eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego nauczania i narzędzi społecznościowych w ramach projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-29

Częstochowa: Wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego nauczania i narzędzi społecznościowych w ramach projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 321490 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie , al. Jana Pawła II 126/130, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3606004, 3606014, faks 34 3606239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womczest.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego nauczania i narzędzi społecznościowych w ramach projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli/ek w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego nauczania i narzędzi społecznościowych w ramach projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie autorskich materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie 30 szkoleń dla 720 nauczycieli/lek z terenów wiejskich w 5 cyklach /5 grup po 144 osoby/. 2.1. Jeden cykl obejmował będzie: - konferencję otwierającą - trwającą 3h dydaktyczne /1h wprowadzenia + 2h zajęć dydaktycznych/; - 6 edycji szkoleń dla podgrup po 24 osoby /6 podgrup x 24 osoby = 144 osób/; - konferencję podsumowującą - trwającą 3h dydaktyczne /w tym uroczyste wręczenie zaświadczeń/. 2.2. Jedna edycja szkolenia rozumiana jest jako 40 godzin dydaktycznych w ciągu 6 tygodni, dla grupy max. 24-osobowej - w tym pierwsze 2 godziny dydaktyczne zrealizowane będą podczas konferencji otwierającej, a 38 godzin dydaktycznych w trybie e-learningowym w środowisku platformy MOODLE. W ramach każdej edycji dydaktycy zobowiązani będą do aktywnej współpracy z uczestnikami/uczestniczkami /u/u/, świadczenia wsparcia merytorycznego /poprzez konsultacje online/ oraz modyfikacji i aktualizacji kursu na platformie e-learningowej na podstawie wniosków z ewaluacji szkolenia. 2.3. Wykonawca w ramach Akademii TIK zobowiązany będzie do wypracowania łącznie 3 450 h dydaktycznych, w podziale na zadania: Zadanie 1 - Organizacja zajęć /w tym opracowanie materiałów szkoleniowych/ - 5 cykli x 6 podgrup x 38 h = 1 140 h. Zadanie 2 - Konferencje otwierające /przygotowanie i poprowadzenie/ - 5 konferencji x 3h = 15 h. Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć online - 5 cykli x 6 podgrup x 38 h = 1 140 h. Zadanie 4 - Wsparcie merytoryczne uczestników kursu /w tym ocena metodyczna i merytoryczna zadań wykonanych przez u/u, prowadzenie konsultacji online oraz inne czynności mające na celu podnoszenie motywacji u/u szkolenia/ - 5 cykli x 6 podgrup x 38 h = 1 140 h. Zadanie 5 - Konferencje zamykające /przygotowanie i poprowadzenie/ - 5 konferencji x 3h = 15 h. 2.4. Szkolenia stacjonarne /konferencje otwierające projekt oraz konferencje podsumowujące projekt/ odbędą się w siedzibie Zamawiającego. Koszt wynajmu sali oraz koszty cateringu dla u/u szkoleń ponosi Zamawiający. 2.5. Szkolenia online odbędą się w środowisku platformy e-learningowej MOODLE zainstalowanej na serwerze Zamawiającego. Koszt utrzymania serwera ponosi Zamawiający. 3. Tematyka i zakres szkolenia. 3.1. W ramach Akademii TIK Wykonawca zobowiązany będzie dla zadania I opracować: a. autorski szczegółowy scenariusz edycji szkolenia /sylabus/, w rozbiciu godzinowym na poszczególne zagadnienia w modułach tematycznych, w formie elektronicznej, edytowalnej, zaakceptowany przez Zamawiającego, b. autorskie interaktywne materiały szkoleniowe zgodnie z ustalonym szczegółowym programem szkolenia, przygotowane do osadzenia w postaci kursu e-learningowego w środowisku platformy MOODLE, każdorazowo akceptowane przez Zamawiającego, c. autorski podręcznik szkolenia stanowiący kompendium wiedzy z zakresu tematycznego szkolenia, w formie elektronicznej, edytowalnej, zaakceptowany przez Zamawiającego. 3.2. Zakres tematyczny szkolenia obejmuje: 1. Moduł 0: Wprowadzenie - Organizacja pracy w kursie /5 godzin dydaktycznych, w tym 2 godziny szkolenia stacjonarnego/; 2. Moduł 1: Wykorzystanie platformy e-learningowej w edukacji /8 godzin dydaktycznych/; 3. Moduł 2: Tworzenie blogu i mikroblogu edukacyjnego /8 godzin dydaktycznych/; 4. Moduł 3: Tworzenie szkolnego lub klasowego kanału YouTube /8 godzin dydaktycznych/; 5. Moduł 4: Prowadzenie projektów edukacyjnych z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych /8 godzin dydaktycznych/; 6. Moduł 5: Ewaluacja kursu /3 godziny dydaktyczne/. 4. Wykonawca zapewni minimum 6 dydaktyków do prowadzenia szkoleń, z których każdy posiadać będzie wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych /minimum 2 szkolenia z wykorzystaniem metod kształcenia na odległość/, w tym minimum 1 osobę zdolną do przygotowania interaktywnych materiałów dydaktycznych i osadzenia ich na platformie e-learningowej MOODLE /ver. 2.3+/. 4.1. Zamawiający wymaga, aby każdy ze wskazanych dydaktyków posiadał: a. wiedzę z zakresu planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem technologii informacyjnych i komunikacyjnych, w tym szczególnie metod kształcenia na odległość z wykorzystaniem platformy e-learningowej MOODLE i narzędzi społecznościowych, b. wiedzę z zakresu podstaw prawa autorskiego i praw pokrewnych, w tym szczególnie zasady dozwolonego użytku oraz zasad udzielania licencji i rodzaje licencji otwartych, w tym szczególnie Creative Commons, wiedzę na temat funkcji multimediów w kształceniu zdalnym, c. umiejętność prowadzenia interaktywnych zajęć i konsultacji online, d. umiejętność doboru metod pomiaru dydaktycznego, tworzenia dla nich narzędzi i konstruowania systemu oceniania, e. umiejętność monitorowania realizacji procesu dydaktycznego oraz motywowania u/u szkoleń zdalnych. 4.2. Wymagania szczegółowe dotyczące dydaktyków w podziale na poszczególne moduły szkolenia: 4.2.1. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 1: Wykorzystanie platformy e-learningowej MOODLE w edukacji: a. udokumentowanie przeprowadzenie co najmniej jednego szkolenia online z wykorzystaniem platformy e-learnigowej MOODLE, b. co najmniej roczne doświadczenie w zakresie planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem platformy e-learningowej, c. bardzo dobra znajomość narzędzi platformy e-learningowej MOODLE. 4.2.2. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 2: Tworzenie blogu i mikroblogu edukacyjnego: a. znajomość narzędzi blogowania /serwisy blogowe: Blogger, Wordpress lub Blox oraz serwisy mikroblogowe: Twitter lub Blip/, b. umiejętność planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem narzędzi blogów i mikroblogów, c. prowadzenie własnego blogu lub mikroblogu. 4.2.3. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 3: Tworzenie szkolnego lub klasowego kanału YouTube: a. znajomość darmowych narzędzi do edycji wideo /Windows Live Movie Maker, iMovie, edytor wideo YouTube lub podobne/, b. umiejętność planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem videocastów, c. administrowanie własnym kanałem w serwisie YouTube. 4.2.4. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 4: Prowadzenie projektów edukacyjnych z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych: a. umiejętność administrowania oficjalnym profilem na portalu społecznościowym Facebook /fan page/, b. umiejętność planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego w ramach we-learningu, czyli kooperatywnego uczenia się z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych, c. administrowanie co najmniej jednym oficjalnym profilem na portalu społecznościowym Facebook. 4.2.5. Co najmniej 1 osoba posiadająca umiejętności techniczne w zakresie przygotowania interaktywnych materiałów multimedialnych i osadzenia ich w środowisku platformy e-learningowej MOODLE. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Opis Projektu: Projekt e-Tutoring w wiejskiej szkole skierowany jest do nauczycieli/ek pracujących czynnie we wszystkich rodzajach szkół na terenie gmin wiejskich i wiejsko-miejskich województwa śląskiego, posiadających wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym. Celem głównym projektu jest zwiększenie umiejętności posługiwania się narzędziami TIK /technologii informacyjno-komunikacyjnych/ przez nauczycieli/ki z terenów wiejskich. Celami szczegółowymi projektu są: a. zwiększenie wśród nauczycieli/ek przygotowania do wykorzystania narzędzi MOODLE i Web 2.0 podczas zajęć edukacyjnych, b. zwiększenie wśród nauczycieli/ek wiedzy teoretycznej i praktycznej na temat nowych środowisk kształcenia - platforma edukacyjna i środowiska społecznościowe, c. nabycie umiejętności współpracy zespołowej na platformie e-learningowej - dzielenie się zasobami dydaktycznymi, wymiana doświadczeń w celu treningu umiejętności e-Tutora, d. zwiększenie szans nauczycieli/ek na utrzymanie posiadanego zatrudnienia oraz zdobycie kolejnych stopni awansu zawodowego. Wartość projektu: 725 466,67 PLN. Miejsce realizacji projektu: woj. śląskie. Biuro projektu: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, Al. Jana Pawła II 12/130, 42- 200 Częstochowa, pok. Nr 224..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie - Wykonawca warunek spełni, jeżeli wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował minimum 6 dydaktykami do prowadzenia szkoleń, z których każdy posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych /minimum 2 szkolenia z wykorzystaniem metod kształcenia na odległość / w tym minimum 1 osobę zdolną do przygotowania interaktywnych materiałów dydaktycznych i osadzenia ich na platformie e-learningowej MOODLE /ver. 2.3+/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: a. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą i Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; c. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; d. gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcia jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; e. Wykonawca może dokonać zmiany dydaktyka wskazanego w wykazie osób, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Osoba wskazana przez Wykonawcę musi spełniać wszystkie wymogi zawarte w SIWZ. 3.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a. gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b. w przypadku przesunięcia terminów wynikających z harmonogramu powodujących wydłużenie okresu realizacji projektu, zatwierdzonych przez IP, c. działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, d. w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 3.2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 3.1. dopuszczalne są na następujących warunkach: a. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, b. w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, c. na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womczest.edu.pl /wejście na stronę przez: przez znaczek BIP, zakładka przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, Al. Jana Pawła II 126/130. biuro Projektu -pok nr 224.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, Al. Jana Pawła II 126/130 w sekretariacie, pok. 206 , II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.Numer projektu: WND-POKL.09.04.00-24-001/12..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.