eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cewice › Remont gruntowych dróg gminnych 2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-08

Cewice: Remont gruntowych dróg gminnych 2013.
Numer ogłoszenia: 321158 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy , ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont gruntowych dróg gminnych 2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres robót budowlanych zamówienia obejmuje remont dróg gminnych zgodnie z kosztorysami, przedmiarami i rysunkami graficznymi w zakresie opisanym dla każdej z części zamówienia CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA remont 6 dróg w m. Siemirowice, Pieski, Cewice CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA remont 4 dróg w m. Bukowina, Popowo, Osowo Lęborskie CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA remont 3 dróg w m. Unieszyno i Karwica.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł na I część zamówienia, 2 000,00 zł na II część zamówienia i 1 000,00 na III część zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert na każdą część zamówienia oddzielnie.Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach-pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millenium nr 77 1160 2202 0000 0002 3043 5431 z dopiskiem wadium na Remont dróg gminnych - część - zamówienia za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym-gwarancjach bankowych-gwarancjach ubezpieczeniowych-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zostać sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem Kwotę gwarancji lub poręczenia Termin ważności gwarancji lub poręczenia Zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano-odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub-nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, lub-zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one ponadto zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających dowodzących spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie wymagań określonych w SIWZ w stosunku do przedmiotu zamówienia lub pełnomocnictw i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji załączyć do oferty w osobnej kopercie. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed terminem składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia oferty wadium na cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia- nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Każda oferta musi zawierać: a)formularz oferty b)oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy c)oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy a)oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej i lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej b)stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty; c)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; d)kosztorysy ofertowe dla każdej części zamówienia, a w ramach części zamówienia dla każdej z dróg osobno Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy PZP Zamawiający żąda aby: 1)dokumenty wymagane odnośnie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy zostały złożone wspólnie przez Wykonawców, zaś odnośnie spełniania warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy osobno przez każdego Wykonawcę; 2)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Załączone Pełnomocnictwo powinno zawierać: jednoznaczne określenie postępowania, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania; wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawierać podpisy każdego z nich; 3)wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem; W stosunku do Wykonawców zagranicznych wymaga się złożenia powyższych dokumentów w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty lub oświadczenia zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: 1)Zmiany dotyczące przewidzianego terminu zakończenia robót: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: klęski żywiołowe oraz warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie odbiorów. b)zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: wstrzymanie robót, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przypadku odmowy wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 1.Warunki zmian: a)inicjowanie zmian - na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego b)uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, c)forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY UL. W. WITOSA 16 84-312 CEWICE POKÓJ NR 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2013 godzina 11:00, miejsce: URZĄD GMINY UL. W. WITOSA 16 84-312 CEWICE POKÓJ NR 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA remont 6 dróg w m. Siemirowice, Pieski, Cewice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. droga w Siemirowicach ul. Szkolna nr działki 161-1 łączna dł. 200m o szer. 4,5m profilowanie i zagęszczanie podłoża na powierzchni 900m2 utwardzenie kruszywem łamanym 0-32 gr. 10cm, remont dwóch studni chłonny. 1.2 trzy odcinki drogi w miejscowości Pieski w kierunku Załakowa o łącznej długości 250m, zdjęcie humusu po obu stronach 0,5m, profilowanie i zagęszczanie podłoża na szer. 3,5m, utwardzenie kruszywem łamanym 0-32 gr. 10cm na szerokości 3,5m. 1.3. droga w Pieski - trzy odcinki drogi o łącznej dł. 310m, profilowanie i zagęszczanie podłoża na szer. 3,5m, utwardzenie kruszywem łamanym 0-32 gr. 15cm na szerokości 3,5m. Wykonanie rowów odwadniających o łącznej dł. 70m. Rowy o szerokości dna 40cm i szerokości całkowitej 80cm, głębokość 60cm. Wykonanie przepustu w poprzek drogi fi 300 na dł. 8m plus ścianki czołowe szt.2. 1.4. droga w Pieskach działka nr 160; 196; 202 łączna dł. 170m, zdjęcie humusu na poboczach 2x0,5m profilowanie i zagęszczanie podłoża na szer. 3,5m, warstwa odsączająca z pospółki 10cm, utwardzenie kruszywem łamanym 0-32 gr. 10cm na szerokości 3,5m. 1.5. droga w Cewicach nr działki 47-1 łączna dł. 151,2m o szer. 5m (obejmuje skrzyżowanie) profilowanie i zagęszczanie podłoża na powierzchni756m2 utwardzenie kruszywem łamanym 0-32 gr. 10cm, rów po prawej stronie na całej długości. 1.6. droga w Cewicach za bankiem nr działki 187-3; 187-5; 230 szerokość drogi 5,5m dwa odcinki 73m i 102m (łączna powierzchnia 986,5m2), zdjęcie humusu na całej powierzchni plus 0,5m na głębokość 30cm, profilowanie i zagęszczanie podłoża na całej powierzchni, wykonanie warstwy odsączającej z pospółki na powierzchni 986,5m2 gr.10cm, utwardzenie kruszywem łamanym 0-32 gr. 10cm na całej powierzchni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA remont 4 dróg w m. Bukowina, Popowo, Osowo Lęborskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. droga w Bukowinie nr działki 365;345 łączna dł. wybranych odcinków drogi 260m, zdjęcie humusu po stronie prawej szer.2m na dł. 160m (gł. 30cm) profilowanie i zagęszczanie podłoża na szer. 4m, utwardzenie kruszywem łamanym 0-32 gr. 15cm na szerokości 4m na całej długości. 2.2. droga w Bukowinie nr działki 241-1 łączna dł. wybranych odcinków drogi 150m, zdjęcie humusu po obu stronach 0,3m, profilowanie i zagęszczanie podłoża na szer. 3,5m, utwardzenie kruszywem łamanym 0-32 gr. 15cm na szerokości 3,5m. 2.3. droga w Popowie nr działki 16-1 łączna dł. 700m i szer.4,5, ułożenie wjazdu płyt Yomb 40m2, profilowanie i zagęszczanie podłoża na szer. 4,5m, warstwa odsączająca z pospółki m10cm pod płyty Yomb na 40m2, utwardzenie kruszywem łamanym 0-32 gr. 5cm na szerokości 4,5m. 2.4. droga w Osowie Lęborskim nr działki 66 łącznej powierzchni 324m2 profilowanie i zagęszczanie podłoża na powierzchni 324m2, utwardzenie kruszywem łamanym (pochodzenia skalnego o przełamaniu 100%) 0-32 gr. 10cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA remont 3 dróg w m. Unieszyno i Karwica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Unieszyno rondo powierzchnia robót 235m2, wykonanie wykopu pod wyminę gruntu głębokość 30cm na całej powierzchni, wykonanie warstwy nasypowej z pospółki gr. 30cm, całość należy utwardzić kruszywem łamanym 0-32 gr. 3.2. dwie zatoki do wymijania w m. Unieszyno nr działki 132-1 o dł. 30m i szer. 2m każda, wykopy pod wymianę gruntu 50cm na powierzchni, profilowanie i zagęszczanie podłoża na powierzchni wykopu, warstwa nasypowa z pospółki 50cm, powierzchnia mijanki utwardzona kruszywem łamanym 0-32 gr.15cm na całej długości. 3.3. droga w Karwicy nr działki 232, 177 łączna dł. 160m o szer. 3,5m profilowanie i zagęszczanie podłoża na powierzchni 560m2 utwardzenie kruszywem łamanym 0-32 gr. 10cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.