Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-15
Poznań: Dostawa wraz z montażem mebli dla:
CZĘŚĆ I - dostawa wraz z montażem szaf metalowych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach pl. Przemysława 9;
CZĘŚĆ II - dostawa wraz z montażem mebli dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach pl. Przemysława 9 i Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mosinie ul. Kościelna 2.
Numer ogłoszenia: 32252 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, fax 061 8480556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli dla: CZĘŚĆ I - dostawa wraz z montażem szaf metalowych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach pl. Przemysława 9; CZĘŚĆ II - dostawa wraz z montażem mebli dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach pl. Przemysława 9 i Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mosinie ul. Kościelna 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem mebli dla: CZĘŚĆ I - dostawa wraz z montażem szaf metalowych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach pl. Przemysława 9; CZĘŚĆ II - dostawa wraz z montażem mebli dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach pl. Przemysława 9 i Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mosinie ul. Kościelna 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.12.11.70 - Szafy metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) zaakceptują projekt umowy 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego do SIWZ druku. Uwaga! Na każdą część, na którą oferent zamierza złożyć ofertę powinien zostać złożony oddzielny formularz ofertowy; 2) szczegółowa kalkulacja cenowa - dotyczy każdej pozycji zawartej w załącznikach do siwz (UWAGA! Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji. Niewycenienie którejkolwiek z pozycji skutkować będzie odrzuceniem złożonej oferty); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem; 5) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik do siwz. 6) Szczegółowy opis oferowanego asortymentu. Zamawiający wymaga podania - co najmniej - informacji o oferowanym przedmiocie zamówienia podanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 7) W zakresie części I - dostawa szaf metalowych - zamawiający wymaga podania producenta oferowanych szaf oraz załączenia zdjęć/ rysunków itp. oferowanych szaf.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) w siedzibie zamawiającego, pok. 308; 2) listem poleconym za pobraniem; 3) pobrać z ww. strony internetowej. W przypadkach określonych w pkt. 1 i 2 pobierana będzie opłata w wysokości 10 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 11:00, miejsce: OFERTĘ NALEŻY ZŁOŻYĆ W DWÓCH ZAMKNIĘTYCH KOPERTACH W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO UL. JACKOWSKIEGO 18, 60-509 POZNAŃ POKÓJ 002 KANCELARIA STAROSTWA DO DNIA 25.02.2008r., do godz. 11:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem szaf metalowych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach pl. Przemysława 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem szaf metalowych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach pl. Przemysława 9.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.70-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach pl. Przemysława 9 i Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mosinie ul. Kościelna 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem mebli dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach pl. Przemysława 9 i Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mosinie ul. Kościelna 2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
- Budowa żłobka w gminie Pełczyce
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem do jednostek UMB, podziałem na 2 części
- Wykonanie kompleksowej zabudowy kuchennej wraz z dostarczeniem niezbędnych sprzętów AGD w pomieszczeniach Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Lubuczewie.
- Zakup, dostawa, montaż mebli i sprzętu do jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy Kórnik
- "Adaptacja budynku przy ul. Chyliczkowskiej 47 w Piasecznie na potrzeby Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej oraz wsparcia osób z niepełnosprawnościami".
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.