eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Całodobowa ochrona budynku, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Płońsku przy ul. Spółdzielczej 2 oraz utrzymanie bezpieczeństwa na terenie posesji Urzędu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Płońsk: Całodobowa ochrona budynku, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Płońsku przy ul. Spółdzielczej 2 oraz utrzymanie bezpieczeństwa na terenie posesji Urzędu
Numer ogłoszenia: 321885 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Płońsku , ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6623732, faks 023 6629300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USPlonsk/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona budynku, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Płońsku przy ul. Spółdzielczej 2 oraz utrzymanie bezpieczeństwa na terenie posesji Urzędu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Okres: od 01.01.2009 r. do 31.12.2010r. (przez okres 2 lat - tj. 17520 godzin); Ochrona będzie realizowana przez: - prowadzenie posterunku stałego - jednoosobowego przez odpowiednio przeszkolonych pracowników ochrony posiadających, co najmniej licencję 1-ego stopnia, wyposażonych w ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz własne środki łączności bezprzewodowej, -zapewnienie skutecznego wsparcia pracownikowi ochrony pełniącemu służbę w chronionym obiekcie przez własną zmotoryzowaną grupę interwencyjną mającą siedzibę i działającą na terenie Płońska lub grupę interwencyjną obcą na podstawie umowy o współpracę z podmiotem posiadającym na terenie Płońska przynajmniej oddział (filię) Agencji Ochrony, posiadającym koncesję wydaną przez MSWiA i dysponującym minimum dwoma zmotoryzowanymi własnymi grupami interwencyjnymi - grupa interwencyjna przybędzie na teren chronionego obiektu najpóźniej w ciągu 10 minut od wezwania skierowanego do centrum operacyjnego Wykonawcy przez Zamawiającego lub pełniącego służbę pracownika ochrony. W przypadku korzystania z usług grupy interwencyjnej obcej, Wykonawca wraz z ofertą złoży Zamawiającemu pisemne zobowiązanie/zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych do wykonania zamówienia osób i przystosowanych pojazdów. Szczegółowy wykaz czynności i obowiązków Wykonawcy zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. Za czynności nadzorcze, organizowanie i kierowanie zespołem pracowników wykonujących ochronę z ramienia Wykonawcy odpowiedzialny będzie pracownik Wykonawcy posiadający licencję pracownika ochrony drugiego stopnia - stosownie do art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z póżn. zm.). Zamówienie poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2) Ocena spełnienia tych warunków będzie polegać na sprawdzeniu (na zasadzie spełnia - nie spełnia) czy Wykonawcy złożyli niżej przedstawione oświadczenia i dokumenty. 3) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Wykonawcy składają następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. koncesję wydaną przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tj. z 2005r. Dz.U. Nr 145, poz.1221 z późń. zm.); c. wykaz wykonanych (również wykonywanych) usług ochrony odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia oraz o porównywalnej wartości, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; d. wykaz co najmniej pięciu osób, które będą wykonywać zamówienie (licencjonowani pracownicy ochrony); e.licencje pracowników ochrony fizycznej I lub II stopnia stwierdzające, że osoby o których mowa w lit. d posiadają wymagane uprawnienia; f. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą ubezpieczenia po 250.000 zł każda. g. wykaz przystosowanych pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia. h. pisemne zobowiązanie/zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy niezbędnych do wykonania zamówienia osób i przystosowanych pojazdów, jeżeli w wykazach, o których mowa w lit. d i g wykonawca wskazał osoby i przystosowane pojazdy, którymi będzie dysponował. W przypadku korzystania z usług grupy interwencyjnej obcej oraz w przypadku wskazania do wykonania zamówienia osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązany będzie przedstawić stosowną umowę potwierdzającą korzystanie lub możliwość korzystania z osób i przystosowanych pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia. W przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) będzie występował pełnomocnik, wymagany jest oryginał pełnomocnictwa podpisany przez osobę uprawnioną wynikającą z odpisu z właściwego rejestru działalności lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. koncesja wydana przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tj. z 2005r. Dz.U. Nr 145, poz.1221 z póżń. zm.); c. wykaz wykonanych (również wykonywanych) usług ochrony odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia oraz o porównywalnej wartości, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. d. wykaz co najmniej pięciu osób, które będą wykonywać zamówienie, (licencjonowani pracownicy ochrony), e. licencje pracowników ochrony fizycznej I lub II stopnia stwierdzające, że osoby o których mowa w lit. d posiadają wymagane uprawnienia. f. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą ubezpieczenia po 250.000 zł każda. g. wykaz przystosowanych pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia. h. pisemne zobowiązanie/zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy niezbędnych do wykonania zamówienia osób i przystosowanych pojazdów, jeżeli w wykazach, o których mowa w lit. d i g Wykonawca wskazał osoby i przystosowane pojazdy, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USPlonsk/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Płońsku ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk tel. (023) 662-04-00 fax. (023) 662-93-00 Zamawiający dopuszcza składanie wniosków faksem, które niezwłocznie należy potwierdzić pisemnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Skarbowego w Płońsku, ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk w pokoju nr 12 - Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Skarbowego w Płońsku, ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk w dniu 28 listopada 2008 r. o godz. 1145 w pokoju nr 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.