eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-05

Kraków: dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 3226 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 3921 338, faks 12 3921956.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz materiałów papierniczych na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. 1.1. Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest dostawa materiałów biurowych, których wykaz stanowi załącznik nr 1A do siwz (formularz cenowy dla części I zamówienia). Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2A/B do siwz. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 1.2. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest dostawa materiałów papierniczych, których wykaz stanowi załącznik nr 1B do siwz (formularz cenowy dla części II zamówienia). Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2A/B do siwz. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30197630-1 Papier do drukowania, 30197644-2 Papier kserograficzny. 2. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków, Nowy Sącz, Tarnów. 3. Wielkość lub zakres zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych kwoty 134 000,00 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EWT)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Włodzimierz Leszczyński, ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201579,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221652,77

  • Oferta z najniższą ceną: 221652,77 / Oferta z najwyższą ceną: 250860,14

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: dostawa materiałów papierniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ProOffice net., ul. Łagiewnicka 33a, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114741,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138404,93

  • Oferta z najniższą ceną: 138404,93 / Oferta z najwyższą ceną: 147214,05

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Dostawa materiałów biurowych i papieru jest dostawą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, szacunkowa wartość zamówienia wynosi 316 320,93 PLN co stanowi równowartość 74 870,63 euro (przy kursie 4,2249 zł za euro - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów, Dz.U. z 2013 r., poz. 1692), jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.