eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Budowa chodnika w m. Złotoryja - ul. Wojska Polskiego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 328 wraz z przebudową i remontem istniejących chodników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-29

Złotoryja: Budowa chodnika w m. Złotoryja - ul. Wojska Polskiego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 328 wraz z przebudową i remontem istniejących chodników
Numer ogłoszenia: 321152 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Złotoryja , Pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8779138, faks 076 8783120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w m. Złotoryja - ul. Wojska Polskiego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 328 wraz z przebudową i remontem istniejących chodników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika oraz przebudowa i remont istniejących chodników, po stronie lewej ul. Wojska Polskiego, na długości 843,65 m. CHODNIK: 1. Konstrukcję chodników przyjęto dla kategorii ruchu KR1. 2. Konstrukcja chodników na odcinku km 0+000 ÷ 0+707: warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej - 8 cm, warstwa podsypki z miału kamiennego - 3 cm, warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 - 10 cm, warstwa odcinająca z piasku - 10 cm; 3. Konstrukcja chodników na odcinku km 0+707 ÷ 0+843,65: warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej - 8 cm, warstwa podsypki z miału kamiennego - 3 cm, warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 - 20 cm, warstwa odcinająca z piasku - 10 cm; 4. Konstrukcja zjazdów: warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej - 8 cm, warstwa podsypki z miału kamiennego - 3 cm,warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 - 25 cm, warstwa odcinająca z piasku -10 cm, 5. Obramowania: Chodniki ograniczone obrzeżem betonowym 8 x 30 cm, układanym na ławie z betonu B-15 z oporem zewnętrznym powiększonym. Zjazdy ograniczone krawężnikiem betonowym 15 x 30 cm. Od strony jezdni krawężnik betonowy najazdowy 15 x 22 cm z zastosowaniem krawężnika skośnego 15 x 22, 30 x 100 cm. Krawężniki układane na ławie z betonu B-15. Wysokość krawężnika 16 cm od poziomu nawierzchni jezdni, na zjazdach zastosować obniżenie krawężnika do 4 cm. ODWODNIENIE:Odwodnienie nawierzchni odbywać się będzie powierzchniowo poprzez układ spadków podłużnych i pochyleń poprzecznych ze skierowaniem wody opadowej do studzienek ściekowych istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w ulicy. Przewiduje się oczyszczenie i reprofilację rowów na odcinku od ul. Słonecznej do końca opracowania. Na odcinku od ul. Słonecznej do końca opracowania, pod zjazdem oraz pod dojściem z przejścia dla pieszych do chodnika, przewidziano ułożenie przepustów z rur PEHD O 500 mm. Przepusty ograniczone ściankami czołowymi z betonu B-20. Na wylotach przepustów dno rowu umocnione na długości 2 m płytkami betonowymi 50 x 50 x 7 cm układanymi na podsypce cementowo - piaskowej. Lokalnie, z niektórych prywatnych posesji, odbywa się nielegalne odprowadzenie wód deszczowych w pas drogowy, m.in. poprzez rury wylotowe od rynien spustowych. Nieprawidłowości te do zlikwidowania. URZĄDZENIA OBCE: Nie przewiduje się przebudowy istniejących sieci. Należy dokonać regulacji pionowej studni, studzienek, pokryw, zasuw i zaworów do projektowanej niwelety. Należy dokonać wymiany istniejących pokryw z blachy stalowej na studniach na pokrywy żelbetowe - 2 szt. ZIELEŃ:Przewiduje się uzupełnienie trawników po zakończeniu robót. Na czas robót należy zabezpieczyć istniejące drzewa. Przewiduje się uzupełnienie żywopłotów w miejscach likwidacji schodów i zejść na jezdnię..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiająca wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca przedstawi oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo wykończył, roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, gdy Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną, do oferty należy załączyć kserokopię, bądź skan poświadczone za zgodność z oryginałem Umowy Spółki. 5. Informacja o Podwykonawcach uczestniczących w przedmiocie zamówienia. 6. Kosztorys opracowany na podstawie przedstawionego przez Zamawiającą przedmiaru, zgodny z ceną ofertową. 7. Dowód wniesienia wadium. 8. W przypadku składania wspólnej oferty o udzielenie zamówienia przez Konsorcjum, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w którym wskazany jest Pełnomocnik do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, z wyszczególnieniem wszystkich konsorcjantów i podpisane przez wszystkich konsorcjantów. Jeżeli pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu wynika z umowy regulującej współpracę tych podmiotów, wówczas taką umowę należy załączyć do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiająca przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu, w tym zmiany terminu umownego w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) niekorzystne warunki atmosferyczne niepozwalające na wykonywanie części przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ, na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji; b) kolizje z niezinwentaryzowanymi sieciami; c) prace archeologiczne; d) wstrzymanie robót przez uprawnione podmioty; e) zmiana zakresu prac wykonywanych przez Podwykonawcę; f) zmiana kierownika budowy lub inspektora nadzoru; g) wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; h) Zamawiająca dokonała zmiany sposobu wykonania, technologii części przedmiotu umowy czego nie można było przewidzieć ani też nie wynikało to z potrzeby wykonania robót i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy; i) wystąpiła konieczność wykonania zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy; j) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającą umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. k) zmiana terminu zakończenia robót budowlanych, za zgodą Zamawiającej, na skutek przedłużającej się procedury przetargowej maksymalnie o okres liczony od daty ustalonego pierwotnie terminu składania ofert oraz ilości dni zawieszenia biegu terminu związania ofertą w przypadku wniesienia odwołania, do czasu jego ostatecznego rozstrzygnięcia. l) na skutek siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotoryja.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Złotoryi, Pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, pokój nr 5 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Złotoryi, Pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, pokój nr 9 (sekretariat I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.