eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawy sprężonego tlenu medycznego oraz mieszanki medycznego podtlenku azotu z tlenem medycznym, DZP/38/382-56/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-07

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy sprężonego tlenu medycznego oraz mieszanki medycznego podtlenku azotu z tlenem medycznym, DZP/38/382-56/11
Numer ogłoszenia: 322931 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprężonego tlenu medycznego oraz mieszanki medycznego podtlenku azotu z tlenem medycznym, DZP/38/382-56/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprężonego tlenu medycznego oraz mieszanki medycznego podtlenku azotu z tlenem medycznym dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części (pakietów): Pakiet nr 1 - Sprężony tlen medyczny w butlach 40 litrowych (lek) wraz z ich dzierżawą; Pakiet nr 2 - Mieszanka podtlenku azotu z tlenem medycznym (w stosunku 50% v/v + 50% v/v) wraz z dzierżawą butli. Opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu Nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa transportem specjalistycznym Wykonawcy tlenu medycznego w stanie sprężonym wraz z dzierżawą butli. Zamawiana ilość sprężonego tlenu medycznego w butlach 40 litrowych (lek)-2 419,2m3. Ilość butli dzierżawionych 40 litrowych - 30 sztuk na dzień przez 425 dni. Miejsce dostawy - Szpital Dziecięcy, ul. Krasickiego 21, Jastrzębie-Zdrój Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy : Wykonawca zobowiązany jest : a) dostarczyć sprężony tlen medyczny do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb Zamawiającego, najpóźniej max do 3 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania (telefonicznie lub faksem lub e-mailem) przez Zamawiającego (średnio raz w miesiącu po 115,2 m3), b) zapewnić zgodność i jakość dostarczanego sprężonego tlenu medycznego z obowiązującymi normami PN - C - 84910:1997 i F. P. IV oraz dołączyć do każdej dostawy wyniki badań czystości gazu - świadectwa kontroli jakości, c) dostawy realizować w dni robocze w godzinach od 7-mej do 14-tej. W przypadku dostaw o innych porach konieczne jest wcześniejsze ustalenie z Zamawiającym terminu dostawy, d) zapewnić przy dostawie pełnych butli również odbiór pustych butli, e) dostarczać butle trwale oznakowane w sposób jednoznacznie identyfikujący właściciela, który odpowiada za jej stan techniczny, bezpieczeństwo i dostosowanie do norm UE zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) napełnione butle zabezpieczać plombami jednostki odpowiedzialnej za zawartość (napełniającej) w sposób uniemożliwiający jej zmianę lub użycie bez naruszenia plomby, g) butle z tlenem medycznym oznaczać jednoznaczną identyfikacją zawartości - seria napełnionej zawartości i data przydatności do używania. Podstawą do ewidencji dostaw będą dokumenty dostawy potwierdzone przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Termin ważności przedmiotu zamówienia - nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania całej ilości przedmiotu zamówienia bez konsekwencji finansowych. Opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu Nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa transportem specjalistycznym Wykonawcy mieszanki medycznego podtlenku azotu (N20) z tlenem medycznym w stosunku 50% v/v + 50 % v/v do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Mieszankę medycznego podtlenku azotu z tlenem medycznym w stosunku 50% v/v + 50% v/v - w ilości 56 m3 2. Transport wyżej wymienionej mieszanki do siedziby Zamawiającego średnio raz w miesiącu po 2,8 m3 3. Dzierżawę 2 butli 10 litrowych na dzień (2,8 m3) przez 365 dni. 4. Zawór dozujący mieszankę medyczną podtlenku azotu z tlenem medycznym 5. Stojak z kółkami do butli 10l 6. Ustniki jednorazowe w opakowaniu po 100 sztuk - w ilości 3 opakowań Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest: a) dostarczyć mieszankę medycznego podtlenku azotu z tlenem medycznym do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb Zamawiającego, najpóźniej max do 3 dni robocze od zgłoszenia zapotrzebowania (telefonicznie lub faksem lub e-mailem) przez Zamawiającego (średnio raz w miesiącu po 2,8 m3 ), b) zapewnić zgodność i jakość dostarczanej mieszanki medycznego podtlenku azotu i tlenu medycznego (gaz rozweselający w trakcie porodu) z obowiązującymi normami i F. P. IV oraz dołączyć do każdej dostawy wyniki badań czystości gazu - świadectwa kontroli jakości, c) dostawy realizować w dni robocze w godzinach od 7-mej do 14-tej. W przypadku dostaw o innych porach konieczne jest wcześniejsze ustalenie z Zamawiającym terminu dostawy, d) zapewnić przy dostawie butli pełnych również odbiór butli pustych, e) dostarczać butle trwale oznakowane w sposób jednoznacznie identyfikujący właściciela, który odpowiada za jej stan techniczny, bezpieczeństwo i dostosowanie do norm UE zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) napełnione butle zabezpieczać plombami jednostki odpowiedzialnej za zawartość (napełniającej) w sposób uniemożliwiający jej zmianę lub użycie bez naruszenia plomby, g) butle z mieszanką medycznego podtlenku azotu z tlenem medycznym oznaczać jednoznaczną identyfikacją zawartości - seria napełnionej zawartości i datą przydatności do używania, h) butle zaopatrzone w zawór zamykający ze zintegrowanym regulatorem ciśnienia. Podstawą do ewidencji dostaw będą dokumenty dostawy potwierdzone przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Termin ważności przedmiotu zamówienia - nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania całej ilości przedmiotu zamówienia bez konsekwencji finansowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowania wadium nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zezwolenie na wytwarzanie środka farmaceutycznego lub produktu leczniczego wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego - wg Załącznika Nr 6

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy - wg Załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony Formularz oferty - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia/ pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - konsorcjum, spółka cywilna); umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: 1) zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług; 2) korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy z zastrzeżeniem wymaganych parametrów jakościowych dla danego produktu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2, Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębiu-Zdrój, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, XI p., pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, sekretariat WSS Nr 2 pokój Nr A1 na I piętrze. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.12.2011 r. o godz. 10:30, w sali konferencyjnej na I piętrze (A 21)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Sprężony tlen medyczny w butlach 40 litrowych (lek) wraz z ich dzierżawą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik Nr 1).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Mieszanka podtlenku azotu z tlenem medycznym (w stosunku 50% v/v + 50% v/v) wraz z dzierżawą butli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik Nr 1).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.