eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną PCV, w sali gimnastycznej dużej i małej w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 15 z Oddziałami Integracyjnymi w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-06

Kielce: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną PCV, w sali gimnastycznej dużej i małej w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 15 z Oddziałami Integracyjnymi w Kielcach
Numer ogłoszenia: 320332 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263924 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 15 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Krzemionkowa 1, 25-705 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 347 88 50/51, faks 0-41 366 33 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną PCV, w sali gimnastycznej dużej i małej w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 15 z Oddziałami Integracyjnymi w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na : - wykuciu z muru ościeżnic drewnianych - 264,00 m2 - demontażu obróbek blacharskich - 17,60 m2 - montaż okien rozwieralnych i uchylno rozwieralnych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o powierzchni ponad 2,5 m. - 264,00 m2 - wykonanie spadków pod obróbki blacharskie - 11,00 m2 - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25 cm- 17,6 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych - 59,0 m2 - wywiezienie gruzu( zdemontowanych okien) spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km - 14,45 m3 - Wywiezienie gruzu(zdemontowanych okien) spryzmowanego samochodami samowyładowczymi za każdy następny km. Krotność - 5 Okna maja być wykonane z profili PCV białych, klasy A, szer. min 70 mm; wzmocnione profilem zamkniętym, szklenie szkłem bezpiecznym o budowie 33,1/16/33,1, Wsp U = 1,1 W/m2*K ; pasma dolne zaopatrzone w nawietrzaki higrosterowalne po jednym w każdej kwaterze dolnej. Za bezpieczeństwo w miejscach w których wykonywane będą prace montażowe, od chwili rozpoczęcia prac aż do protokolarnego oddania przedmiotu zamówienia, odpowiedzialny będzie Wykonawca. Zamawiający wymaga aby na przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił gwarancji jakości na minimum 5 lat licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać z należyta starannością, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w pomieszczeniach w trakcie demontażu i montażu stolarki i będzie zobowiązany do niezwłocznej naprawy uszkodzonych elementów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.42.11.00 - 42.42.11.00 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKCENT Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 61 K, 26-300 Opoczno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114033,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98204,89

  • Oferta z najniższą ceną: 98204,89 / Oferta z najwyższą ceną: 185389,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.