realizowanego na podstawie umowy Nr Joint Technology Initiatives - Collaborative project No 245202 Seventh Framework Programme of the European Communities for Research, Technological Development and Demonstration Activities - Energy. Grant under the call of the Fuel Cells and Hydrogen Joint Undertaking FCH-JU-2008-1, area SP1-JTI-FCH-4.2 Fuel supply technology for portable and micro FC w ramach 7. Programu Ramowego w zakresie badañ i rozwoju technologicznego (7PR).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mieszad³a magnetycznego z p³yt± grzewcz± oraz elektronicznymi regulatorami szybko¶ci mieszania i temperatury - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Mieszad³o magnetycznego z p³yt± grzewcz± oraz elektronicznymi regulatorami szybko¶ci mieszania i temperatury - 1 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wagi analitycznej dwuzakresowej - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Waga analityczna dwuzakresowa - 1 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pompy laboratoryjnej do cieczy z mikroprocesorowym sterownikiem - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pompa laboratoryjna do cieczy z mikroprocesorowym sterownikiem - 1 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dostawa regulatorów masowego przep³ywu gazów - 4 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Regulatory masowego przep³ywu gazów - 4 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Dostawa notebooka - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Notebook - 1 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposa¿enia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu nale¿±cego do szko³y wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagie³³y 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdro¿enie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kot³owni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczys³awa Kaczyñskiego SPZOZ w Lublinie
- "¦wiadczenie us³ug ¿ywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkó³ Ogólnokszta³c±cych nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych okre¶laj±cych warto¶æ nieruchomo¶ci gruntowych oraz opinii okre¶laj±cej rynkow± stawkê czynszu netto za nieruchomo¶æ zabudowan± - III czê¶ci
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kszta³cenia ogólnego w Powiecie £ukowskim"
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Zakup wraz z dostaw± sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa komputerów przeno¶nych i replikatorów portów usb
- Dostawa sprzêtu elektronicznego do szkó³ podstawowych z terenu gminy K³oczew
- ZAKUP KOMPUTERÓW
wiêcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.