eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Urzędu Gminy w Dębicy - pokoje nr12,13,14,29 i 31 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Dębica: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Urzędu Gminy w Dębicy - pokoje nr: 12,13,14,29 i 31 .
Numer ogłoszenia: 32157 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803324, 6803310, faks 014 6803336.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Urzędu Gminy w Dębicy - pokoje nr: 12,13,14,29 i 31 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Urzędu Gminy w Dębicy - pokoje nr: 12,13,14,29 i 31 - szczegółowo opisane w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ oraz w Projekcie wystroju wnętrz - aranżacja komputerowa stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Załącznik nr 4 Pieczęć Wykonawcy FORMULARZ CENOWY - ZESTAWIENIE MEBLI URZĄD GMINY DĘBICA REF. GPK i OrASO (Cena netto obejmuje dostawę i MONTAŻ mebli) Pokój nr 12 L.p. Nazwa Ilość sztuk Cena netto [zł] 1 Szafa aktowa 3-segmentowa rozsuwana z 5 półkami Wymiary: 3800 x 500 x 2000 mm 1 2 Nadstawka 3-segmentowa aktowa zamykana (do poz. nr 1) z 1 półką Wymiary: 3800 x 500 x 900 mm 1 3 Szafa na mapy z 16 szufladami zamykana Wymiary: 1080 x 750 x 2000 mm 1 4 Nadstawka aktowa zamykana (do poz. nr 3) z 1 półką Wymiary: 1080 x 750 x 900 mm 1 5 Regał otwarty z 5 półkami Wymiary: 800 x 500 x 2000 mm 1 6 Nadstawka aktowa na regał zamykana (do poz. nr 5) z 1 półką Wymiary: 800 x 500 x 900 mm 1 7 Szafka wisząca zamykana z 2 półkami Wymiary: 1000 x 500 x 900 mm 1 Pokój nr 13 L.p. Nazwa Ilość sztuk Cena netto [zł] 1 Szafa na mapy z 16 szufladami zamykana Wymiary: 1080 x 750 x 2000 mm 1 2 Nadstawka aktowa zamykana (do poz. nr 1) z 1 półką Wymiary: 1080 x 750 x 900 mm 1 3 Szafa aktowa zamykana z 5 półkami Wymiary: 1000 x 400 x 2000 mm 1 4 Nadstawka aktowa zamykana (do poz. nr 3) z 1 półką Wymiary: 1000 x 400 x 900 mm 1 5 Szafka wisząca zamykana z 1 półką Wymiary: 720 x 310 x 800 mm 1 6 Szafka stojąca zamykana z 1 półką Wymiary: 850 x 600 x 800 mm 1 7 Regał otwarty z 6 półkami przedzielony płytą pionową gr. 36 mm Wymiary: 1950 x 500 x 2700 mm 1 Pokój nr 14 L.p. Nazwa Ilość sztuk Cena netto [zł] 1 Szafa aktowa 3-segmentowa rozsuwana z 5 półkami Wymiary: 3700 x 450 x 2000 mm 1 2 Nadstawka aktowa 3-segmentowa zamykana (do poz. nr 1) z 1 półką Wymiary: 3700 x 450 x 900 mm 1 3 Regał otwarty z 4 półkami Wymiary: 600 x 450 x 2000 mm 1 4 Nadstawka aktowa na regał zamykana (do poz. nr 3) z 1 półką Wymiary: 600 x 450 x 900 mm 1 5 Szafka stojąca zamykana pod zlewozmywak Wymiary: 1100 x 600 x 850 mm 1 6 Szafka wisząca zamykana z 1 półką Wymiary: 1100 x 300 x 700 mm 1 7 Szafka wisząca zamykana z 2 półkami Wymiary: 1400 x 300 x 700 mm 1 8 Blat na biurko (kolor czarny) Wymiary: 1300 x 750 mm 1 9 Półka pod klawiaturę (kolor czarny) Wymiary: 700 x 560 mm 1 Pokój nr 29 L.p. Nazwa Ilość sztuk Cena netto [zł] 1 Szafa aktowa 3-segmentowa rozsuwana z 5 półkami (każdy segment przedzielony płytą pionową gr. 36 mm) Wymiary: 5100 x 500 x 2000 mm 1 2 Nadstawka aktowa 3-segmentowa zamykana (do poz. nr 1) z 1 półką (każdy segment przedzielony płytą pionową gr. 36 mm) Wymiary: 5100 x 500 x 900 mm 1 3 Regał otwarty z 5 półkami Wymiary: 450 x 500 x 2000 mm 1 4 Szafka wisząca zamykana z przegrodą pionową i 1 półką Wymiary: 1100 x 500 x 900 mm 1 5 Szafka pod drukarkę na kółkach zamykana z 1 półką Wymiary: 650 x 400 x 800 mm 1 Pokój nr 31 L.p. Nazwa Ilość sztuk Cena netto [zł] 1 Szafa aktowa zamykana z 5 półkami Wymiary: 800 x 450 x 2000 mm 1 2 Biurko pod komputer (półka pod klawiaturę, szafka zamykane i szuflada nad drzwiami) Wymiary: 1100 x 600 x 750 mm 2 3 Lada półokrągła na stelarzu metalowym o wysokości 750 mm, z nadstawką na wysokości 1100 mm (półki pod klawiaturę - 3 szt., dostosowane do stacji komputerowych - 3 szt.); od strony klienta: gięty MDF oklejony HPL-m z cokolikiem, Wymiary: przekątna lady - 3950 mm, szerokość dolnego blatu - 650 mm, szerokość górnego blatu - 280 mm 1 4 Kontener na kółkach z 3 szufladami (zamykane na zamek centralny) Wymiary: 400 x 500 x 600 mm 3 Gwarantujemy ,że dostarczone i zamontowane meble będą posiadały : - kolor: jasny brąz, - krawędzie drzwi, blatów, czoła szuflad oklejone ABS gr. 2 mm, - w każdych drzwiach zamek patentowy, - segmenty szaf przesuwnych przedzielone płytą pionową gr. 36 mm, - w szafach przesuwnych przegrody, - przestrzenie między półkami na wysokość segregatora, - drzwi przesuwne zamontowane na cokoliku wysokości 10 cm, grubość płyty dolnej 36 mm, - szuflady w szafie na mapy przystosowane do wielkości mapy i zabezpieczone przed wypadaniem...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach ,zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego: 63 12 40 4764 1111 0000 4861 2049 w banku PEKAO SA Oddział w Dębicy. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się datę i godzinę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy Pzp) i wniesienia wadium w formie opisanej w art.45 ust.6 pkt 3 i 4 tj. gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych- Zamawiający żąda aby w treści gwarancji byli wskazani wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej WADIUM dołączonej do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał minimum 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia ( dostawa mebli biurowych wraz z montażem ) , z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej w/w dostawy o wartości min. 20 000,00 zł brutto oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie , 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: 1) złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), 2) dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - - metodą: -spełnia / nie spełnia ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji (z zastrzeżeniem zamówień udzielanych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy), - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, - podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA 1. Wykonana dostawa wraz montażem musi być zgodna z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ pkt. 2.2 2. Oferta musi zagwarantować: a) termin realizacji zamówienia - do dnia : 31.03.2009 r. c) termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego. d) wartość brutto przedmiotu zamówienia nie będzie podlegać waloryzacji. 3. Wymagania przedmiotowe dotyczące mebli i ich montażu : - kolor: jasny brąz, - krawędzie drzwi, blatów, czoła szuflad oklejone ABS gr. 2 mm, - w każdych drzwiach zamek patentowy, - segmenty szaf przesuwnych przedzielone płytą pionową gr. 36 mm, - w szafach przesuwnych przegrody, - przestrzenie między półkami na wysokość segregatora, - drzwi przesuwne zamontowane na cokoliku wysokości 10 cm, grubość płyty dolnej 36 mm, - szuflady w szafie na mapy przystosowane do wielkości mapy i zabezpieczone przed wypadaniem. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał własnych pomiarów mebli do montażu - wg wykazu w FORMULARZU CENOWYM - oświadczenie złożone w druku OFERTA. Ocena spełniania wymagań przedmiotowych nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych wymagań metodą : spełnia - nie spełnia...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5.2. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 1 do SIWZ. 5.3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.4 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 dostawy wraz montażem mebli biurowych o wartości min. 20 000,00 zł brutto - Załącznik nr 3 do SIWZ 5.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to : - zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 5.1, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert . 5.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.8. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.7. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty wymienione w punkcie 5.1 , 5.2 , 5.3 muszą być złożone przez każdego z wykonawców osobno..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dębicy pok.27 39-200 Dębica, ul. Batorego 13..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Dębicy - SEKRETARIAT 39-200 Dębica, ul. Batorego 13..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.