Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Płońsk: Całodobowa ochrona budynku, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Płońsku przy
ul. Spółdzielczej 2 oraz utrzymanie bezpieczeństwa na terenie posesji Urzędu
Numer ogłoszenia: 321885 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Płońsku , ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6623732, faks 023 6629300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USPlonsk/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona budynku, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Płońsku przy ul. Spółdzielczej 2 oraz utrzymanie bezpieczeństwa na terenie posesji Urzędu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Okres: od 01.01.2009 r. do 31.12.2010r. (przez okres 2 lat - tj. 17520 godzin); Ochrona będzie realizowana przez: - prowadzenie posterunku stałego - jednoosobowego przez odpowiednio przeszkolonych pracowników ochrony posiadających, co najmniej licencję 1-ego stopnia, wyposażonych w ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz własne środki łączności bezprzewodowej, -zapewnienie skutecznego wsparcia pracownikowi ochrony pełniącemu służbę w chronionym obiekcie przez własną zmotoryzowaną grupę interwencyjną mającą siedzibę i działającą na terenie Płońska lub grupę interwencyjną obcą na podstawie umowy o współpracę z podmiotem posiadającym na terenie Płońska przynajmniej oddział (filię) Agencji Ochrony, posiadającym koncesję wydaną przez MSWiA i dysponującym minimum dwoma zmotoryzowanymi własnymi grupami interwencyjnymi - grupa interwencyjna przybędzie na teren chronionego obiektu najpóźniej w ciągu 10 minut od wezwania skierowanego do centrum operacyjnego Wykonawcy przez Zamawiającego lub pełniącego służbę pracownika ochrony. W przypadku korzystania z usług grupy interwencyjnej obcej, Wykonawca wraz z ofertą złoży Zamawiającemu pisemne zobowiązanie/zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych do wykonania zamówienia osób i przystosowanych pojazdów. Szczegółowy wykaz czynności i obowiązków Wykonawcy zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. Za czynności nadzorcze, organizowanie i kierowanie zespołem pracowników wykonujących ochronę z ramienia Wykonawcy odpowiedzialny będzie pracownik Wykonawcy posiadający licencję pracownika ochrony drugiego stopnia - stosownie do art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z póżn. zm.). Zamówienie poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2) Ocena spełnienia tych warunków będzie polegać na sprawdzeniu (na zasadzie spełnia - nie spełnia) czy Wykonawcy złożyli niżej przedstawione oświadczenia i dokumenty. 3) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Wykonawcy składają następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. koncesję wydaną przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tj. z 2005r. Dz.U. Nr 145, poz.1221 z późń. zm.); c. wykaz wykonanych (również wykonywanych) usług ochrony odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia oraz o porównywalnej wartości, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; d. wykaz co najmniej pięciu osób, które będą wykonywać zamówienie (licencjonowani pracownicy ochrony); e.licencje pracowników ochrony fizycznej I lub II stopnia stwierdzające, że osoby o których mowa w lit. d posiadają wymagane uprawnienia; f. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą ubezpieczenia po 250.000 zł każda. g. wykaz przystosowanych pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia. h. pisemne zobowiązanie/zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy niezbędnych do wykonania zamówienia osób i przystosowanych pojazdów, jeżeli w wykazach, o których mowa w lit. d i g wykonawca wskazał osoby i przystosowane pojazdy, którymi będzie dysponował. W przypadku korzystania z usług grupy interwencyjnej obcej oraz w przypadku wskazania do wykonania zamówienia osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązany będzie przedstawić stosowną umowę potwierdzającą korzystanie lub możliwość korzystania z osób i przystosowanych pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia. W przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) będzie występował pełnomocnik, wymagany jest oryginał pełnomocnictwa podpisany przez osobę uprawnioną wynikającą z odpisu z właściwego rejestru działalności lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. koncesja wydana przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tj. z 2005r. Dz.U. Nr 145, poz.1221 z póżń. zm.); c. wykaz wykonanych (również wykonywanych) usług ochrony odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia oraz o porównywalnej wartości, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. d. wykaz co najmniej pięciu osób, które będą wykonywać zamówienie, (licencjonowani pracownicy ochrony), e. licencje pracowników ochrony fizycznej I lub II stopnia stwierdzające, że osoby o których mowa w lit. d posiadają wymagane uprawnienia. f. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą ubezpieczenia po 250.000 zł każda. g. wykaz przystosowanych pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia. h. pisemne zobowiązanie/zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy niezbędnych do wykonania zamówienia osób i przystosowanych pojazdów, jeżeli w wykazach, o których mowa w lit. d i g Wykonawca wskazał osoby i przystosowane pojazdy, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USPlonsk/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Płońsku ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk
tel. (023) 662-04-00 fax. (023) 662-93-00
Zamawiający dopuszcza składanie wniosków faksem, które niezwłocznie należy potwierdzić pisemnie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Skarbowego w Płońsku, ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk w pokoju nr 12 - Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Skarbowego w Płońsku, ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk w dniu 28 listopada 2008 r. o godz. 1145 w pokoju nr 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" przy Zespole Szkół w Raciążu w ramach zadania pn. "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Raciążu"
- Przegląd i konserwacja sprzętu medycznego (DZP.261.9.2024)
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3039W Drożdżyn - Wycinki".
- Rewaloryzacja zabytkowego parku podworskiego w Poświętnem w Płońsku
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Płońsk
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.