eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bralin › Remont zalanych pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Bralinie - część pierwsza - remont ścian i inne roboty remontowe



Ogłoszenie z dnia 2013-03-01

Bralin: Remont zalanych pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Bralinie - część pierwsza - remont ścian i inne roboty remontowe
Numer ogłoszenia: 32025 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin, Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, faks (062) 7811202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zalanych pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Bralinie - część pierwsza - remont ścian i inne roboty remontowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont zalanych pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Bralinie - część pierwsza - remont ścian i inne roboty remontowe, w zakresie: - rozbiórka starych podłóg, odgrzybianie, ścianka działowa z płyt GK, prace tynkarsko-malarskie na zalanych częściach ścian, podłoga z paneli w pokoju nauczycielskim z zapleczem, - wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowo na ścianach pomieszczeń szkolnych na I piętrze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Korporacja BUDONIS Spółka z o.o. Spółka Jawna, ul. Towarowa 9, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31748,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39051,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39051,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39051,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3, art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie polega na przywróceniu stanu wcześniej istniejącego pomieszczeń szkolnych po intensywnym zalania wodami opadowymi, jakie miało miejsce w 2011 roku. Wcześniej zlecenia nie można było udzielić z uwagi na trudny do określenia, niezbędny czas odsychania intensywnie zawilgoconych ścian i podłóg zalanych pomieszczeń. W styczniu 2012 r. konieczne stało się natychmiastowe przystąpienie do wykonywania zamówienia, gdyż od początku II semestru roku szkolnego 2011/2012, tj. od dnia 27.02.2012 r. zalane pomieszczenia musiały zostać przywrócone do użytkowania na planowe zajęcia szkolne (art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp). Ponadto przeważająca część robót objętych umową musi zostać wykonana przed robotami malarskimi i innymi robotami wykończeniowymi (art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp) objętymi umową w sprawie nadbudowy szkoły zawartą w 2011 roku w trybie przetargu nieograniczonego. Postępowanie przeprowadzono w trybie ustawy pzp, albowiem postępowanie wszczęto w sprawie opisanej powyżej, poszerzone o odtworzenie zalanych podłóg. Ponieważ w trakcie negocjacji prowadzonych w trybie art. 68 ustawy pzp z wykonawcą zamawiający nie wyraził zgody na ceny odtworzenia podłóg proponowane przez tego wykonawcę, całe dotychczasowe zamówienie odtworzeniowe podzielono na dwie części. Pierwsza część dotyczy przedmiotowych robót remontowych ścian i innych drobnych robót remontowych, a druga część, wyłączona z przedmiotowego postępowania dotyczy wykonania nowych nawierzchni podłóg wykładzinowych w miejsce zniszczonych zalaniem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.