To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-11
Ogłoszenie nr 321620 - 2016 z dnia 2016-10-11 r.
Jabłonka: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.750.000,00 zł (słownie: trzy miliony siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 308234 - 2016 z dnia 2016-09-14 r
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka, krajowy numer identyfikacyjny
54325500000, ul.
ul. 3 Maja
1,
34480
Jabłonka, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
182 611 146, faks
182 652 468, e-mail
zpubliczne@jablonka.ug.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jablonka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.750.000,00 zł (słownie: trzy miliony siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 3.750.000,00 zł (słownie: trzy miliony siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Wypłata kredytu : kredyt będzie udzielony na rachunek Gminy Jabłonka w terminie do 31.12.2016 r. według zapotrzebowania Zamawiającego, w dowolnych terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2016 r. 3. Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą skarbnika. 4. Oprocentowanie kredytu zmienne przez cały okres kredytowania - zmiana stopy procentowej następować będzie, co kwartał kalendarzowy wg stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, poprzedzający okres obrachunkowy, lub ostatniego dnia roboczego przed datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania, plus stała marża. W całym okresie kredytowania marża Wykonawcy pozostaje na niezmienionym poziomie. 5. W celu porównania złożonych ofert zamawiający wskazuje do obliczeń stawkę WIBOR 3M - 1,71 z dnia 16 sierpnia 2016 roku, którą należy podać w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Wyłącznie do wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć datę 10 października 2016 (data przyjęta dla potrzeb złożenia oferty) - 7. Zamawiający przyjmuje sposób naliczania wartości odsetek stanowiący składnik całkowitego kosztu kredytowego zgodnie z Prawem Bankowym: 1) liczba dni odsetkowych rocznie: 365/366 w roku przestępnym 2) faktyczna liczba dni w miesiącu 8. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu. Spłata odsetek następować będzie, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, na podstawie dokumentów obciążeniowych. 9. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznego zadłużenia, Bank nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu 10. Kredyt w kwocie 3.750.000,00 zł przeznaczony na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek będzie spłacany przez okres 6 lat w ratach kwartalnych: o w roku 2017 spłata 4 rat po 75.000,00 zł, o w roku 2018 spłata 4 rat po 75.000,00zł, o w roku 2019 spłata 4 rat po 150.000,00 zł, o w roku 2020 spłata 4 rat po 150.000,00zł, o w roku 2021 spłata 4 rat po 250.000,00 zł, o w roku 2022 spłata 4 rat po 237.500,00 zł, Kredyt udzielony będzie na okres 6 lat z okresem spłaty rozpoczynającym się najpóźniej od 30 marca 2017 r. 11. Ustala się okres karencji w spłacie kredytu do dnia 29.03.2017 roku. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. O terminie daty spłaty Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę w terminie 2 dni przed datą spłaty.(Powiadomienie zostanie doręczone osobiście, za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź faksu). 13. Zamawiający dopuszcza przy naliczaniu odsetek przyjęcie kalendarza rzeczywistego. 14. W przypadku gdy termin zapłaty przypadnie na dzień wolny od pracy, uregulowanie należności nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie. 15. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2016 r. 16. Z tytułu przedterminowej spłaty części lub całości kredytu Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji. 17. Jednorazowa prowizja bankowa zostanie pobrana w dniu udzielenia kredytu. 18. Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ w załączniku Nr 1. 19. Zamawiający przewiduje podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zaciągnięcia kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych. 21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów i bez wymaganej zgody Wykonawcy oraz konieczności sporządzenia aneksu 22. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowego zamówienia podwykonawcom 23. Wszystkie materiały niezbędne do zbadania zdolności kredytowej znajdują się na stronie pod adresem http://www.jablonka.pl/content/category/10/62/37/ CPV 66.11.30.00-5 Usługi udzielenie kredytu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT486063.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 347137.68 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JABŁONKA
- Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920" - etap II
- Remont budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Chyżnem
więcej: przetargi JABŁONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.