Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-12
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
www.bip.um.bielsko.plOgłoszenie nr 322316 - 2016 z dnia 2016-10-12 r.
Bielsko-Biała: Zagospodarowanie i budowa terenów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w Bielsku-Białej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny
51566100000, ul.
Plac Ratuszowy
1,
43300
Bielsko-Biała, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
334 971 497, e-mail
, faks
33 4971786, 8227539.
Adres strony internetowej (URL): www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.um.bielsko.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.um.bielsko.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem poczty, kuriera. Pod adres: Wydział Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 (parter, pok. nr 6).
Adres:
Wydział Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 (parter, pok. nr 6).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie i budowa terenów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w Bielsku-Białej
Numer referencyjny: GM.271.81.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie i budowa terenów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w Bielsku-Białej. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, postępowanie podzielono na części: Część I: Osiedle Biała Północ: Park rekreacyjny w dzielnicy Biała Północ (Obszary) - zielony skwer. Część II: Osiedle Mikuszowice Krakowskie: Plac zabaw i siłownia w Mikuszowicach Krakowskich. Część III: Osiedle Mikuszowice Krakowskie: Podest betonowy. Część IV: Centrum rekreacyjno-parkowe w Komorowicach Śląskich. Część V: Osiedle Straconka: Zagospodarowanie terenu zielonego na cele sportowo-rekreacyjne w Straconce "Zielony zakątek" - kontynuacja. Część VI: Osiedle Biała Wschód: Doposażenie Ogródka Jordanowskiego. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części (pod warunkiem, że będzie w stanie wykonać wszystkie części zamówienia - na które ofertę złoży - w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie). Zakres robót obejmuje w szczególności: ? Dla Części I: Wykonanie utwardzonego skweru wypoczynkowego (nawierzchnia z kostki niefazowanej), nasadzenia drzew i krzewów, zamontowanie 4 ławek z oparciem i 2 koszy na śmieci, ułożenie palisady betonowej, wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej, inwentaryzacja geodezyjna: a) chodnik z kostki grubości 6 cm; b) wykonanie nawierzchni z kostki niefazowanej; c) wykonanie nawierzchni z kory (zrębki); d) wykonanie obrzeży i palisady e) zieleń, roboty porządkowe i regeneracyjne; f) montaż urządzeń zabawowych i małej architektury; g) obsługa geodezyjna. ? Dla Części II: Wykonanie nawierzchni bezpiecznej przerostowej pod cały plac zabaw oraz pod montowane urządzenia siłowni zewnętrznej, zamontowanie zestawu typu zamek, zamontowanie 2 urządzeń siłowni zewnętrznej: Wioślarz + Prasa Nożna, Biegacz + Orbitrek, uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna: a) roboty przygotowawcze; b) roboty ziemne - wykonanie wykopu; c) wykonanie nawierzchni bezpiecznej, przerostowej; d) montaż urządzeń placu zabaw; e) montaż urządzeń siłowni zewnętrznej; f) uporządkowanie terenu. ? Dla Części III: Wykonanie utwardzonego placu z betonu C25/30 o gr.10 cm, o powierzchni zacieranej o wymiarach 12 x 12 m, zazbrojoną siatką z prętów fi8 o oczku 10 x 10 cm, posadowioną na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 30 cm: a) roboty przygotowawcze; b) roboty ziemne - wykonanie wykopu; c) wykonanie nawierzchni betonowej; d) uporządkowanie terenu. ? Dla Części IV: Chodnik o nawierzchni z kostki brukowej, bezfazowej od ul. Aktorów oraz od ul. Mazańcowickiej, furtka wejściowa w istniejącym ogrodzeniu od ul. Aktorów, ogrodzenie placu zabaw ogrodzeniem systemowym, panelowym z elementami ozdobnymi wraz z dwoma furtkami, rozbiórka istniejącego ogrodzenia, wykonanie nawierzchni bezpiecznej przerostowej pod cały plac zabaw oraz montaż urządzeń placu zabaw (huśtawki mix, 2 kiwaków, huśtawki wagowej, piaskownicy, linarium) i elementów małej architektury (2 ławek parkowych i 1 kosza na śmieci, tablicy z regulaminem), uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna: a) roboty przygotowawcze; b) rozbiórka elementów ogrodzeń; c) roboty ziemne - wykonanie wykopu; d) wykonanie nawierzchni bezpiecznej; e) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej; f) montaż urządzeń placu zabaw; g) montaż urządzeń małej architektury; h) ogrodzenie zewnętrzne; i) uporządkowanie terenu. ? Dla Części V: Wykonanie nawierzchni z płyt gumowych, przerostowych, urządzenia zabawowe (piramida wspinaczkowa, huśtawka Bocianie Gniazdo, karuzela, bujak, piaskownica, tablica z regulaminem), uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna: a) roboty przygotowawcze; b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej; c) montaż urządzeń placu zabaw; d) montaż urządzeń małej architektury; e) uporządkowanie terenu. Proszę nie wyceniać niżej wymienionych pozycji przedmiaru: 10d1.2, 11d1.2, 15d.2 ? Dla Części VI: Montaż urządzeń małej architektury (urządzenia do street workout, kosz na śmieci i ławka z oparciem), nawierzchnia bezpieczna przerostowa pod streetworkout, wykonanie chodnika z utwardzonej nawierzchni z kostki brukowej niefazowanej, uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna: a) roboty przygotowawcze; b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej; c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej; d) montaż urządzeń małej architektury; e) uporządkowanie terenu. Proszę nie wyceniać niżej wymienionych pozycji przedmiaru: 20d2.2
II.5) Główny kod CPV: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
Dodatkowe kody CPV:45112723-9, 45233260-9, 45236290-9, 45111200-0, 45342000-6, 45223810-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 279435.65
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Określenie warunków: zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Określenie warunków: zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. dla części I:
Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na zagospodarowaniu skweru, parku lub zieleńca o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych 00/100), z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1, 2 i 3 SIWZ.
2. dla części II:
Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną pracę polegającą na budowie placu zabaw lub siłowni zewnętrznej, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) oraz co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat, o powierzchni min. 100 m2 z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1, 2 i 3 SIWZ.
3. dla części III:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
4. dla części IV:
Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną pracę polegającą na budowie placu zabaw, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) oraz co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat, o powierzchni min. 60 m2 z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończona.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1, 2 i 3 SIWZ.
5. dla części V:
Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną pracę polegającą na budowie placu zabaw, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) oraz co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat, o powierzchni min. 100 m2 z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1, 2 i 3 SIWZ.
6. dla części VI:
Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną pracę polegającą na budowie placu zabaw, siłowni zewnętrznej lub zestawu do streetworkout, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) oraz co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat, o powierzchni min. 100 m2 z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1, 2 i 3 SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
2. Dowody potwierdzające, że roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami są:
- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane;
- inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). 2. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, 3. Kosztorys ofertowy 4. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. 7. Wykaz urządzeń równoważnych (w oryginale) - Załącznik nr 7 do nin. SIWZ - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu Oferta przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych do zastosowanych przez Zamawiającego (wskazanych w SIWZ i jej załącznikach), Wykonawca zobowiązany jest podać w załączniku nr 7 ich nazwę, typ, producenta oraz dane techniczne - parametry techniczne i ruchowe, gabaryty, itp. (odpowiednio do tych danych określonych w dokumentacji przetargowej), a także załączyć niezbędne dokumenty w języku polskim (karty katalogowe producenta, dokumenty opisujące cechy, typ, charakterystykę oraz dokumentację techniczną, itp. oferowanego zamiennika), z których jednoznacznie będzie wynikać, iż posiadają one parametry nie gorsze od parametrów wyspecyfikowanych w SIWZ i jej załącznikach. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia w/w dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: a. wystąpienia zdarzeń siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; b. wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający - przy zastrzeżeniu, że powyższe okoliczności wymagać będą pisemnego udokumentowania pod rygorem utraty prawa powoływania się na nie przez Wykonawcę; c. konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót; d. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność; e. gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; f. wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność; g. gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność; h. jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od wykonawcy; b) co do wynagrodzenia może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania nin. umowy; c) dopuszcza się na etapie realizacji zamówienia możliwość dokonania zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymaganym w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana taka nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, d) co do nieistotnych postanowień umowy. Wszelkie okoliczności związane z przypadkami określonymi powyżej powinny być szczegółowo udokumentowane przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/10/2016, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Osiedle Biała Północ: Park rekreacyjny w dzielnicy Biała Północ (Obszary) - zielony skwer.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie utwardzonego skweru wypoczynkowego (nawierzchnia z kostki niefazowanej), nasadzenia drzew i krzewów, zamontowanie 4 ławek z oparciem i 2 koszy na śmieci, ułożenie palisady betonowej, wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej, inwentaryzacja geodezyjna:
a) chodnik z kostki grubości 6 cm;
b) wykonanie nawierzchni z kostki niefazowanej;
c) wykonanie nawierzchni z kory (zrębki);
d) wykonanie obrzeży i palisady
e) zieleń, roboty porządkowe i regeneracyjne;
f) montaż urządzeń zabawowych i małej architektury;
g) obsługa geodezyjna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233260-9, 45112723-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
45657.52
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Osiedle Mikuszowice Krakowskie: Plac zabaw i siłownia w Mikuszowicach Krakowskich.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie nawierzchni bezpiecznej przerostowej pod cały plac zabaw oraz pod montowane urządzenia siłowni zewnętrznej, zamontowanie zestawu typu zamek, zamontowanie 2 urządzeń siłowni zewnętrznej: Wioślarz + Prasa Nożna, Biegacz + Orbitrek, uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna:
a) roboty przygotowawcze;
b) roboty ziemne - wykonanie wykopu;
c) wykonanie nawierzchni bezpiecznej, przerostowej;
d) montaż urządzeń placu zabaw;
e) montaż urządzeń siłowni zewnętrznej;
f) uporządkowanie terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
49617.27
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Osiedle Mikuszowice Krakowskie: Podest betonowy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie utwardzonego placu z betonu C25/30 o gr.10 cm, o powierzchni zacieranej o wymiarach 12 x 12 m, zazbrojoną siatką z prętów fi8 o oczku 10 x 10 cm, posadowioną na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 30 cm:
a) roboty przygotowawcze;
b) roboty ziemne - wykonanie wykopu;
c) wykonanie nawierzchni betonowej;
d) uporządkowanie terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
12170.40
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Centrum rekreacyjno-parkowe w Komorowicach Śląskich.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chodnik o nawierzchni z kostki brukowej, bezfazowej od ul. Aktorów oraz od ul. Mazańcowickiej, furtka wejściowa w istniejącym ogrodzeniu od ul. Aktorów, ogrodzenie placu zabaw ogrodzeniem systemowym, panelowym z elementami ozdobnymi wraz z dwoma furtkami, rozbiórka istniejącego ogrodzenia, wykonanie nawierzchni bezpiecznej przerostowej pod cały plac zabaw oraz montaż urządzeń placu zabaw (huśtawki mix, 2 kiwaków, huśtawki wagowej, piaskownicy, linarium) i elementów małej architektury (2 ławek parkowych i 1 kosza na śmieci, tablicy z regulaminem), uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna:
a) roboty przygotowawcze;
b) rozbiórka elementów ogrodzeń;
c) roboty ziemne - wykonanie wykopu;
d) wykonanie nawierzchni bezpiecznej;
e) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
f) montaż urządzeń placu zabaw;
g) montaż urządzeń małej architektury;
h) ogrodzenie zewnętrzne;
i) uporządkowanie terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4, 45111200-0,
45112723-9,
45233260-9,
45342000-6,
45223810-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
57127.38
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Osiedle Straconka: Zagospodarowanie terenu zielonego na cele sportowo-rekreacyjne w Straconce "Zielony zakątek" - kontynuacja.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie nawierzchni z płyt gumowych, przerostowych, urządzenia zabawowe (piramida wspinaczkowa, huśtawka Bocianie Gniazdo, karuzela, bujak, piaskownica, tablica z regulaminem), uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna:
a) roboty przygotowawcze;
b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej;
c) montaż urządzeń placu zabaw;
d) montaż urządzeń małej architektury;
e) uporządkowanie terenu.
Proszę nie wyceniać niżej wymienionych pozycji przedmiaru:
10d1.2, 11d1.2, 15d.2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4, 45111200-0,
45236290-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
58066.37
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Osiedle Biała Wschód: Doposażenie Ogródka Jordanowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Montaż urządzeń małej architektury (urządzenia do street workout, kosz na śmieci i ławka z oparciem), nawierzchnia bezpieczna przerostowa pod streetworkout, wykonanie chodnika z utwardzonej nawierzchni z kostki brukowej niefazowanej, uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna:
a) roboty przygotowawcze;
b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej;
c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej;
d) montaż urządzeń małej architektury;
e) uporządkowanie terenu.
Proszę nie wyceniać niżej wymienionych pozycji przedmiaru:
20d2.2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4, 45233260-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
56796.71
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 40 |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostosowanie do przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie przy ul. Józefa Retingera 1 (segment D i E).
- Modernizacja zasilania obwodów regulowanych i nieregulowanych Dużej Sceny Teatru Polskiego w Bielsku-Białej
- ,,Świadczenie usługi całodobowego schronienia w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży".
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Bielska-Białej w 2024 - 2025 r. (pełna nazwa zamówienia w dokumentach zamówienia)
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja nawierzchni sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Łagiewnickiej 18 w Chorzowie
- "Przebudowa gminnej, przyszkolnej infrastruktury sportowej w Busku-Zdroju"
- Remont nawierzchni boiska wielofunkcyjnego oraz wymiana lamp na lampy LED na kompleksie boisk sportowych w Barlinku przy ul. Leśnej 10 w Barlinku.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Stawowej w Markach
- Modernizacja istniejącego kompleksu sportowo-rekreacyjnego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Szkole podstawowej w Kawnicach
- Budowa bieżni lekkoatletycznej wraz ze skocznią w dal i rzutnią przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wysokiej
więcej: Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.