eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › usługa prowadzenia obsługi bankowej Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-05

POZYCJA 32166

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Grudziądz: usługa prowadzenia obsługi bankowej Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, do kontaktów: Oliwia Bar-Wierucka, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6433000 w. 112, fax 056 6433001, e-mail: przetarg@pup.grudziadz.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pup.grudziadz.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.pup.grudziadz.com.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, Katarzyna Lewandowska, Marcin Sanner, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 64 33 000. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, Marcin Sanner, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 64 33 000 wew. 134, e-mail: msanner@pup.grudziadz.com.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, Bieła Pokorniecka, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 64 33 000. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa prowadzenia obsługi bankowej Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu - jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego w ramach dwóch rachunków bankowych. Jeden pod nazwą: Subkonto wydatków, a drugi pod nazwą Subkonto dochodów. 2) Prowadzenie bankowej obsługi budżetu państwowego funduszu celowego - Funduszu Pracy w ramach dwóch rachunków, tj. rachunku bieżącego i rachunku pomocniczego. 3) Prowadzenie na zasadach obowiązujących w zawartej umowie innych rachunków bankowych pod nazwą: Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych; Pracownicza Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa; Europejski Fundusz Społeczny - działanie 1.2 a; Europejski Fundusz Społeczny - działanie 1.3 a; Europejski Fundusz Społeczny - działanie 1.2 a koordynator; Europejski Fundusz Społeczny - działanie 1.3 a koordynator; Europejski Fundusz Społeczny - działanie 1.5 a - projekt Moja szansa na przełamanie bierności i zdobycie zatrudnienia; Europejski Fundusz Społeczny - działanie 1.5 a - projekt Zmieniamy siebie; Europejski Fundusz Społeczny - działanie 1.6 a - projekt 1.., 2.., 3.. - Czas na kobiety; Europejski Fundusz Społeczny - działanie 1.6 a - projekt Grudziądzanki na start; Europejski Fundusz Społeczny - działanie 1.1 - projekt Studia podyplomowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu; Europejski Fundusz Społeczny - działanie 1.1 - projekt Bliżej bezrobotnych i pracodawców; Sumy depozytowe - wadia. 4) Otwarcie i prowadzenie na zasadach obowiązujących w zawartej umowie 20 innych rachunków bankowych, oprócz wymienionych w ppkt 3, które w ramach zawartej umowy mogą być założone w trakcie realizacji usługi. 5) Prowadzenie zastępczej obsługi kasowej w zakresie wypłat gotówkowych świadczeń pieniężnych dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób oraz obsługi finansowej pożyczek udzielonych z Funduszu Pracy. 6) Wybrany wykonawca dokona w siedzibie Zamawiającego instalacji usługi typu HOME-BANKING na jednym stanowisku komputerowym i przeszkoli jednego pracownika Zamawiającego w zakresie jego stosowania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.12.2007; lub data zakończenia: 31.12.2010

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł. ( słownie: dwatysiącezł 00/100 ) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. Zgodnie z art.22 ustawy, o zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy. II. W zakresie warunków wskazanych w pkt I ppkt 1,2,3 i 4 ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców potwierdzających ich spełnianie, z wykorzystaniem druku ZP-17, o którym mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie wzoru protokołu postępowania o zamówienie oraz dodatkowych wymagań, którym musi odpowiadać protokół ( Dz. U. nr 87, poz. 606 ). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu właściwego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych wydane na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe ( t. j. Dz. U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 ze zm. ); 7. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. oprocentowanie rachunku 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.grudziadz.com.pl/sop.php. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2007, godzina 10:30, Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, ul Parkowa 22, pok. 308 ( II piętro ).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.