Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
Chrzanów: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA ZESPOŁU SZKÓŁ W CHRZANOWIE
ORAZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OTROCZU W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010
Numer ogłoszenia: 320638 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chrzanów , 23-305 Chrzanów, woj. lubelskie, tel. 0-15 87 55 132, faks 0-15 87 55 133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA ZESPOŁU SZKÓŁ W CHRZANOWIE ORAZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OTROCZU W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa oleju opałowego dla Zespołu Szkół w Chrzanowie oraz Szkoły Podstawowej w Otroczu w sezonie grzewczym 2009/2010 w ilości 43 000 litrów (czterdzieści trzy tysiące litrów), w tym dla szkoły w Chrzanowie : 33.000 litrów, dla szkoły w Otroczu: 10.000 litrów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadzcenia: 1) Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. Do formularza cenowego powinien być załączony wydruk obowiązującej ceny oleju opałowego z dnia 10 września 2009 roku (cena odniesienia) 3) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) Dokument potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; c) Oświadczenie gwarancji dostaw wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ; d) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy wraz z podaniem ich numerów telefonu, fox-u i adresu e-mail - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ 5) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 6 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chrzanow.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
- w siedzibie zamawiającego pok. nr 9,
- za pośrednictwem poczty,
- na stronie internetowej: www.chrzanow.netbip.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chrzanów Chrzanów Trzeci nr 112 23-305 Chrzanów pokój nr 1 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Kompleksowe opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Chrzanów wraz z innymi niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi.
- Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania pn "Rewitalizacja Alei Henryka"
- 1-MODERNIZACJA MAŁEJ SALI NARAD, UL.PARTYZANTÓW 2 2- PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POKOJU 111 NA POTRZEBY INFORMATYKÓW WRAZ Z PRZEBUDOWĄ NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ, UL.PARTYZANTÓW 2
- Dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników okres 24 m-cy oraz dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników na okres 24 m-cy
- Przebudowa części dróg powiatowych na obszarze Powiatu Chrzanowskiego
- Budowa boisk sportowych przy SP6 i przy SP5 oraz placu zabaw przy SP6 w miejscowości Chrzanów.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego i koksu przemysłowo-opałowego w II półroczu 2024 r.
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych z terenu Gminy Podegrodzie w sezonie grzewczym 2024/2025".
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Kochłowach w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
- Dostawa oleju napędowego grzewczego na potrzeby ogrzewania obiektów policyjnych w sezonie grzewczym 2024/2025 na terenie województwa świętokrzyskiego
- Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w II półroczu roku 2024
- Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Łowickiego, jednostek organizacyjnych Gmin: Bielawy, Łowicz, Nieborów oraz Gminy Domaniewice i jej jednostek organizacyjnych
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.