eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Wykonanie ocieplenia ścian i dachu oraz wymiana stolarki okiennej w budynku Administracji Budynków Komunalnych w Rumi - przetarg 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-30

Rumia: Wykonanie ocieplenia ścian i dachu oraz wymiana stolarki okiennej w budynku Administracji Budynków Komunalnych w Rumi - przetarg 2.
Numer ogłoszenia: 322984 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ocieplenia ścian i dachu oraz wymiana stolarki okiennej w budynku Administracji Budynków Komunalnych w Rumi - przetarg 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót: ETAP I - część wysoka 1) Prace przygotowawcze przy wykonywaniu dociepleń: a) wykucie z muru krat okiennych, b) wykucie z muru ościeżnic (okna i drzwi), c) wykucie luksferów, d) skucie węgarków wraz z wyrównaniem powierzchni po skuciu, e) demontaż skrzynki wnękowej hydrantowej i elektrycznej, f) rozebranie rur spustowych i rynien, g) rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. h) demontaż wysięgników lamp na ścianach, i) demontaż przewodów z tworzywa sztucznego na elewacji oraz kabelkowych nieopancerzonych, j) rozebranie nawierzchni, k) rozebranie ścian studzienek i dna oraz wywiezienie gruzu i jego utylizacja, l) wykonanie (dolewki) powiększającej płytę denną studzienek i przemurowanie ścianek studzienek, założenie krat, zasypanie wykopów oraz remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych, ł) montaż skrzynki hydrantowej i elektrycznej, m) przeróbki wody (kran) z montażem nowego zaworu kulowego, n) wymiana wsporników instalacji uziemiającej i odgromowej na ścianie i dachu. 2) Ocieplenie ścian zewnętrznych: a) demontaż komina spalinowego na elewacji, b) docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi gr. 14 cm wraz z przyklejeniem dodatkowej warstwy siatki na ścianach - 406,79 m2, c) docieplenie ościeży o szer. 30 cm z cegły płytami styropianowymi gr. 2 cm wraz z przyklejeniem dodatkowej warstwy siatki na ościeżach - 55,56 m2, d) ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, e) wykonanie boni w styropianie 151,80 m, f) obróbki blacharskie, g) czyszczenie i malowanie balustrad, h) czyszczenie i malowanie daszku nad wejściem wraz z konstrukcją, i) czyszczenie, konserwacja i malowanie ogrodzenia. 3) Malowanie elewacji: a) nałożenie na ściany tynku cienkowarstwowego malowanego farbą silikonową - 462,35 m2 b) malowanie, obsadzanie i regulacja krat okiennych. 4) Ocieplenie dachu: a) demontaż kominów oraz wywiewek wentylacyjnych oraz ich ponowne zamontowanie, b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, c) wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych, d) mocowanie płyt styropianowych za pomocą łączników mechanicznych, e) pokrycie dachów papą termozgrzewalną oraz obróbki z papy nawierzchniowej, f) przybicie łat potrzebnych do mocowania rynien, g) naprawa gzymsu, h) wykonanie obróbek blacharskich, i) montaż prefabrykowanych rynien dachowych i rur spustowych, j) wykonanie remontu kominów (skucie tynku, demontaż czapek, nadbudowanie, deskowanie konstrukcji, wykonanie nowych czapek, kapinosów i tynków, malowanie i nadmurowanie murków attykowych), k) przebudowa wyłazu dachowego, l) montaż wysięgników lamp na ścianie ceglanej, ł) przebudowa instalacji odgromowej. 5) Montaż stolarki zewnętrznej: a) wymiana okien drewnianych na PCW, b) wymiana drzwi wejściowych do budynku. ETAP II - część niska 1) Prace przygotowawcze przy wykonywaniu dociepleń: a) wykucie z muru krat okiennych, b) rozebranie rur spustowych i rynien, c) rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów i itp. 2) Ocieplenie ścian zewnętrznych: a) demontaż drabiny na dach, jej oczyszczenie, konserwacja i ponowne zamontowanie, b) docieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 5 cm - 110,11 m2, c) docieplenie ościeży płytami styropianowymi - 11,28 m2, d) przyklejenie warstwy siatki na ścianach i ościeżach, e) ochrona narożników wypukłych poprzez zamontowanie narożników metalowych, f) wykonanie boni w styropianie, g) wykonanie boazerii, h) obróbki blacharskie, i) czyszczenie i malowanie balustrad. 3) Malowanie elewacji: a) nałożenie na ściany tynku cienkowarstwowego malowanego farbą silikonową - 122,45 m2, b) malowanie, obsadzanie i regulacja krat okiennych. 4) Ocieplenie dachu: a) demontaż wywiewek wentylacyjnych, b) wykonanie izolacji cieplnej za pomocą płyt styropianowych, c) pokrycie dachu papą termozgrzewalną, d) przybicie łat drewnianych do mocowania rynien, e) wykonanie obróbek blacharskich, f) montaż zdemontowanych rynien i rur spustowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8.000,00 zł, słownie: osiem tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizację robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj. zrealizowanych co najmniej dwóch kontraktów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia polegających na robotach budowlanych w zakresie docieplenia ścian o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każdy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. minimum jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami i wpisaną na listę członków właściwej izby zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zm.), do obsadzenia stanowiska kierownika budowy, która powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi i wpisanymi na listę członków właściwej izby

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wniesienie wymaganego wadium,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ; 2) uproszczony kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. W umowie Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wystąpienie kolizji nieprzewidzianej w projekcie i uniemożliwiającej kontynuację robót, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego; 2) wystąpienia wad lub braków w dokumentacji projektowej; 3) wystąpienia zmian dokumentacji projektowej; 4) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych; 5) wystąpienia siły wyższej; 6) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów; 7) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 8) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. Zamawiający dopuszcza także w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmiany kluczowego personelu, po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 3. Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia dopuszcza możliwość zmiany lub wprowadzenia Podwykonawcy nieprzewidzianego w ofercie, na pisemny wniosek Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązującego podatku VAT w trakcie realizacji zamówienia , w przypadku zaistnienia robót zamiennych oraz robót dodatkowych, których wartość nie przekracza kwoty wyrażonej w PLN i równoważnej wartości 14.000 Euro netto. 5. Nie dopuszcza się zmian w umowie z zastrzeżeniem okoliczności zawartych w niniejszym rozdziale. 6. Dopuszcza się zmiany w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w niniejszym rozdziale ust. 2 - 6 oraz gdy zmiany te są nieistotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rumia.pl (Zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Referat Zamówień Publicznych pok. 213..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Sekretariat pok. 204..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 1) Etap I : 60 dni od daty podpisania umowy, 2) Etap II: od 01.03.2013 r. do 15.06.2013 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.