eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Podlaski › Dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu oraz roboty remontowo-budowlane szybu dźwigowego i dostosowanie kondygnacji wewnętrznych do transportu osób i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich łącznie z badaniem dozorowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Sokołów Podlaski: Dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu oraz roboty remontowo-budowlane szybu dźwigowego i dostosowanie kondygnacji wewnętrznych do transportu osób i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich łącznie z badaniem dozorowym
Numer ogłoszenia: 321216 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim , ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. (025) 7817400, faks (025) 7817460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sokolowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu oraz roboty remontowo-budowlane szybu dźwigowego i dostosowanie kondygnacji wewnętrznych do transportu osób i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich łącznie z badaniem dozorowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu oraz roboty remontowo-budowlane szybu dźwigowego i dostosowanie kondygnacji wewnętrznych do transportu osób i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich łącznie z badaniem dozorowym (opłacenie kosztów badania i rejestracji dźwigu) niezbędną dokumentacją eksploatacji i użytkowania dźwigu z udzieleniem 36-miesięcznej gwarancji. Budynek posiada 4 kondygnacje łącznie z piwnicą. Przewiduje się przebudowę kondygnacji wewnętrznych i dobudowę szybu dźwigowego, panoramicznego. Ewentualne adaptacje budowlane wynikające z konstrukcji oferowanego dźwigu i istniejącej budowy kondygnacji budynku Wykonawca uzgadnia z Biurem Projektowym na koszt własny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2500

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta składana przez Wykonawców powinna być sporządzona na Formularzu Oferty zamieszczonym w Rozdziale II SIWZ. 2. Przed złożeniem oferty, Wykonawcy zobowiązani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, lokalizacją, charakterystyką i zakresem robót, istniejącą dokumentacją projektową (wizja lokalna). Na Wykonawcy przystępującym do przetargu ciąży obowiązek dokonania niezbędnych sprawdzeń, wyliczeń, ekspertyz w celu zapewnienia jednoznaczności składanej oferty zarówno w zakresie cenowo - przedmiotowym jak również odnośnie terminu wykonania robót. 3. Oferta napisana w języku polskim, w sposób trwały np. na maszynie do pisania lub komputerze. 4. Każda strona oferty oraz załączników powinna być ponumerowana i trwale spięta. 5. Strony oferty, w tym także strony załączników oraz wszelkie miejsca gdzie Wykonawca naniósł zmiany będą podpisane i datowane przez Wykonawcę lub jego upełnomocnionego przedstawiciela. 6. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z załączonych dokumentów. 7. W przypadku, gdy załączniki do oferty są kopią wymaganego dokumentu, kopia powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sam lub przez upoważnionego reprezentanta firmy. Złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty, jak również złożenie oferty częściowej lub wielowariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert tego Wykonawcy. 9. Do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami pkt. 3 SIWZ. 10. Formularz oferty wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami zostanie wypełniony ściśle według postanowień niniejszej SIWZ, bez dokonywania w nich jakichkolwiek zmian przez Wykonawcę. W przypadku gdy jakakolwiek część dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on (nie dotyczy). 11. Cena oferty musi być podana w złotych polskich, w wysokości netto, jak również należy podać wartość brutto tj. z należnym podatkiem VAT.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 pzp; 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp; 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z SIWZ i projektem umowy i nie wnosi zastrzeżeń do zawartych treści; 4a. Aktualny dokument, z uwzględnieniem ostatnich zmian, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, tj. wypis z właściwego rejestru działalności gospodarczej przedsiębiorcy składającego ofertę lub zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzający, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy; 4b. W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka obowiązuje dołączenie umowy tej spółki; 5. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego (Urząd Skarbowy) o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 6. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składakami na ubezpieczenia społeczne datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 7. Wykaz personelu Wykonawcy, odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do zaangażowania w realizację zamówienia oraz nadzoru nad jego wykonawstwem. Jeżeli osoby przewidziane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie są jego pracownikami, należy również dołączyć kopie uprawnień, dyplomów i zaświadczeń o kwalifikacjach do realizacji zamówienia. 8. Wykaz potwierdzający realizację w latach 2005 - 2009 - zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, minimum 3 zadania budowy dźwigów łącznie z robotami budowlanymi, w obiektach użyteczności publicznej z podaniem ich wartości, nie mniej niż 250 000 zł., oraz załączenie dokumentów potwierdzających należytą staranność wykonania: referencje, protokóły UDT, protokóły końcowe, dokumenty poświadczające wartość zamówienia - kopia umowy, rachunki. Oferta nie spełniająca wymienionego warunku zostanie odrzucona; 9. Oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej; 10. Dowód wpłacenia wadium 11. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 300 000,00 zł.; 12. Warunki gwarancji, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dźwigu; 13. Złożenie oświadczenia o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto niniejszej usługi; 14. Kosztorys ofertowy wg. wzoru w SIWZ; 15. Parafowany projekt umowy Załącznik do SIWZ; 16. Oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznej bezwarunkowej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty; Składane dokumenty należy złożyć w formie oryginału, oryginału odpisu, wypisu lub kopii poświadczonych z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolowpodlaski.asi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sokołowie Podlaskim; 08-300 Sokołów Podlaski; ul. Wolności 23; e-meil: ag@powiat-sokolowski.pl., lub w BIP Powiatu; zakładka Specyfikacje do przetargów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Sokołowie Podlaskim, pokój nr 102 - Sekretariat, ul. Wolności 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.