eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Wykonanie usługi uzupełniającej do zamówienia pn.Przeprowadzenie kursu podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 30 Beneficjentów Ostatecznych Projektu pn.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Cedry Wielkie: Wykonanie usługi uzupełniającej do zamówienia pn.: Przeprowadzenie kursu podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 30 Beneficjentów Ostatecznych Projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie
Numer ogłoszenia: 321246 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168443 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 6836164, faks 58 6836166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi uzupełniającej do zamówienia pn.: Przeprowadzenie kursu podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 30 Beneficjentów Ostatecznych Projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia uzupełniającego związanego z zadaniem pn.: Przeprowadzenie kursu podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 30 Beneficjentów Ostatecznych Projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie polegających na wykonaniu następujących usług: 1.Przeprowadzenie kursu podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 10 Beneficjentów Ostatecznych Projektu 1)Kurs obejmuje przeprowadzenie szkoleń warsztatowych dla grupy 10-osobowej - spotkania 40 godz. zegarowych (10 godzin teoria, 30 godzin zajęcia praktyczne) w terminie listopad - grudzień 2015 (w szkoleniu będą brały udział dzieci, osoby dorosłe oraz osoby niepełnosprawne) 2)Ramowy zakres szkolenia musi obejmować minimum następujące zagadnienia: a)podstawową obsługę komputera i sprzętu multimedialnego b)podstawy technik informacyjnych i komunikacyjnych, c)organizację zapisu i przechowywania danych na dysku komputera, instalowanie oprogramowania, d)zabezpieczenie komputera programami antywirusowymi, e)umiejętność pracy w programach pakietu biurowego: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, prezentacja itp. f)wykorzystanie Internetu: g)tworzenie kont poczty elektronicznej e-mail, wysyłanie i odbiór korespondencji elektronicznej, h)wyszukiwanie i gromadzenie informacji: tekstów, zdjęć, muzyki, filmów, aktywne poszukiwanie pracy, i)komunikatory internetowe - komunikacja bezpośrednia, j)fora internetowe i blogi, k)bezpieczeństwo w sieci, 3)Grupę szkoleniową na kursie uznaje się za zamkniętą. Nie dopuszcza się udziału innych osób w szkoleniu lub łączenia grup. 4)Szkolenie należy przeprowadzić w cyklu popołudniowym (w godzinach od 15:00 do 19:00 w dniach od poniedziałku do piątku). Obowiązek przeprowadzenia szkolenia w dni powszednie oznacza, że niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. 5)Każdy uczestnik musi otrzymać materiały szkoleniowe odpowiadające treści zajęć (podręcznik wraz z materiałami w wersji elektronicznej, możliwymi do nagrania na nośnik pendrive dla wszystkich uczestników) oraz materiały niezbędne do robienia notatek (przybory piśmiennicze, notatnik formatu B5, teczka). Materiały szkoleniowe przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą być adekwatne do treści szkolenia oraz oznaczone logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. 6)Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 7)1 kpl. w/w materiałów Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu do 3 dniu po zakończeniu szkolenia. 8)W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do: a)przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu kursu z określeniem czasu jego trwania i ilością wszystkich godzin szkolenia (40 godzin zegarowych dla grupy) w terminie do 5 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji kursu wprowadzić zmiany w przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramie zajęć. Jeżeli Zamawiający wprowadzi takie zmiany poinformuje o tym Wykonawcę minimum 5 dni przed terminem kursu. b)przedłożenia Zamawiającemu oryginalnych list obecności (podpisywanych przez uczestników) z kursu w terminie do 5 dniu po zakończeniu szkolenia c)prowadzenia dziennika zajęć zawierającego terminy i godziny oraz zakresy merytoryczne poszczególnych zajęć d)przygotowania i wręczenia w dzień zakończenia kursu zaświadczeń/ certyfikatów o ukończeniu kursu oznaczonych logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. e)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kopii przekazanych uczestnikom zaświadczeń wraz z potwierdzeniem odbioru zaświadczenia przez każdego uczestnika f)Informowania uczestników o finansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. g)Umożliwienia osobom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji zajęć, w tym w szczególności ich przebiegu, treści wykorzystywanych materiałów, frekwencji uczestników oraz prowadzenia wizyt monitorujących. h)Przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących przy realizacji przedmiotu zamówienia. i)Zapewnienie 10 komputerów wraz z oprogramowaniem niezbędnych do przeprowadzenia części praktycznej kursu. j)Zapewnienia sali szkoleniowej dostosowanej do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia. -WYKŁADY - sala dydaktyczna przystosowana do liczby uczestników (10), w której każdy kursant będzie mieć zapewnione miejsce siedzące (stolik/ławka bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek oraz niezbędne materiały dydaktyczne i szkoleniowe. -PRAKTYKA - sala dydaktyczna przystosowana do liczby uczestników (10), w której każdy kursant będzie mieć zapewnione miejsce siedzące oraz niezbędny sprzęt umożliwiający przeprowadzenie części praktycznej szkolenia (w tym biurko, zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem). Sale, w których odbędą się kursy muszą zostać oznaczone przez Wykonawcę logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. k)Przeprowadzenia ankiety wstępnej i na koniec kursu badającej poziom wzrostu umiejętności objętych kursem. Treść ankiet przed ich wypełnieniem przez uczestników kursu musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Ankiety muszą być oznaczone logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu l)Przekazanie Zamawiającemu kserokopii w/w ankiet do 3 dni po zakończeniu kursu. 9. Inne postanowienia dotyczące kursu: a)Wykonawca zapewni pokrycie kosztów dojazdu uczestników - 10 Beneficjentów Ostatecznych Projektu. b)Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przekazania protokołu podsumowującego realizację i potwierdzającego wykonanie przedmiotu zadania (po zakończeniu szkolenia dla wszystkich uczestników); c)Wykonawca dwa razy w ciągu trwania kursu przekaże Zamawiającemu dokumentację fotograficzną na płycie CD ukazującą realizację zajęć. d)Wykonawca ubezpieczy uczestników na czas trwania kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z kursem, a kopię polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu. e)Wykonawca zagwarantuje dla uczestników podczas przerw kawowych herbatę, kawę, ciastka, wodę mineralną. 2.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Nr umowy POIG.08.03.00-22-106/13-00 z dnia 17.06.2014r. podpisana z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z o.o., ul. Straganiarska 20/22, 80-837 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4150,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Tryb z wolnej ręki w niniejszym postępowaniu zastosowano z uwagi na udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Do powyższego postępowania zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.