eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołajki › Przebudowa ulic Okrężna, Spacerowa, Mrągowska w Mikołajkach wraz z budową odwodnienia, przebudową gazociągu i sieci energetycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Mikołajki: Przebudowa ulic Okrężna, Spacerowa, Mrągowska w Mikołajkach wraz z budową odwodnienia, przebudową gazociągu i sieci energetycznej
Numer ogłoszenia: 32119 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołajki , ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4219050, faks 087 4219099.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic Okrężna, Spacerowa, Mrągowska w Mikołajkach wraz z budową odwodnienia, przebudową gazociągu i sieci energetycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania o nazwie: Przebudowa ulic Okrężna, Spacerowa, Mrągowska w Mikołajkach wraz z budową odwodnienia, przebudową gazociągu i sieci energetycznej. Zakres prac do wykonania obejmuje roboty z zakresu: a) branży drogowej b) branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa c) branży sanitarnej - sieć gazowa d) branży elektrycznej Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z kosztorysem ofertowym. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w projekcie budowlanym wykonawczym opracowanym przez Grontmij Polska Sp. z o.o. Biuro Regionalne w Olsztynie 10-310 Olsztyn, ul. Mickiewicza 21/23 (dokumentacja stanowi załącznik D specyfikacji), oraz w zakresie zadań Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium do dnia 23 lutego 2009 r. do godz. 900 w wysokości 50 000,- zł (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych) przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach: BS Mikołajki Nr 49 9350 0001 0000 0329 2076 0006 z dopiskiem: Oferta na wykonanie zadania inwestycyjnego pt. Przebudowa ulic Okrężna, Spacerowa, Mrągowska w Mikołajkach wraz z budową odwodnienia, przebudową gazociągu i sieci energetycznej. Datą wniesienia wadium jest data uznania wskazanego rachunku bankowego. 2. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.), - należy złożyć w kasie UMiG Mikołajki do dnia 23 lutego 2009r. do godz. 900 3. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom niezwłocznie, jeżeli: - upłynął termin związania z ofertą, - Zamawiający unieważnił przetarg, - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 tejże ustawy: a) art. 22 ust. 1 pkt. 1 posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) art.22 ust.1 pkt.2 posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) art. 22 ust. 1 pkt. 3 - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) art. 22 ust. 1 pkt. 4 - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Art.22.ust.1 pkt. 1 - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej; b) Art. 22 ust.1 pkt. 2: - wykonali należycie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 zamówienia z zakresu robót budowlanych dróg i mostów na wartość nie mniejszą niż 2 000 000 zł,- każde w charakterze głównego wykonawcy, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, - zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: drogowej, sanitarnej, elektrycznej i gazowej; - posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia: wykonawca powinien wykazać się posiadanym sprzętem zgodnym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, która stanowi element SIWZ. c) Art. 22 ust. 1 pkt. 3: - posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wys. min. 500 tys. zł; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gosp. na kwotę min. 500 tys. zł; d) Art. 22.ust. 1 pkt. 4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 u. p. z. p.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Art. 22 ust. 1 pkt. 1 wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp., jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dział. gosp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Art. 22 .ust.1 pkt. 2 wymagane dokumenty: - wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat z zakresu robót budowlanych dróg i mostów,- z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokół odbioru, referencje), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, (załącznik nr 4) - wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; (załącznik nr 5) - wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia: wykonawca powinien wykazać się posiadanym sprzętem zgodnym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, która stanowi element SIWZ. (załącznik nr 6) c) Art. 22 ust.1 pkt. 3: wymagane dokumenty: - informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bank. potwierdzająca wys. posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę min. 500 tys. zł; - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 500 tys. zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gosp. Dopuszcza się załączenie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpow. cyw. w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu; d) Art. 22 ust.1 pkt. 4: wymagane dokumenty: -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, oraz w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokument potwierdzający wniesienie wadium; - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 u. p. z . p. e) W przypadku gdy wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców, załącza wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 7). Wartość prac zleconych podwykonawcom nie może przekraczać 40 % ogólnej wartości robót. f)Wykonawca załącza porozumienie wykonawców ustanawiające pełnomocnika do ich reprezentowania w przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie. 4. Ponad dokumenty wymienione w punkcie 3 a-f, aby oferta nie była odrzucona wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru , - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie artykułu 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004 z późniejszymi zmianami - kalkulację ceny oferty- kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie zakresu zadań wykonawcy - oświadczenie o zagospodarowaniu materiałów rozbiórkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przepisów o odpadach. 5. Dokumenty i informacje mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 6. W przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć komplet wymaganych dokumentów, wystawionych indywidualnie na każdy z podmiotów oraz dokumenty, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich podmiotów (pełnomocnictwo). 7. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 3 - Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki, pok. 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki, pok. 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIe dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.