eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Dostawa wraz z montażem wyposażenia do obiektów znajdujących się na terenie gminy Kobierzyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Kobierzyce: Dostawa wraz z montażem wyposażenia do obiektów znajdujących się na terenie gminy Kobierzyce
Numer ogłoszenia: 320786 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem wyposażenia do obiektów znajdujących się na terenie gminy Kobierzyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem wyposażenia do obiektów znajdujących się na terenie gminy Kobierzyce. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w następujących częściach: Część I - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni świetlic wiejskich w miejscowościach: Magnice, Budziszów, Małuszów, Szczepankowice, Owsianka, Damianowice oraz Dostawa oraz montaż 1 szt kuchenki do świetlicy w Pustkowie Wilczkowskim Część II - Dostawa oraz montaż stołów i krzeseł do świetlic wiejskich w miejscowościach Magnice, Budziszów, Małuszów, Szczepankowice, Owsianka, Damianowice Część III - Dostawa oraz montaż mebli celem wyposażenia pokoju w Urzędzie Gminy Kobierzyce.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, a zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.21.00-1, 39.12.12.00-8, 39.14.10.00-2, 39.00.00.00-2, 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.14.11.00-3, 39.14.13.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę Oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę Oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę Oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę Oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca zaproponuje alternatywne materiały lub urządzenia (zaproponowane materiały lub urządzenia muszą posiadać wszystkie parametry techniczne takie same - to znaczy nie gorszych pod względem technicznym i jakościowym, lub lepsze od materiałów lub urządzeń podanych przez Zamawiającego) zobowiązany jest do udokumentowania ich parametrów załączając odpowiednie dokumenty do oferty przetargowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określone warunki tych zmian zostały opisane w Rozdz. XVI SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobierzyce Al.Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pok.51.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce Al.Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiając informuje iż wyposażenia świetlic w Magnicach i Szczepankowicach będą finansowane z Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia kuchni świetlic wiejskich w miejscowościach: Magnice, Budziszów, Małuszów, Szczepankowice, Owsianka, Damianowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny zakres rzeczowy i ilościowy, minimalne wymagania techniczne oraz przyszła lokalizacja urządzeń zawarta jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 2 - Wyposażenie świetlicy w Magnicach wraz z lokalizacją mebli i urządzeń Załącznik nr 3 - Wyposażenie świetlicy w Budziszowie wraz z lokalizacją mebli i urządzeń Załącznik nr 4-Wyposażenie świetlicy w Damianowicach wraz z lokalizacją mebli i urządzeń Załącznik nr 5 - Wyposażenie świetlicy w Owsiance wraz z lokalizacją mebli i urządzeń Załącznik nr 6 - Wyposażenie świetlicy w Szczepankowicach wraz z lokalizacją mebli i urządzeń Załącznik nr 7 - Wyposażenie świetlicy w Małuszowie wraz z lokalizacją mebli i urządzeń oraz Dostawa oraz montaż 1 szt kuchenki do świetlicy w Pustkowie Wilczkowskim. Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym wyposażona w 6 palników. Urządzenie przeznaczone do zasilania gazem ziemnym lub propan-butan. Kuchnia z nierdzewnym rusztem. Piekarnik elektryczny przystosowany do pojemników i rusztów zgodnych ze standardem GN, dodatkowo piekarnik wyposażony w wentylator. INFORMACJE TECHNICZNE: Wymiary: 990x600x870 mm Moc: 19,8 kW Zasilanie: gaz + 230 V Wymiary piekarnika: 4 x GN 1/1 65 mm Rodzaje palników: 3 x 3,0 kW + 3 x 3,6 kW Moc piekarnika: 3,13 kW Ilość palników: 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oraz montaż stołów i krzeseł do świetlic wiejskich w miejscowościach Magnice, Budziszów, Małuszów, Szczepankowice, Owsianka, Damianowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny zakres rzeczowy i ilościowy, minimalne wymagania techniczne oraz przyszła lokalizacja urządzeń zawarta jest w załączniku do SIWZ nr 1- Zestawienie ilości krzeseł i stołów dla świetlic.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.21.00-1, 39.12.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oraz montaż mebli celem wyposażenia pokoju w Urzędzie Gminy Kobierzyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz mebli oraz proponowany rozkład mebli stanowi Załącznik nr 8a i Załącznik nr 8b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.14.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.